Oeh la laquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik vind dat je er goed uitzietik heb net je fobo bekeken.
Zie ik hier iets leuks opbloeien?quote:
Wat lief dat hij voor jou toch even voor de foto erop blijft liggenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:54 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben BoeBoe.. ik heb mijn eigen 1 persoonsmatras in de kamer liggen. Waar ik prima languit op kan liggen. Niet dat ik dat over het algemeen doe hoor, want vrouwtje heeft me erop gelegd.. ik lag prima op het laminaat
precies!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:57 schreef Puala het volgende:
[..]
En niet uit een blikje dus minder zonde van de cola
ahhhhhhhhh mamaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Zo, daar ben ik weer
Hard gewerkt en druk geweest, van die dingen
En een nagel gescheurd
[ link | afbeelding ]
Nou, psies! Was nét de linker kwa lengte weer gelijk aan de rechter (de linker had ik er met timmerles afgezaagdquote:
ik zou spontaan aan moederdag gaan doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, psies! Was nét de linker kwa lengte weer gelijk aan de rechter (de linker had ik er met timmerles afgezaagd), gaat nu de linker naar de knoppen
Dat heb ik echt zó zelden joh
Ja breng je moeder eens wat nepnagelsquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou spontaan aan moederdag gaan doen
Ja zeg jij woont toch in een grote stadquote:
de stad is zeker grootquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zeg jij woont toch in een grote stad, hup hup je moeder is helemaal onthand (ontnageld eigenlijk)
hoi BoeBoequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:54 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben BoeBoe.. ik heb mijn eigen 1 persoonsmatras in de kamer liggen. Waar ik prima languit op kan liggen. Niet dat ik dat over het algemeen doe hoor, want vrouwtje heeft me erop gelegd.. ik lag prima op het laminaat
kanniewantikbenlesbischquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh la la
[..]
Zie ik hier iets leuks opbloeien?
O ja ik weet nog iemand die daar naar op zoek wasquote:
Whehehe...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja ik weet nog iemand die daar naar op zoek was![]()
Daar ging mijn colaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu het uithangbord nogquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef Puala het volgende:
*zucht* ik ben echt even heel erg klaar met alles op dit moment. De stofzuiger is vanmiddag kapot gegaan en dat resulteerde in een gigantische jankbui net. Hoe bedoel je het word allemaal eventjes te veelNormaal stap ik er echt overheen, maar nu is het zo'n gigantisch groot iets
Wat doen jullie toch allemaal raar met die colaquote:
*zucht* ik ben echt even heel erg klaar met alles op dit moment. De stofzuiger is vanmiddag kapot gegaan en dat resulteerde in een gigantische jankbui net. Hoe bedoel je het word allemaal eventjes te veelNormaal stap ik er echt overheen, maar nu is het zo'n gigantisch groot iets
en dan deugeniet Dana die vanalles uitspooktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef Puala het volgende:
Mijne staat gewoon netjes op het bureau hoor. Wel bijna leeg maar toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal raar met die cola
Ik hoop het. Ik zie hem eventjes niet. Ik sta zo in een spagaat wat betreft werk. Ik weet het gewoon echt nietquote:
Niets.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal raar met die cola
* roos85 geeft Puala een knuffelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik zie hem eventjes niet. Ik sta zo in een spagaat wat betreft werk. Ik weet het gewoon echt niet
Jawel he?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat lief dat hij voor jou toch even voor de foto erop blijft liggen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
een collega van mij kent jou mannetje en zijn broerquote:
Echt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
een collega van mij kent jou mannetje en zijn broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |