Hehe, maar wat wordt het, waar, of is dat allemaal geheim?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix bijzonders hoor, maar ik heb er zin an
Ja, ik denk ook niet dat het helemaal gaat lukken, eerlijk gezegd... maar het idee speelt in m'n hoofdquote:Oe! Daar zouden ze bij mij úren over doen
Mijn initialen. Het is ElisaB-tijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Hehe, maar wat wordt het, waar, of is dat allemaal geheim?![]()
Als iemand naar mijn voeten wijst dan zet ik het al op een holletjequote:Ja, ik denk ook niet dat het helemaal gaat lukken, eerlijk gezegd... maar het idee speelt in m'n hoofd
Idem. Maar ik vind het zo'n mooi idee, misschien kunnen ze iets met een rubberen hamer of zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn initialen. Het is ElisaB-tijd
[..]
Als iemand naar mijn voeten wijst dan zet ik het al op een holletje
Of een bankschroefquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Idem. Maar ik vind het zo'n mooi idee, misschien kunnen ze iets met een rubberen hamer of zo?
Ik krijg echt een zwarte waas voor mijn ogen als het om mijn voeten gaat, dus ik weet het niet. Maar ik probeer echt uit alle macht los te komen, dus ik denk het nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook niet als ie stevig genoeg aangedraaid zit?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt Rocka.
Ik heb én geen tattoo's en niet zo'n ding.Qwea!
1 miljoen voor mij als je wint!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik was vergeten een staatslot te kopenGelukkig verkoopt de Hoogvliet ze ook en heb ik er toch een
38,4 miljoen here I come!!!!
Wel braaf dat je gelijk volgtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah. Ik werd door Qwea gesommeerd en had nog niet verder gelezen.
Ik wil nog steeds het pootje van Baloequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:05 schreef ElisaB het volgende:
Over tattoos gesproken. Het zou zomaar kunnen dat ik binnenkort een nieuwe heb
Tongpiercing is leukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:03 schreef Oognip het volgende:
Ik wil ook een tattoo, ooit
Zo naar de stad een nieuwe piercing halen(niet zetten) dan gaat die tongpiercing toch weer kriebelen...
Just Toek is genoeg hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:54 schreef Cat22 het volgende:
Soms denk ik dat ik een tattoo wil. Maar dan kan ik niks bedenken wat ik permanent op mijn lijf wil hebben staan dus dan hoeft het weer niet.Tot ik weer eens bedenk dat ik eigenlijk wel een tattoo wil.
Maar zonder ben ik ook best wel gelukkig.
Ik vind het mooiquote:
Same, met trappen en alquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik krijg echt een zwarte waas voor mijn ogen als het om mijn voeten gaat, dus ik weet het niet. Maar ik probeer echt uit alle macht los te komen, dus ik denk het niet
Waarom durf je niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het mooimaar durf het echt nog niet. Nu ook niet zo handig om te laten zetten met de meet voor de deur
Ja, dat zij een vriendin van me ook. Nog geen 24u en 1 zuigbeurt later was ie weer uitquote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zij een vriendin van me ook. Nog geen 24u en 1 zuigbeurt later was ie weer uit
Ja echtquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zei een vriendin van me ook. Nog geen 24u en 1 zuigbeurt later was ie weer uit
Dan heb je het ook geen kans gegeven zegquote:
Oh das wel kutquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Omdat ik ga flauw vallen en daar heb ik geen zin in.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:10 schreef Qwea het volgende:
Anyway, ik ga boodschappen doen, ik laat wel ff weten of ik die shit heb voor je, Paula!
Bis später!
Is goed. Tofquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:10 schreef Qwea het volgende:
Anyway, ik ga boodschappen doen, ik laat wel ff weten of ik die shit heb voor je, Paula!
Bis später!
Jup, spiegels zijn duur.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Omfg is best duur, zo'n spiegeltje.... ze hebben een noodoplossing gedaan, omdat er kans is dat de expert wil komen kijken![]()
Opa riep al meteen dat 'ie prima verzekerd is (ervaring kennelijkquote:
stad ze!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:03 schreef Oognip het volgende:
Ik wil ook een tattoo, ooit
Zo naar de stad een nieuwe piercing halen(niet zetten) dan gaat die tongpiercing toch weer kriebelen...
Ik deedquote:
boefje en hoe gaat het nu met haar?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:45 schreef Puala het volgende:
Dana heeft voor de 3e keer mijn kweekbak overhoop gegraven![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |