Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
het is dezelfde TT als de vorigequote:
ze is de hele dag jarig toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is dezelfde TT als de vorige
* sararaats verkoopt zichzelf een rotschop
ow ja da's waar. het is nog maar 15u04 ofzoquote:
België zit dichter bij de evenaar dus had gekundquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
ow ja da's waar. het is nog maar 15u04 ofzo
met dit rotweer dacht ik dat het al veel later was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Allangquote:
Tjah, dat zei ik ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb je het ook geen kans gegeven zegUberhaubt, is pijpen binnen de 2 weken anders dan na die 2 weken qua gevoel ook.
Omg, waar gaat het heen met deze wereldquote:
Hater.quote:
Ik hou van jouquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:16 schreef Cat22 het volgende:
Na a.s. dinsdag kan Baloe lekken wat hij wil. De matrasbeschermer is gekocht.
nee dank u. de speculoos ligt te zwemmenquote:
Neen. Ik weeg net 84,1quote:
volgens een collega ben ik dik..........maar zit nog onder jou qua gewicht dus dan mag ik dus wel een chippiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen. Ik weeg net 84,1Nog 200gr en we zitten onder de 84
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens een collega ben ik dik..........maar zit nog onder jou qua gewicht dus dan mag ik dus wel een chippie
Ik zal je met open armen ontvangenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Ze zien me dinsdag aankomen bij het hotel: 6 liter cola, vier pakken brossies, bockworst én een matrasbeschermer.Ow, en vlaai natuurlijk.
Beats het electrische mes wat ik ooit meenam naar een Fok!date.
1.79quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Ze zien me dinsdag aankomen bij het hotel: 6 liter cola, vier pakken brossies, bockworst én een matrasbeschermer.Ow, en vlaai natuurlijk.
Beats het electrische mes wat ik ooit meenam naar een Fok!date.
ukkiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zal je met open armen ontvangen
[..]
1.79
i knowquote:
Niet voor mij. Ik heb ze al gevonden, bij kruidvat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
i know
Ik moet alleen nog paar zakken caramel tikkels regelen volgens mij
Jij dik? hoe scheel is die persoon?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens een collega ben ik dik..........maar zit nog onder jou qua gewicht dus dan mag ik dus wel een chippie
Keurige BMI toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:05 schreef sararaats het volgende:
ik heb een BMI van 25,8. ik ben "maar" 1m52 en weeg bijna 60kg
Oh daar was ik vandeweek en zag ze nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet voor mij. Ik heb ze al gevonden, bij kruidvat.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Test
Edit: pfoe ik kan weer posten... dacht al dat ik geband was
Nou ja zij kent me nu 5 jaar en het was ooit nog erger.quote:
Nou als jij dikt bentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja zij kent me nu 5 jaar en het was ooit nog erger.
lul niet johquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou als jij dikt bentben ik een walrus, je kan zowat 2x in mij ofzo
oplossing: blik in glas gietenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:19 schreef Qwea het volgende:
Hmm, ik heb coca cola light uit fles want 100x goedkoper dan uit blik (6 blikjes fucking 3,20, 1 fles van 1,5 liter 1 nog wat. ) maar blik is lekkerder
/first world problems
Ja joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hiero zak vol met lush, 3 iso gel voor ElisaB, zak van die bros mint.
Valt wel meeeee
Belgische wiskunde? Dan blijven die blikjes toch duurder dan een fles?quote:
je bent heul niet dik!quote:
thnxquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het er niet mee eens gezien je foto's in je fobo.
ik vind dat je er goed uitzietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx
Ik keek haar ook aan of ze gek geworden was. Ja ik ben 9 kg zwaarder dan toen ik hier begon 5 jaar terug maar toen was ik ondervoed.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik vind dat je er goed uitzietik heb net je fobo bekeken.
Oeh la laquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik vind dat je er goed uitzietik heb net je fobo bekeken.
Zie ik hier iets leuks opbloeien?quote:
Wat lief dat hij voor jou toch even voor de foto erop blijft liggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:54 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben BoeBoe.. ik heb mijn eigen 1 persoonsmatras in de kamer liggen. Waar ik prima languit op kan liggen. Niet dat ik dat over het algemeen doe hoor, want vrouwtje heeft me erop gelegd.. ik lag prima op het laminaat
precies!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:57 schreef Puala het volgende:
[..]
En niet uit een blikje dus minder zonde van de cola
ahhhhhhhhh mamaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Zo, daar ben ik weer
Hard gewerkt en druk geweest, van die dingen
En een nagel gescheurd
[ link | afbeelding ]
Nou, psies! Was nét de linker kwa lengte weer gelijk aan de rechter (de linker had ik er met timmerles afgezaagdquote:
ik zou spontaan aan moederdag gaan doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, psies! Was nét de linker kwa lengte weer gelijk aan de rechter (de linker had ik er met timmerles afgezaagd), gaat nu de linker naar de knoppen
Dat heb ik echt zó zelden joh
Ja breng je moeder eens wat nepnagelsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou spontaan aan moederdag gaan doen
Ja zeg jij woont toch in een grote stadquote:
de stad is zeker grootquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zeg jij woont toch in een grote stad, hup hup je moeder is helemaal onthand (ontnageld eigenlijk)
hoi BoeBoequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:54 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben BoeBoe.. ik heb mijn eigen 1 persoonsmatras in de kamer liggen. Waar ik prima languit op kan liggen. Niet dat ik dat over het algemeen doe hoor, want vrouwtje heeft me erop gelegd.. ik lag prima op het laminaat
kanniewantikbenlesbischquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh la la
[..]
Zie ik hier iets leuks opbloeien?
O ja ik weet nog iemand die daar naar op zoek wasquote:
Whehehe...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja ik weet nog iemand die daar naar op zoek was![]()
Daar ging mijn colaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu het uithangbord nogquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef Puala het volgende:
*zucht* ik ben echt even heel erg klaar met alles op dit moment. De stofzuiger is vanmiddag kapot gegaan en dat resulteerde in een gigantische jankbui net. Hoe bedoel je het word allemaal eventjes te veelNormaal stap ik er echt overheen, maar nu is het zo'n gigantisch groot iets
Wat doen jullie toch allemaal raar met die colaquote:
*zucht* ik ben echt even heel erg klaar met alles op dit moment. De stofzuiger is vanmiddag kapot gegaan en dat resulteerde in een gigantische jankbui net. Hoe bedoel je het word allemaal eventjes te veelNormaal stap ik er echt overheen, maar nu is het zo'n gigantisch groot iets
en dan deugeniet Dana die vanalles uitspooktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef Puala het volgende:
Mijne staat gewoon netjes op het bureau hoor. Wel bijna leeg maar toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal raar met die cola
Ik hoop het. Ik zie hem eventjes niet. Ik sta zo in een spagaat wat betreft werk. Ik weet het gewoon echt nietquote:
Niets.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal raar met die cola
* roos85 geeft Puala een knuffelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik zie hem eventjes niet. Ik sta zo in een spagaat wat betreft werk. Ik weet het gewoon echt niet
Jawel he?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat lief dat hij voor jou toch even voor de foto erop blijft liggen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
een collega van mij kent jou mannetje en zijn broerquote:
Echt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
een collega van mij kent jou mannetje en zijn broer
ik zou niet liegen tegen een jarig iemand.quote:
Was wel vies jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:25 schreef Laysa het volgende:
ik ben blij dat ik al gegeten heb.
Met je vis.
Understatementquote:
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou niet liegen tegen een jarig iemand.
quote:
Het was echt maar een heel smerig grapjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Understatement
En indien je enige gelijkenis bemerkt: wassen wil wel eens helpen
hoef gelijk mijn kapsalon niet meerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was echt maar een heel smerig grapjealsjeblieft zeg. Zal niet meer zulke vieze dingen zeggen
hehehe nee hoor. dat wil ik je vriend niet aandoenquote:
Wat een verstandige opmerkingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:31 schreef sararaats het volgende:
hehehe nee hoor. dat wil ik je vriend niet aandoen
noem je me nu een vreetzakquote:
Kind van zijn moeder; ik ben ook zo'n varkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
noem je me nu een vreetzak
dan heb je gelijk!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kind van zijn moeder; ik ben ook zo'n varken
fijne avondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
Fijne avond allemaalIk ga lekker afsluiten en nog even relaxen voor het bezoek komt
![]()
Veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
Fijne avond allemaalIk ga lekker afsluiten en nog even relaxen voor het bezoek komt
![]()
Jij ook een fijne avondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
![]()
Noek van hier op Fok heeft toen meegedaan met zo'n test team....daar moest ik toen ook zo om lachenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
De laatste lumea
Schnitzel bij Ikea
Schepsnoepjens bij Ikea
Veel plezier en mooie cadeautjes gewenstquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
![]()
dat dus maar dan van Jamin of Olleke Bollekequote:
Ik heb hem hier ook. Had aan de laatste ronde testen, de nieuwste versie uitproberen meegedaan. Heb het apparaat gehouden, de Lumea Precision plus is het. Ik vind het goed werken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe. Ik ben echt heel benieuwd.... verdiep me straks eerst in de retourmethode
Ja, die heb ik nu ook! Ik wil hem namelijk wel graag op het gezicht kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook. Had aan de laatste ronde testen, de nieuwste versie uitproberen meegedaan. Heb het apparaat gehouden, de Lumea Precision plus is het. Ik vind het goed werken.
Ik heb ooit een aanvullend vragenlijstje ingevuld en toen voor mijn 1e generatie Lumea een gezichtsopzetstukje toegestuurd gekregen. Die moet ik wel nog steeds uittesten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu ook! Ik wil hem namelijk wel graag op het gezicht kunnen gebruiken
En ik kreeg nog 15 euro extra korting bij de Makro vanwege een of andere actie (had een bon thuisgestuurd gekregen daarvoor).
Dat is een rare gewaarwordingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
In mijn spambox staat een mailtje van mijn pa.....het is dus duidelijk dat ze in de hel internet hebben inmiddels.
sorry, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
In mijn spambox staat een mailtje van mijn pa.....het is dus duidelijk dat ze in de hel internet hebben inmiddels.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
Eh? Is er een mailtje lang blijven hangen dan of zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
nee is van 10-5 om uur of 7 vanavond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eh? Is er een mailtje lang blijven hangen dan of zo?
Ik ookquote:
Heb hem pas uit twitter gesmeten want die twitterde ineens dat hij door mensen ontvolgd werd.quote:
quote:
gewoon 1 of ander spambot die mijn pa zijn mailbox, die na 2 jaar nog bestaat blijkbaar, uitgeplozen heeft een diverse mensen uit zijn lijst gemaild heeft.quote:
Wat een rare gewaarwording moet dat zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon 1 of ander spambot die mijn pa zijn mailbox, die na 2 jaar nog bestaat blijkbaar, uitgeplozen heeft een diverse mensen uit zijn lijst gemaild heeft.
Een kennis van me heeft dat ook eens gehad. Dat is echt heel erg raarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Toekito het volgende:
gewoon 1 of ander spambot die mijn pa zijn mailbox, die na 2 jaar nog bestaat blijkbaar, uitgeplozen heeft een diverse mensen uit zijn lijst gemaild heeft.
Mwah valt wel mee......de ex vriendin van me pa heeft me er al wel afgeholpen......die doos zat de eerste 3 dagen na mijn pa zijn dood op zijn hyves te posten bij wie/wat/waar zonder dat ze het door had dat het ZIJN hyves was ipv haar hyves.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een rare gewaarwording moet dat zijn
Heel raar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een rare gewaarwording moet dat zijn
Ja ik moest daar ook zijn, alleen niet binnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel raar.![]()
Al vond ik onze ontmoeting vanmorgen, toen onze werkplekken opeens één werden, ook wel bijzonder.
Hihihihi!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik moest daar ook zijn, alleen niet binnen
Dat kan ik me voorstellen wat een tutholaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee......de ex vriendin van me pa heeft me er al wel afgeholpen......die doos zat de eerste 3 dagen na mijn pa zijn dood op zijn hyves te posten bij wie/wat/waar zonder dat ze het door had dat het ZIJN hyves was ipv haar hyves.
Dus ik had rond 23:08 mijn pa zijn laatste adem uit zien blazen en s ochtends wordt ik wakker met een hyves post: Beetje last van mijn maag, straks even wat eten. Toen was ik wel lichtelijk boos
Ik hoefde haar al niks meer te zeggen na die dagen, had er eerder de kracht niet voor. Maar toen ik aan mijn broertje vroeg hoe of wat zei die dat mijn halve familie haar al tot de orde geroepen had die dagen. Kijk ik snap dat je verdrietig bent als je vriend overlijdt maar als je met zijn telefoon op hyves gaat kijk dan ff goed wat je doet.....simpel! Of ben ik nou te harteloos?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen wat een tuthola
Helemaal niet. Bah, wat kwetsend en verdrietig moet dat zijn geweest voor je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik hoefde haar al niks meer te zeggen na die dagen, had er eerder de kracht niet voor. Maar toen ik aan mijn broertje vroeg hoe of wat zei die dat mijn halve familie haar al tot de orde geroepen had die dagen. Kijk ik snap dat je verdrietig bent als je vriend overlijdt maar als je met zijn telefoon op hyves gaat kijk dan ff goed wat je doet.....simpel! Of ben ik nou te harteloos?
Jup maar heb het overleefd mede door mijn toenmalige schoonfamilie en diverse collega's en eigen familie natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Bah, wat kwetsend en verdrietig moet dat zijn geweest voor je.
Wauw! It's amazingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Puala het volgende:
Whut, buurvrouw net aan de deur. Ze hadden van gezamelijke vrienden gehoord dat ik last had van de rook van de vuurkorf, dus ze hadden hem ergens anders staan maar nu stond de auto dichtbij en waren ze bang voor schade.. Dus of die even weg kon.
Ik ben flabergasted. Wat een sociaal gedoe ineens
Wat denk je van stress lieverd, je maakt je enorme zorgen om Boe. Dus span je waarschijnlijk alles aan in je pezen en zenuwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef Qwea het volgende:
Pleuris, niks gedaan vandaag, alleen dierenarts wn boodschappen, en ik kan mijn knie amper buigen of strekken vd pijn. Maandag internist eens bellen.

Was erg gezellig! Een spaarpot in de vorm van een kat met vlinders erop echt een geinig dingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het gezellig? Leuke cadeaus gekregen?
Die is leuk!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was erg gezellig! Een spaarpot in de vorm van een kat met vlinders erop echt een geinig ding(is van pomme pidou oid) mag een foto van mijn broer uitzoeken en voor de rest geld
deze:
[ afbeelding ]
Ik ben gek op dingen van/met katten (had je niet gedacht zekerquote:
Mooi zeg!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was erg gezellig! Een spaarpot in de vorm van een kat met vlinders erop echt een geinig ding(is van pomme pidou oid) mag een foto van mijn broer uitzoeken en voor de rest geld
deze:
[ afbeelding ]
Dat hebben jullie snel gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:56 schreef Qwea het volgende:
we hebben zo goed als onze keuken gevonden.
Zelfde als die ik hier neer gooide laatst, alleen met andere opstelling
Ho ho, ze heeft 'm nog niet besteldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie snel gedaan.![]()
Zo ken ik je niet Q
Dat klopt. Maar er lijken wel dingen beslist te zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ho ho, ze heeft 'm nog niet besteld
Met de nadruk op lijken, dus er kan nog twijfel ontstaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er lijken wel dingen beslist te zijn.
quote:
Soms kun je zo blij worden van kleine dingenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Nog gefeli roos!![]()
Soms is het zo heerlijk om wanneer er even niemand is, in je 'oude' huis, dat eigenlijk je huis niet echt meer is (en toch ook weer een beetje wel..), even achter de piano te kruipen, die altijd ergens van jou is gebleven omdat je er zoveel jaren op gespeeld hebt. Om te merken dat na een enigszins moeilijk begin, het gevoel weer helemaal terug komt in je handen.
(Harp spelen is fijn, maar piano spelen is nog wat vertrouwder. En hoe idioot het ook mag klinken, ik voel me altijd een beetje schuldig tegenover de piano die bij mijn ouders staat. Dus dan even lekker vol overgave kunnen spelen en merken dat 'ie prachtig vol en warm klinkt, (dat doet 'niet altijd) en ondertussen naar buiten kijkend waar de tuin vol in bloei staat, is zo.....heerlijk haalt het niet eens. Ik krijg er gewoon een enorm verliefd gevoel van![]()
)
Dat was gisteren. Nu luister ik pianomuziek onder het werken. En ik wordt er helemaal blij emotioneel van. Help!
Heel leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
deze:
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
deze:
[ afbeelding ]
Wat zijn jij en PB pessimistisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Met de nadruk op lijken, dus er kan nog twijfel ontstaan
[..]mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Weet je vast voor volgend jaar danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:17 schreef roos85 het volgende:
Zit er een kaartje van T-mobile in de bus...
Staat er onder andere op:
U bent op 10 mei jarig.
Fijn dat ze mij daar aan herinneren
Inderdaad, straks vergeet ik het nogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet je vast voor volgend jaar dan
lief hé.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:17 schreef roos85 het volgende:
Zit er een kaartje van T-mobile in de bus...
Staat er onder andere op:
U bent op 10 mei jarig.
Fijn dat ze mij daar aan herinneren
KPN zeker?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
lief hé.
Mijn provider stuurt niks dan hoor.
Dat zeker, mag ook nog een cadeautje ophalen in zo'n shopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
lief hé.
Mijn provider stuurt niks dan hoor.
Kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er lijken wel dingen beslist te zijn.
Een sleutelhangerrrrrrrrrrrrrrrrrt^^quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zeker, mag ook nog een cadeautje ophalen in zo'n shop
alleen de rekeningquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben wij ook![]()
Sturen ook niks by the way. Gelukkig maar ook
Nee, een soundshare dingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een sleutelhangerrrrrrrrrrrrrrrrrt^^
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:26 schreef Qwea het volgende:
met 60 cm brede vaatwasser en bazen afzuigkap enzo
Ik ben er echt heel blij mee. Mo ookquote:
Als het goed is vrije afzuigkap ook, ruimte genoeg, 1,5e spoelbak aan 1 stuk, 5 pits gasfornuis 120cm brede lades, ect.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het goed is vrije afzuigkap ook, ruimte genoeg, 1,5e spoelbak aan 1 stuk, 5 pits gasfornuis 120cm brede lades, ect.
quote:
Nee. Afschuwelijkquote:
Hehe, dat zou mij dan weer heerlijk lijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. AfschuwelijkGewoon combi magnetron. Hebben we nu ook.
Ik zal even wat uploaden. De huidige keuken, de keuken volgens keukenconcurrent en de nieuwe keuken qua kleur e.d, niet qua indeling.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, dat zou mij dan weer heerlijk lijken
Jouw huidige keuken!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:00 schreef Qwea het volgende:
Huidige keuken :
[ afbeelding ]
Rechts de koelkast, links de voorraadkast. Met 45cm vaatwasser, 4 pits gasfornuis, ect.
[ afbeelding ]
Keukenconcurrent keuken 1. Wel andere kleur want deze kleur was kut
[ afbeelding ]
Keuken 2 van keukenconcurrent, enige verschil, de afzuigkap zit hier tussen 2 kastjes in.
[ afbeelding ]
Nieuwe keukenQua kleur blijft het hetzelfde, ook qua werkblad. De witte kasten doen we niet. Het schuift allemaal ietsjes op. Boven de wasbak tot aan de hoek komen kastjes, de andere zijde bij de afzuigkap en gasfornuis blijft vrij. We moeten nog ff kijken hoe en wat met vaatwasser, aan welke kant, ect. Links naast de combimagnetron komt nog een hoge kast voor de koelkast. Eerst koelkast, dan combi.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Q betekent je post in het meettopic dat je niet komt?
Oh, dat is fijn dan, dat je mij daarmee stangtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zit Greys te stangen
Ik kon het niet laten
Ja dat. Die nieuwe ook, trouwens.quote:
Kreeg ik er gratis bijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn dan, dat je mij daarmee stangt
Biatch!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Qwea het volgende:
Ik kon het niet laten
Zit je nou te vissen naar complimenten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kreeg ik er gratis bij
Waarom stang ik je ermee?![]()
Die gaat de kliko inquote:
Ik heb een keuken ter grootte van een postzegel. Ook mijn standaards zijn niet zo hoog ben ik bang. Maar Q's huidige keuken is echt helemaal mijn smaakquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat. Die nieuwe ook, trouwens.
Maar mijn keukenstandaard is laaaaaaaaaaag, die van mij is echt op
Nee, oprechte vraagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit je nou te vissen naar complimenten?![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Biatch!![]()
Maar goed dat ik hier eerst keek.
Echt? Ik vind het een graflelijke tyfuskeukenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb een keuken ter grootte van een postzegel. Ook mijn standaards zijn niet zo hoog ben ik bang. Maar Q's huidige keuken is echt helemaal mijn smaak
Sorry, ik hou van dat landelijkequote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het een graflelijke tyfuskeuken![]()
Ik heb best een grote keuken, maar hij dondert van ellende uit elkaar, dus ik heb er geen bal aan....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb een keuken ter grootte van een postzegel. Ook mijn standaards zijn niet zo hoog ben ik bang. Maar Q's huidige keuken is echt helemaal mijn smaak
Dat is ook niets nee, maar dan kun je er in ieder geval op langere termijn iets mee. De mijne blijft kleinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb best een grote keuken, maar hij dondert van ellende uit elkaar, dus ik heb er geen bal aan....
Ooh lord, ook met van die grote ovens en fornuizen zekers?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Sorry, ik hou van dat landelijke
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind als je komt.
Verbaast je dat?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh lord, ook met van die grote ovens en fornuizen zekers?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb best een grote keuken, maar hij dondert van ellende uit elkaar, dus ik heb er geen bal aan....
Ja, dat vind ik ook wel tof, maar de landelijke / grote stijl niet zoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik ben sowieso kook/bakfanaat
Mijn aanrechtblad dondert zelfs uit elkaar... tegeltjes ftwquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat is best kut. Van de huidge is de vaatwasser kapot, de magnetron is semi gefixt en het gasfornuis sparkknopje is naar zijn moer
Als ik plek had gehad, kwam ik je keuken hoogstpersoonlijk uit elkaar schroeven, maar helaasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel tof, maar de landelijke / grote stijl niet zo
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Of zit je mij nou ook te stangen
pics van je keuken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mijn huidige keuken lijkt dan weer op jouw nieuwe keuken trouwens
quote:
Er is net een bakfestijn gaande (appeltaart! cupcakes! chocoladecake!) maar als hij opgeruimd is, zal ik eens een poging wagen. Het is echt de grootte van een postzegel, dus ik zou me er niet teveel van voorstellen, maar wel dezelfde kleur en met van die ladenquote:
Meet!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Er is net een bakfestijn gaande (appeltaart! cupcakes! chocoladecake!) maar als hij opgeruimd is, zal ik eens een poging wagen. Het is echt de grootte van een postzegel, dus ik zou me er niet teveel van voorstellen, maar wel dezelfde kleur en met van die laden
Ook lekker en gezellig!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Meet!
Ik ga straks wokken met een vriendin![]()
Tofquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Er is net een bakfestijn gaande (appeltaart! cupcakes! chocoladecake!) maar als hij opgeruimd is, zal ik eens een poging wagen. Het is echt de grootte van een postzegel, dus ik zou me er niet teveel van voorstellen, maar wel dezelfde kleur en met van die laden
trut ik trapte erinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Qwea het volgende:
Ik kon het niet laten
Ahhhquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ook lekker en gezellig!Ik zou ook wel uit eten willen vanavond, maar iedereen had al plannen. Remi-alert!
![]()
Waar gaan we heen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ook lekker en gezellig!Ik zou ook wel uit eten willen vanavond, maar iedereen had al plannen. Remi-alert!
![]()
Welnee, dat zag je verkeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
trut ik trapte erin
PB waar las ik iets over taart?
Baksels zijn voor morgen, dan wordt het weer gezelligquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
AhhhKun je niemand verleiden met je baksels?
Whehehe..quote:
tsssssssquote:
gaafquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:57 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
Kom ik beneden...
[ afbeelding ]
Voor "vrouwtjesdag" ipv moederdag![]()
http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000042552.html
Dat zat erin
Hehe en terecht Boe, dat heeft het vrouwtje wel verdiendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:57 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
Kom ik beneden...
[ afbeelding ]
Dat zat erin
Zo schattigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe en terecht Boe, dat heeft het vrouwtje wel verdiend
Was 'ie geinspireerd door de Hepies hier misschien?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo schattig
Mo zo "Ja hij heeft er zijn zakgeld voor moeten aanbreken hoor!"
Hij leest hier niet meequote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was 'ie geinspireerd door de Hepies hier misschien?
OMGquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:57 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
Kom ik beneden...
[ afbeelding ]
Dat zat erin
Jawel hea?quote:
Nee volgens mij is Toek er pas bij gekomen sinds de sjoelclub, daar is ie alle keren nog geweestquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Toek was jij er eigenlijk ook bij de vorige ESF-meets?
Jah, alleen Boe hijgt nog als een dodo, ademt sneller dan anders en ik heb nog steeds het idee dat hij niet volledig op zijn poot staat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Superlief! Zowel van Boe als van Mo
Boe ziet er best shiny happy uit daar
nee want toen wist ik nog niet hoe leuk jullie allemaal zijn. En ik geef toe ik heb JJdJ toen uitgelachen toen die mij vroeg of ik ook kwam.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Toek was jij er eigenlijk ook bij de vorige ESF-meets?
nee de eerste had ik gemist door miscommunicatie met die faalhaas die nu in Parijs zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee volgens mij is Toek er pas bij gekomen sinds de sjoelclub, daar is ie alle keren nog geweest
Hij heeft pas een dag of twee dat medicijn tegen de pijn toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah, alleen Boe hijgt nog als een dodo, ademt sneller dan anders en ik heb nog steeds het idee dat hij niet volledig op zijn poot staat.
Maandag maar eens kijken of we foto's moeten maken. Maar gisteren zat ie te blaffen jongeIk was met zijn bal op zijn matras aan het ouwehoeren
Dan is het helemaal grappigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij leest hier niet mee
Dus was onafhankelijk van elkaar
Ah oke, zag met Koninginnedag een foto van je op de fp en je kwam me niet bekend voor, maar dat klopt danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee want toen wist ik nog niet hoe leuk jullie allemaal zijn. En ik geef toe ik heb JJdJ toen uitgelachen toen die mij vroeg of ik ook kwam.
Hij heeft sinds ehm, Woensdag Onsior en sinds gisteren weer tramadol.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft pas een dag of twee dat medicijn tegen de pijn toch?
Geef het idd nog maar even wat tijd, er zit in elk geval een flink stijgende lijn in volgens mij!
Ik twijfel of die pruik mee gaat dinsdagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oke, zag met Koninginnedag een foto van je op de fp en je kwam me niet bekend voor, maar dat klopt dan
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee want toen wist ik nog niet hoe leuk jullie allemaal zijn. En ik geef toe ik heb JJdJ toen uitgelachen toen die mij vroeg of ik ook kwam.
Heb tot 2001 altijd braaf gekeken hoorquote:
sarista halenquote:
Te laat; nieuwe Senseo staat op het aanrecht. Proostquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
sarista halenafleveren bij je zoon, krijg je mijn senseo
Anders had je mijn Senseo mogen hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Te laat; nieuwe Senseo staat op het aanrecht. Proost
Tsjaquote:
Ik doe nog steeds met die van jou.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja
Over een half jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen; we vreten ze
Een gewone of een Quadrante of Sarista?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Te laat; nieuwe Senseo staat op het aanrecht. Proost
Die Quadrante hadden we; wat een teringdingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Een gewone of een Quadrante of Sarista?
Oh ik twijfelde juist die te gaan kopen als deze stopt, zit nu met elastiek bij elkaar. Maar hé hij doe utquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die Quadrante hadden we; wat een teringding
We hebben nu een Twist
Je mag mijn Quadrantre hebben. Misschien houdt ie meer van mannen dan van vrouwen en wil ie bij jou wél gewoon een volle bak gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh ik twijfelde juist die te gaan kopen als deze stopt, zit nu met elastiek bij elkaar. Maar hé hij doe ut
Twist ga ik ff google in slingeren die ken ik niet.
nee want als mama zegt dat het een onding is luister ik braafquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag mijn Quadrantre hebben. Misschien houdt ie meer van mannen dan van vrouwen en wil ie bij jou wél gewoon een volle bak geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Er gaat een Senseo wereld voor me open![]()
Maar wat zijn de Twist en de Quadrante lellikke dingen![]()
Zwart! Met aquaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef Toekito het volgende:
Die twist ziet er wel stoer uitje hebt toch wel de roze neem ik aan
Durf je wel. Theedrinkerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Er gaat een Senseo wereld voor me open![]()
Maar wat zijn de Twist en de Quadrante lellikke dingen![]()
Die is ook mooiquote:
Laat lullen johquote:[..]
Durf je wel. Theedrinker
Thee!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zwart! Met aqua
[..]
Durf je wel. Theedrinker
dat is niet helemaal waar, sinterklaasthee is best lekker. Sowieso is thee tussen zeg november en maart 's avonds wel lekkerquote:
Ik zal jou eens fixenquote:
Supertof dit!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:57 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
Kom ik beneden...
[ afbeelding ]
Dat zat erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |