Onder tegels ligt zand, dus daar moet wat grond bij om het goed te krijgen. Ik meng het een beetje, dus dan heb je wat minder grond nodig dan dat je helemaal het zand weg zou halen. Maar als ik alles goed wil doen heb ik zeker een zak of 5-10 nodig á 3 euro. Nou ja, dat gaat eventjes nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je ze zou planten in die aarde waar die tegel uit is. Of heb je dan ook verse aarde nodig? /noob
Dat zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als er een excuus is om zo'n uitgave te verantwoorden wel ja![]()
Het is niet alsof ze iets voor me geknutseld hebben op het kattendagverblijf of zo
Philips Lumea.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zou wel tof zijn
Hoe heet zo'n ding wat je krijgt? Wil ff kijken of het wat is
Oh zo, nou dan moeten ze het maar in de vensterbank goed doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Onder tegels ligt zand, dus daar moet wat grond bij om het goed te krijgen. Ik meng het een beetje, dus dan heb je wat minder grond nodig dan dat je helemaal het zand weg zou halen. Maar als ik alles goed wil doen heb ik zeker een zak of 5-10 nodig á 3 euro. Nou ja, dat gaat eventjes niet
Ja moet zeker lukken. Het ziet er wel tof uit, mandjes bij de action gehaald (lang terug al) en daar staan ze allemaal inquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh zo, nou dan moeten ze het maar in de vensterbank goed doen
ik typte het na het niezenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je dit kan typen en niezen tegelijk heb je niet je hand dr voor gehouden. Smeerpoets.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je dit kan typen en niezen tegelijk heb je niet je hand dr voor gehouden. Smeerpoets.
Ik heb wel van een Fok!ster gelezen dat ze van zo'n apparaat blaren kreeg, dus ik zou wel even oppassen in gebruikquote:
Ben zeer benieuwd wat je ervan vindtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
OhIk hoop maar dat 'ie ideaal is. Nou ja, anders gaat 'ie mooi terug naar ome Philips
Die die hem op een tattoo had gebruikt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb wel van een Fok!ster gelezen dat ze van zo'n apparaat blaren kreeg, dus ik zou wel even oppassen in gebruik
Dat is gewoon dom natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die die hem op een tattoo had gebruikt?
Ik weet niet of BE dat gedaan had.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die die hem op een tattoo had gebruikt?
Ik weet niet eens of BE tattoo's heeft, moet ik je eerlijk zeggen, maar die bedoelde ik ook niet... wie ik dan wel bedoel weet ik ook niet meerquote:
Volgens mij was zij het. Het is in de OUD SC een keer besproken en zij had hem samen met haar (schoon)moeder gekocht volgens mij. Weet niet of dat ook bij het verhaal van jou hoort?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of BE tattoo's heeft, moet ik je eerlijk zeggen, maar die bedoelde ik ook niet... wie ik dan wel bedoel weet ik ook niet meer
Ik heb het even teruggezocht, de naam kwam ineens weer in me op (het was rocka). En die had hem met haar moeder gekocht. Maar weet niet of jij dit bedoelt?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij was zij het. Het is in de OUD SC een keer besproken en zij had hem samen met haar (schoon)moeder gekocht volgens mij. Weet niet of dat ook bij het verhaal van jou hoort?
En ik moest me gedragenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als er een excuus is om zo'n uitgave te verantwoorden wel ja![]()
Het is niet alsof ze iets voor me geknutseld hebben op het kattendagverblijf of zo
Ja dan was het die. Dan heb ik hem verkeerd onthoudenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het even teruggezocht, de naam kwam ineens weer in me op (het was rocka). En die had hem met haar moeder gekocht. Maar weet niet of jij dit bedoelt?
OUD / [OUD SC] Doe mij zo'n kind uit Junior MasterChef
Maar ik heb geen tattoo's of dat soort dingen, dus ik ben daar niet zo bang voor...
Zal es vragen wat Baloe gaat kopen voor moederdagquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik krijg zo'n superdeluxe ontharingsapparaat met van die lichtflitsen voor Moederdag van m'n harige Hepies... leuk he![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:17 schreef Puala het volgende:
Q wel tof dat het je hier zo goed bevalt. Bij mijn DA (en ook die van M_D) mogen de katten ook gewoon hun gang gaan in de behandelkamer als je in gesprek bent met de DA. Dat scheelt echt heel veel qua stress en angsten.
Dat is wel tofquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier ookBeer ging onder haar bureau liggen
En ze ging wat pakken, liet de deur open en toen ging hij aandacht schooien bij de assistente.
Ik vind het serieus een verademing en doet me aan Makatsi = Shirley denken
Wij hebben zo'n mandje waar je de bovenkant vanaf kan halen. Als het even kan laten ze ze zelfs in dat mandje zitten, als de kat er zelf niet uit scharrelt...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:17 schreef Puala het volgende:
Q wel tof dat het je hier zo goed bevalt. Bij mijn DA (en ook die van M_D) mogen de katten ook gewoon hun gang gaan in de behandelkamer als je in gesprek bent met de DA. Dat scheelt echt heel veel qua stress en angsten.
quote:
Gerustgesteld?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal es vragen wat Baloe gaat kopen voor moederdag
Baloe moet echt tramadol gaan slikken want ws heeft ie pijn. De dexa was een behoorlijke dosis maandag, 20ml en daar kan het hijgen enzo van komen, maar kan ook pijn zijn. Dus, trama it is.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:22 schreef Toekito het volgende:
[..]oh hoi mam, wist niet dat je hier was.
* Toekito vlucht weg
Wij doen dat ook gewoon hoor, in real life. We gaan wel op bezoek bij mijn neptante a.k.a. bonusmoeder, maar da's meer omdat er familie van haar uit Servië arriveert die dag, niet speciaal voor moederdag.quote:
oh precies, ik ga gewoon lekker werken zondag!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij doen dat ook gewoon hoor, in real life. We gaan wel op bezoek bij mijn neptante a.k.a. bonusmoeder, maar da's meer omdat er familie van haar uit Servië arriveert die dag, niet speciaal voor moederdag.
Oh mijn ervaring is echt anders. Maar Noortje gaat ook gewoon gelijk het mandje uit zodra ze de kans krijgt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n mandje waar je de bovenkant vanaf kan halen. Als het even kan laten ze ze zelfs in dat mandje zitten, als de kat er zelf niet uit scharrelt...
Ik moet trouwens binnenkort even bellen, ik ben van mening dat Darah's oogontsteking chronisch is. De enige manier om haar oogjes schoon te houden, is een keer per dag een drupje zalf erin doen. Heb even geprobeerd hoe het is zonder zalf, maar dan zitten haar oogjes binnen een paar dagen weer onder de viezigheid. Ik wil dus gewoon een doorlopend recept
Alleen als het kan, hoor. Als het medisch nodig is moeten ze er toch echt uit, maar toen Daartje bijv. voor controle voor haar oogje moest, mocht ze lekker blijven zitten.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh mijn ervaring is echt anders. Maar Noortje gaat ook gewoon gelijk het mandje uit zodra ze de kans krijgt.
quote:
hoor net dat de mijne er nog aan doetquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft zelf moederdag geskipt![]()
Apart. Maar goed, ik ben de ene keer heel tevreden over ze en de andere keer totaal niet. Maar daar hebben we het al wel over gehadquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen als het kan, hoor. Als het medisch nodig is moeten ze er toch echt uit, maar toen Daartje bijv. voor controle voor haar oogje moest, mocht ze lekker blijven zitten.
Mijn moeder gaat de 24e trouwen en wilt liever dan een cadeau dan nu. Maar ze krijgt wel iets. We hebben een fotoshoot gedaan met de kinderen en ze krijgt een tease-fotoquote:
Omgquote:Het is zo koud hier @ work dat ik met mijn jas aan zit
Ja, ik heb ook zo mijn favorieten hoor. Als ik met Daartje ga voor het zalfje wil ik dokter Ingrid. Die snapt het allemaal heel goed. Die hondendokter van de vorige keer hoef ik niet meer, die snapt echt geen bal van katteneigenaren (al heeft 'ie het medisch allemaal prima gedaan hoor, daar kan ik niets op aanmerken!).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Apart. Maar goed, ik ben de ene keer heel tevreden over ze en de andere keer totaal niet. Maar daar hebben we het al wel over gehad![]()
Nee hoor, ik sue je niet. Ik neem een zieke poes ook mee naar bed of ga elk uur kijken of er al verandering isquote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ja nou, sue me hoor. Maar het is wel Boebeer en daar ben ik nog al heel erg stressvol over![]()
Trouwens, ze luisterde zijn hartje... "Ooh. Ehm. Oke. Nou, dat lijkt wel die van een topsporter"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |