Ik ben gek op dingen van/met katten (had je niet gedacht zekerquote:
Mooi zeg!!!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was erg gezellig! Een spaarpot in de vorm van een kat met vlinders erop echt een geinig ding(is van pomme pidou oid) mag een foto van mijn broer uitzoeken en voor de rest geld
deze:
[ afbeelding ]
Dat hebben jullie snel gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:56 schreef Qwea het volgende:
we hebben zo goed als onze keuken gevonden.
Zelfde als die ik hier neer gooide laatst, alleen met andere opstelling
Ho ho, ze heeft 'm nog niet besteldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat hebben jullie snel gedaan.![]()
Zo ken ik je niet Q
Dat klopt. Maar er lijken wel dingen beslist te zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ho ho, ze heeft 'm nog niet besteld
Met de nadruk op lijken, dus er kan nog twijfel ontstaanquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er lijken wel dingen beslist te zijn.
quote:
Soms kun je zo blij worden van kleine dingenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Nog gefeli roos!![]()
Soms is het zo heerlijk om wanneer er even niemand is, in je 'oude' huis, dat eigenlijk je huis niet echt meer is (en toch ook weer een beetje wel..), even achter de piano te kruipen, die altijd ergens van jou is gebleven omdat je er zoveel jaren op gespeeld hebt. Om te merken dat na een enigszins moeilijk begin, het gevoel weer helemaal terug komt in je handen.
(Harp spelen is fijn, maar piano spelen is nog wat vertrouwder. En hoe idioot het ook mag klinken, ik voel me altijd een beetje schuldig tegenover de piano die bij mijn ouders staat. Dus dan even lekker vol overgave kunnen spelen en merken dat 'ie prachtig vol en warm klinkt, (dat doet 'niet altijd) en ondertussen naar buiten kijkend waar de tuin vol in bloei staat, is zo.....heerlijk haalt het niet eens. Ik krijg er gewoon een enorm verliefd gevoel van![]()
)
Dat was gisteren. Nu luister ik pianomuziek onder het werken. En ik wordt er helemaal blij emotioneel van. Help!
Heel leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was erg gezellig! Een spaarpot in de vorm van een kat met vlinders erop echt een geinig ding(is van pomme pidou oid) mag een foto van mijn broer uitzoeken en voor de rest geld
deze:
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
deze:
[ afbeelding ]
Wat zijn jij en PB pessimistisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Met de nadruk op lijken, dus er kan nog twijfel ontstaan
[..]mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Weet je vast voor volgend jaar danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:17 schreef roos85 het volgende:
Zit er een kaartje van T-mobile in de bus...
Staat er onder andere op:
U bent op 10 mei jarig.
Fijn dat ze mij daar aan herinneren
Inderdaad, straks vergeet ik het nogquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Weet je vast voor volgend jaar dan
lief hé.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:17 schreef roos85 het volgende:
Zit er een kaartje van T-mobile in de bus...
Staat er onder andere op:
U bent op 10 mei jarig.
Fijn dat ze mij daar aan herinneren
KPN zeker?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
lief hé.
Mijn provider stuurt niks dan hoor.
Dat zeker, mag ook nog een cadeautje ophalen in zo'n shopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
lief hé.
Mijn provider stuurt niks dan hoor.
Kloptquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er lijken wel dingen beslist te zijn.
Een sleutelhangerrrrrrrrrrrrrrrrrt^^quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat zeker, mag ook nog een cadeautje ophalen in zo'n shop
alleen de rekeningquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hebben wij ook![]()
Sturen ook niks by the way. Gelukkig maar ook
Nee, een soundshare dingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een sleutelhangerrrrrrrrrrrrrrrrrt^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |