Terecht wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Straks krijg ik weer een dm van LB dat ik zit te bashen
stappenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
weenie, moet nu niet echt iets in groningen.
ja dat wel ja, maar weet nog niet wanneer ik weer in groningen ben. moet ik het je laten weten?quote:
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
ja dat wel ja, maar weet nog niet wanneer ik weer in groningen ben. moet ik het je laten weten?
Ja draait wel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heya heya ho FLIPPIEEEEEE! Hoe draait het daar? Als een Miele?
vraag maar aan LBquote:
Angerfistquote:
Ja wel lekker hier, lekker geld aan het uitgeven aan nutteloze dingen, dan ga je je altijd goed voelen hè!quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja wel lekker hier, lekker geld aan het uitgeven aan nutteloze dingen, dan ga je je altijd goed voelen hè!
Heb nu 3 spaarrekeningen en 2 normale, en ik kan het nog niet in de klauw houden.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HerkenbaarDat geld moet of meteen naar de spaarrekening of het gaat naar nutteloze dingen
![]()
Ja dat is kutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb nu 3 spaarrekeningen en 2 normale, en ik kan het nog niet in de klauw houden.Ik trek het overal en nergens vandaan. Je weet wel, creditcard/paypalbetaling en je moet vervolgens je geldstromen gaan "reshapen".
Wat moet je met drie spaarrekeningenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb nu 3 spaarrekeningen en 2 normale, en ik kan het nog niet in de klauw houden.Ik trek het overal en nergens vandaan. Je weet wel, creditcard/paypalbetaling en je moet vervolgens je geldstromen gaan "reshapen".
weet niet of ik moet huilen of lachen om deze postquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
Heey wp ik ga zo aan de wodka.
Nee,word niet zo dronken als toen.
Dan moet ik weer beginnen op het werkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verzoek tot inschrijven ingediend
Daar drinken we op, morgen uitslapen tot 7 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |