Ik hoefde haar al niks meer te zeggen na die dagen, had er eerder de kracht niet voor. Maar toen ik aan mijn broertje vroeg hoe of wat zei die dat mijn halve familie haar al tot de orde geroepen had die dagen. Kijk ik snap dat je verdrietig bent als je vriend overlijdt maar als je met zijn telefoon op hyves gaat kijk dan ff goed wat je doet.....simpel! Of ben ik nou te harteloos?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen wat een tuthola
Helemaal niet. Bah, wat kwetsend en verdrietig moet dat zijn geweest voor je.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik hoefde haar al niks meer te zeggen na die dagen, had er eerder de kracht niet voor. Maar toen ik aan mijn broertje vroeg hoe of wat zei die dat mijn halve familie haar al tot de orde geroepen had die dagen. Kijk ik snap dat je verdrietig bent als je vriend overlijdt maar als je met zijn telefoon op hyves gaat kijk dan ff goed wat je doet.....simpel! Of ben ik nou te harteloos?
Jup maar heb het overleefd mede door mijn toenmalige schoonfamilie en diverse collega's en eigen familie natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Bah, wat kwetsend en verdrietig moet dat zijn geweest voor je.
Wauw! It's amazingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 22:29 schreef Puala het volgende:
Whut, buurvrouw net aan de deur. Ze hadden van gezamelijke vrienden gehoord dat ik last had van de rook van de vuurkorf, dus ze hadden hem ergens anders staan maar nu stond de auto dichtbij en waren ze bang voor schade.. Dus of die even weg kon.
Ik ben flabergasted. Wat een sociaal gedoe ineens
Wat denk je van stress lieverd, je maakt je enorme zorgen om Boe. Dus span je waarschijnlijk alles aan in je pezen en zenuwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:13 schreef Qwea het volgende:
Pleuris, niks gedaan vandaag, alleen dierenarts wn boodschappen, en ik kan mijn knie amper buigen of strekken vd pijn. Maandag internist eens bellen.

Was erg gezellig! Een spaarpot in de vorm van een kat met vlinders erop echt een geinig dingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was het gezellig? Leuke cadeaus gekregen?
Die is leuk!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was erg gezellig! Een spaarpot in de vorm van een kat met vlinders erop echt een geinig ding(is van pomme pidou oid) mag een foto van mijn broer uitzoeken en voor de rest geld
deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |