en nog een kusje voor BoeBoequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:12 schreef Qwea het volgende:
beer krijgt hier bij de DA telkens aandacht en koekjes
hij mag gewoon overal rondlopen en snuffelen
Heeft het soms met je menstruatie te maken? Zomaar een gokje.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:21 schreef Oognip het volgende:
Het is weer de tijd van de maand dat ik niet/slecht slaapelke maand slaap ik een week lang kut. Echt bloedirritant
Ik ben nu niet ongesteld, zit nu in de tweede week van m'n cyclus. Ik heb er al eens op gelet en kan er geen pijl optrekken wanneer het is...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Heeft het soms met je menstruatie te maken? Zomaar een gokje.
Raarrrrrr. Dat zou het enige zijn waar ik het aan koppel. Want stress of iets zou je langer dan een week moeten hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben nu niet ongesteld, zit nu in de tweede week van m'n cyclus. Ik heb er al eens op gelet en kan er geen pijl optrekken wanneer het is...
Gaat goed! Sinds gister weer een bak er bij voor plantjes. Langzaam maar zeker word het watquote:
Het is wel elke keer ongeveer vanaf de 4e tot de 11e elke maand. Maar ook dat heeft niks met m'n cyclus te maken want die is elke keer anders.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Raarrrrrr. Dat zou het enige zijn waar ik het aan koppel. Want stress of iets zou je langer dan een week moeten hebben.
[..]
Gaat goed! Sinds gister weer een bak er bij voor plantjes. Langzaam maar zeker word het wat
Het is wel echt mijn projectje, want Kano vind het allemaal maar gedoe en snapt dat tuin-gezeik niet zo goed. Kost energie en interesseert hem niet echt
vrouwen...........wat moet je er meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben nu niet ongesteld, zit nu in de tweede week van m'n cyclus. Ik heb er al eens op gelet en kan er geen pijl optrekken wanneer het is...
En als je dat voorlegt aan de huisarts? Of kan die je er niet mee helpen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is wel elke keer ongeveer vanaf de 4e tot de 11e elke maand. Maar ook dat heeft niks met m'n cyclus te maken want die is elke keer anders.
Die staan al heel lang in de vensterbank. Zelfs zo lang al dat er 2 van de 5 dood zijn en peterselie krijg ik gereanimeerd. Die tijm ligt sinds gister in de groene bak, verzopen en wel.quote:Tof dat het goed gaat! Had je nou ook al wat kruiden geplant? En dat het jouw projectje is, is niet erg toch?Het is ook jouw tuin
Waarom zet je ze niet in de tuin dan? Kruiden doen het veel beter in de tuin toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:34 schreef Puala het volgende:
[..]
En als je dat voorlegt aan de huisarts? Of kan die je er niet mee helpen?
[..]
Die staan al heel lang in de vensterbank. Zelfs zo lang al dat er 2 van de 5 dood zijn en peterselie krijg ik gereanimeerd. Die tijm ligt sinds gister in de groene bak, verzopen en wel.
Ik heb nu heel veel dingen gezaaid in bakken in de vensterbank staan. Bonen (sperziebonen, snijbonen), maar ook worteltjes, uitjes, bloemkool, broccoli etc. Wel tofEn nu een bak gemaakt waar straks een groot gedeelte in kan.
Ja klopt, maar het is wel makkelijker soms met zijn 2-en
Omdat er nog geen plek voor is. En omdat ik eventjes simpelweg geen geld heb voor de zakken potgrond.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom zet je ze niet in de tuin dan? Kruiden doen het veel beter in de tuin toch?
Ja echt wel. Gaat ook geld schelen uiteindelijkquote:Al die groente is wel supertof
Oh sorry zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Heuj wacht, ik word niet ongesteld ja. Niet alle vrouwen over 1 kam aub
Zo, de Hepies tasten diep in de buidel, maar je bent dan ook wel een hele goede Hepiemoederquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik krijg zo'n superdeluxe ontharingsapparaat met van die lichtflitsen voor Moederdag van m'n harige Hepies... leuk he![]()
Ja, hij is vet in de aanbieding bij de Makro ook als je de btw erbij optelt, het is niet alsof ik me rijk rekenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, de Hepies tasten diep in de buidel, maar je bent dan ook wel een hele goede Hepiemoeder![]()
Wel tof! Ben echt benieuwd hoe goed het werkt!
Goeie deal! Allebei goeie deals!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hij is vet in de aanbieding bij de Makro ook als je de btw erbij optelt, het is niet alsof ik me rijk reken, maar ik vond hem gevoelsmatig te duur, waarop D zei: 'Dan krijg je hem toch voor 'Moederdag' van de katten? Je wil al tijden zo'n ding!'
Plus dat ze een actie hebben dat je hem binnen 100 dagen terug mag sturen als hij niet bevalt en je dan je geld terug krijgt
Dat is een goeie dealquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, hij is vet in de aanbieding bij de Makro ook als je de btw erbij optelt, het is niet alsof ik me rijk reken, maar ik vond hem gevoelsmatig te duur, waarop D zei: 'Dan krijg je hem toch voor 'Moederdag' van de katten? Je wil al tijden zo'n ding!'
Plus dat ze een actie hebben dat je hem binnen 100 dagen terug mag sturen als hij niet bevalt en je dan je geld terug krijgt
Krijg je serieus wat voor moederdag?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik krijg zo'n superdeluxe ontharingsapparaat met van die lichtflitsen voor Moederdag van m'n harige Hepies... leuk he![]()
Oh ik dacht dat je ze zou planten in die aarde waar die tegel uit is. Of heb je dan ook verse aarde nodig? /noobquote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat er nog geen plek voor is. En omdat ik eventjes simpelweg geen geld heb voor de zakken potgrond.
[..]
Ja echt wel. Gaat ook geld schelen uiteindelijk
Als er een excuus is om zo'n uitgave te verantwoorden wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |