Wat doen jullie toch allemaal raar met die colaquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef Puala het volgende:
*zucht* ik ben echt even heel erg klaar met alles op dit moment. De stofzuiger is vanmiddag kapot gegaan en dat resulteerde in een gigantische jankbui net. Hoe bedoel je het word allemaal eventjes te veelNormaal stap ik er echt overheen, maar nu is het zo'n gigantisch groot iets
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef Puala het volgende:
*zucht* ik ben echt even heel erg klaar met alles op dit moment. De stofzuiger is vanmiddag kapot gegaan en dat resulteerde in een gigantische jankbui net. Hoe bedoel je het word allemaal eventjes te veelNormaal stap ik er echt overheen, maar nu is het zo'n gigantisch groot iets
en dan deugeniet Dana die vanalles uitspooktquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef Puala het volgende:
Mijne staat gewoon netjes op het bureau hoor. Wel bijna leeg maar toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal raar met die cola
Ik hoop het. Ik zie hem eventjes niet. Ik sta zo in een spagaat wat betreft werk. Ik weet het gewoon echt nietquote:
Niets.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch allemaal raar met die cola
* roos85 geeft Puala een knuffelquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik zie hem eventjes niet. Ik sta zo in een spagaat wat betreft werk. Ik weet het gewoon echt niet
Jawel he?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat lief dat hij voor jou toch even voor de foto erop blijft liggen
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja ik weet nog iemand die daar naar op zoek was![]()
een collega van mij kent jou mannetje en zijn broerquote:
Echt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
een collega van mij kent jou mannetje en zijn broer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |