Veel plezier en mooie cadeautjes gewenstquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
Fijne avond allemaalIk ga lekker afsluiten en nog even relaxen voor het bezoek komt
![]()
dat dus maar dan van Jamin of Olleke Bollekequote:
Ik heb hem hier ook. Had aan de laatste ronde testen, de nieuwste versie uitproberen meegedaan. Heb het apparaat gehouden, de Lumea Precision plus is het. Ik vind het goed werken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe. Ik ben echt heel benieuwd.... verdiep me straks eerst in de retourmethode
Ja, die heb ik nu ook! Ik wil hem namelijk wel graag op het gezicht kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook. Had aan de laatste ronde testen, de nieuwste versie uitproberen meegedaan. Heb het apparaat gehouden, de Lumea Precision plus is het. Ik vind het goed werken.
Ik heb ooit een aanvullend vragenlijstje ingevuld en toen voor mijn 1e generatie Lumea een gezichtsopzetstukje toegestuurd gekregen. Die moet ik wel nog steeds uittesten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu ook! Ik wil hem namelijk wel graag op het gezicht kunnen gebruiken
En ik kreeg nog 15 euro extra korting bij de Makro vanwege een of andere actie (had een bon thuisgestuurd gekregen daarvoor).
Dat is een rare gewaarwordingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
In mijn spambox staat een mailtje van mijn pa.....het is dus duidelijk dat ze in de hel internet hebben inmiddels.
sorry, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
In mijn spambox staat een mailtje van mijn pa.....het is dus duidelijk dat ze in de hel internet hebben inmiddels.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
Eh? Is er een mailtje lang blijven hangen dan of zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
nee is van 10-5 om uur of 7 vanavond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eh? Is er een mailtje lang blijven hangen dan of zo?
Ik ookquote:
Heb hem pas uit twitter gesmeten want die twitterde ineens dat hij door mensen ontvolgd werd.quote:
quote:
gewoon 1 of ander spambot die mijn pa zijn mailbox, die na 2 jaar nog bestaat blijkbaar, uitgeplozen heeft een diverse mensen uit zijn lijst gemaild heeft.quote:
Wat een rare gewaarwording moet dat zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon 1 of ander spambot die mijn pa zijn mailbox, die na 2 jaar nog bestaat blijkbaar, uitgeplozen heeft een diverse mensen uit zijn lijst gemaild heeft.
Een kennis van me heeft dat ook eens gehad. Dat is echt heel erg raarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:52 schreef Toekito het volgende:
gewoon 1 of ander spambot die mijn pa zijn mailbox, die na 2 jaar nog bestaat blijkbaar, uitgeplozen heeft een diverse mensen uit zijn lijst gemaild heeft.
Mwah valt wel mee......de ex vriendin van me pa heeft me er al wel afgeholpen......die doos zat de eerste 3 dagen na mijn pa zijn dood op zijn hyves te posten bij wie/wat/waar zonder dat ze het door had dat het ZIJN hyves was ipv haar hyves.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een rare gewaarwording moet dat zijn
Heel raar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een rare gewaarwording moet dat zijn
Ja ik moest daar ook zijn, alleen niet binnenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel raar.![]()
Al vond ik onze ontmoeting vanmorgen, toen onze werkplekken opeens één werden, ook wel bijzonder.
Hihihihi!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik moest daar ook zijn, alleen niet binnen
Dat kan ik me voorstellen wat een tutholaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee......de ex vriendin van me pa heeft me er al wel afgeholpen......die doos zat de eerste 3 dagen na mijn pa zijn dood op zijn hyves te posten bij wie/wat/waar zonder dat ze het door had dat het ZIJN hyves was ipv haar hyves.
Dus ik had rond 23:08 mijn pa zijn laatste adem uit zien blazen en s ochtends wordt ik wakker met een hyves post: Beetje last van mijn maag, straks even wat eten. Toen was ik wel lichtelijk boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |