We zijn hier (bijna?) allemaal zo stresserig en paniekerig over onze beessies hoor, ik denk dat niemand hier je gaat suenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ja nou, sue me hoor. Maar het is wel Boebeer en daar ben ik nog al heel erg stressvol over![]()
Trouwens, ze luisterde zijn hartje... "Ooh. Ehm. Oke. Nou, dat lijkt wel die van een topsporter"
heb zo te doen met mijn achterneefje en achternichtje, vorige week hun moeder gecremeerd en dit weekend moederdag.....quote:
De mijne ook (gelukkig) en om dat te vieren heeft ze vorige week een geit van me gekregen van Oxfam Novibquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zelf moederdag geskipt![]()
zo is dat. als Frasier vreemd doet, ben ik ook een stresskuiken. al is het mijn kat niet. Frasier is de kater van m'n broer en schoonzus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We zijn hier (bijna?) allemaal zo stresserig en paniekerig over onze beessies hoor, ik denk dat niemand hier je gaat suen![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sue je niet. Ik neem een zieke poes ook mee naar bed of ga elk uur kijken of er al verandering is
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
Q, supergoed in elk geval dat het goed ging met plassen vannacht.
En dat van het hart is echt heel goed nieuws![]()
Ja ik zag het, vanavond kijken denk ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:36 schreef Qwea het volgende:
Ooh, greys?
1ste season finale part 1 dinges van GA
Ik weet niet meer wie ik toen had waar het zo goed mee ging. Ik kijk in juni wel weer hoe het dan gaat. Komt allemaal wel goedquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zo mijn favorieten hoor. Als ik met Daartje ga voor het zalfje wil ik dokter Ingrid. Die snapt het allemaal heel goed. Die hondendokter van de vorige keer hoef ik niet meer, die snapt echt geen bal van katteneigenaren (al heeft 'ie het medisch allemaal prima gedaan hoor, daar kan ik niets op aanmerken!).
Zijn maag is ook weer rustig?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaEn ja
Vrouwtje heeft geen oog dichtgedaan, maar boeieHij ging nog dromen met piepen en al ook
Ik heb maar lamshart voor hem gekocht![]()
![]()
Ja, maar ik zet wel de wekker. Omdat hij nog zoveel drinkt. Even vannacht rond 03u uitlaten, of ongelukken te voorkomen zeg maar.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik zag het, vanavond kijken denk ik
En ga je nu vannacht zelf IETSJE meer slapen denk je?
Beter dan gisteren iig. Geef hem hele kleine porties lamshart.quote:
Niks gehoord nog. Geen idee of hij het elke dag checkt oid.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef senesta het volgende:
[Quote]Q, klinkt goed! Heb je nog reactie gehad op je mail?
Ooh, daar kan ik ook extreem extreem slecht tegen.quote:En ik heb toch wel een beetje een schurft aan mensen die niet even een berichtje sturen als ze verhinderd zijn en niet komen. Gisteravond stuurt een vriendin (waarvoor ik ook een astrologisch iets zou doen en dat dus snel weer even tevoorschijn heb getoverd) een smsje of ze een bakkie kan komen doen vanochtend.
De kinderen zijn vrij dus ik stem toe en zeg dat ik het gezellig vind. Sta op tijd op om even een rondje te lopen, stofzuigen, etc. Blijf de hele ochtend thuis. En dan gewoon niet op komen dagen
Ik stuurde net een berichtje. "Toch niet gelukt vanochtend? en toen stuurde ze terug dat het een beetje druk wasquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:38 schreef Greys het volgende:
Oh Senes dan zou ik ook echt de schurft in hebben ja als ze niet een goede reden hebben
Ik zou terug sturen of ze dat de volgende keer even wil laten weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik stuurde net een berichtje. "Toch niet gelukt vanochtend? en toen stuurde ze terug dat het een beetje druk wasNou lekker dan. Ik had vanmorgen ook wat leuks met de kids kunnen gaan doen in plaats van thuis zitten te wachten
"Nog bedankt dat je dat even hebt laten weten! De koeken hebben heerlijk gesmaakt en de grote pot koffie ook! Fijn weekend he!"quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik stuurde net een berichtje. "Toch niet gelukt vanochtend? en toen stuurde ze terug dat het een beetje druk wasNou lekker dan. Ik had vanmorgen ook wat leuks met de kids kunnen gaan doen in plaats van thuis zitten te wachten
Ik zou serieus terugsturen 'Oh da's niet erg, maar laat het even weten dan, nu heb ik zitten wachten'.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou serieus terugsturen 'Oh da's niet erg, maar laat het even weten dan, nu heb ik zitten wachten'.
Dat zou ik ook doen. Ik zou er echt niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou serieus terugsturen 'Oh da's niet erg, maar laat het even weten dan, nu heb ik zitten wachten'.
Nee, dat stond er niet bijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:50 schreef roos85 het volgende:
meneerroos en ik gaan even lunchen.![]()
md. je weet toch wel dat ik vanavond win
Rood haar senes? Grijs niet denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:37 schreef senesta het volgende:
Hallo! Roos van harte!
Die philips Lumea is niet geschikt voor mij
Q, klinkt goed! Heb je nog reactie gehad op je mail?
En ik heb toch wel een beetje een schurft aan mensen die niet even een berichtje sturen als ze verhinderd zijn en niet komen. Gisteravond stuurt een vriendin (waarvoor ik ook een astrologisch iets zou doen en dat dus snel weer even tevoorschijn heb getoverd) een smsje of ze een bakkie kan komen doen vanochtend.
De kinderen zijn vrij dus ik stem toe en zeg dat ik het gezellig vind. Sta op tijd op om even een rondje te lopen, stofzuigen, etc. Blijf de hele ochtend thuis. En dan gewoon niet op komen dagen
Ik mag hem nu niet gebruiken. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het telkens herhalen nogal eens vergat. Maar opzich gaan de haren snel weg. Je ruikt het ook. Cat heeft hem ook trouwens ik weet niet of zij een trouwere gebruikster is.quote:
Je ruikt het ook? Zoals je katten ruikt die met hun staart in een kaars hangen of anders?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik mag hem nu niet gebruiken. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het telkens herhalen nogal eens vergat. Maar opzich gaan de haren snel weg. Je ruikt het ook. Cat heeft hem ook trouwens ik weet niet of zij een trouwere gebruikster is.
Je bedoelt Rocka.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of BE tattoo's heeft, moet ik je eerlijk zeggen, maar die bedoelde ik ook niet... wie ik dan wel bedoel weet ik ook niet meer
Ja maar vooral bij veel haar bij mijn vriend. Bij het weinig haar bij mij eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je ruikt het ook? Zoals je katten ruikt die met hun staart in een kaars hangen of anders?
Ik zal wel blij zijn als ik van de Veet af zou zijn, moet ik eerlijk zeggen. Dat ruikt ook niet al te lekker
Ja, daar was ik inmiddels achter, het kwam ineens weer in me op wie ik bedoeldequote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt Rocka.
Ik heb én geen tattoo's en niet zo'n ding.Qwea!
Oke, ik ben razend benieuwd, denk dat ik hem vanavond meteen ga testenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja maar vooral bij veel haar bij mijn vriend. Bij het weinig haar bij mij eigenlijk niet.
Rood jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Rood haar senes? Grijs niet denk ik.
Ik kan daar ook niet tegen dat mensen dan niet komen. En helemaal als ze iets komen ophalen zit je te wachten en komt er niemand.
Ah. Ik werd door Qwea gesommeerd en had nog niet verder gelezen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daar was ik inmiddels achter, het kwam ineens weer in me op wie ik bedoelde![]()
Hé BEquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt Rocka.
Ik heb én geen tattoo's en niet zo'n ding.Qwea!
Qweaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah. Ik werd door Qwea gesommeerd en had nog niet verder gelezen.
Echt rood? Ik dacht dat jij rood met bruin haar had. Dan mag je ook niet professioneel laten laseren hè?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Rood jaStaan allemaal kruisjes in het overzicht
Hehe, die Qquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd onthoudenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vertel!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:05 schreef ElisaB het volgende:
Over tattoos gesproken. Het zou zomaar kunnen dat ik binnenkort een nieuwe heb
Dat was ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vertel!!!
Ik heb sinds ik-weet-niet-meer-wie-dat-opperde-hier het hier opperde steeds meer de neiging om een tattoo onder m'n voet te laten zetten. Op m'n voet vind ik ook wel mooi, maar in mijn tak van sport zou ik dan altijd aan het bedekken zijn en daar heb ik geen zin in
Nix bijzonders hoor, maar ik heb er zin anquote:
Oe! Daar zouden ze bij mij úren over doenquote:Ik heb sinds ik-weet-niet-meer-wie-dat-opperde-hier het hier opperde steeds meer de neiging om een tattoo onder m'n voet te laten zetten. Op m'n voet vind ik ook wel mooi, maar in mijn tak van sport zou ik dan altijd aan het bedekken zijn en daar heb ik geen zin in
Lumeafan hierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oke, ik ben razend benieuwd, denk dat ik hem vanavond meteen ga testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |