Waar gaan we heen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ook lekker en gezellig!Ik zou ook wel uit eten willen vanavond, maar iedereen had al plannen. Remi-alert!
![]()
Welnee, dat zag je verkeerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
trut ik trapte erin
PB waar las ik iets over taart?
Baksels zijn voor morgen, dan wordt het weer gezelligquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
AhhhKun je niemand verleiden met je baksels?
Whehehe..quote:
tsssssssquote:
gaafquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:57 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
Kom ik beneden...
[ afbeelding ]
Voor "vrouwtjesdag" ipv moederdag![]()
http://www.douglas.nl/dou(...)rand_3000042552.html
Dat zat erin
Hehe en terecht Boe, dat heeft het vrouwtje wel verdiendquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:57 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
Kom ik beneden...
[ afbeelding ]
Dat zat erin
Zo schattigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe en terecht Boe, dat heeft het vrouwtje wel verdiend
Was 'ie geinspireerd door de Hepies hier misschien?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo schattig
Mo zo "Ja hij heeft er zijn zakgeld voor moeten aanbreken hoor!"
Hij leest hier niet meequote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was 'ie geinspireerd door de Hepies hier misschien?
OMGquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:57 schreef Qwea het volgende:
Hahahaha![]()
![]()
Kom ik beneden...
[ afbeelding ]
Dat zat erin
Jawel hea?quote:
Nee volgens mij is Toek er pas bij gekomen sinds de sjoelclub, daar is ie alle keren nog geweestquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Toek was jij er eigenlijk ook bij de vorige ESF-meets?
Jah, alleen Boe hijgt nog als een dodo, ademt sneller dan anders en ik heb nog steeds het idee dat hij niet volledig op zijn poot staat.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG![]()
Superlief! Zowel van Boe als van Mo
Boe ziet er best shiny happy uit daar
nee want toen wist ik nog niet hoe leuk jullie allemaal zijn. En ik geef toe ik heb JJdJ toen uitgelachen toen die mij vroeg of ik ook kwam.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Toek was jij er eigenlijk ook bij de vorige ESF-meets?
nee de eerste had ik gemist door miscommunicatie met die faalhaas die nu in Parijs zit.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee volgens mij is Toek er pas bij gekomen sinds de sjoelclub, daar is ie alle keren nog geweest
Hij heeft pas een dag of twee dat medicijn tegen de pijn toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah, alleen Boe hijgt nog als een dodo, ademt sneller dan anders en ik heb nog steeds het idee dat hij niet volledig op zijn poot staat.
Maandag maar eens kijken of we foto's moeten maken. Maar gisteren zat ie te blaffen jongeIk was met zijn bal op zijn matras aan het ouwehoeren
Dan is het helemaal grappigquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij leest hier niet mee
Dus was onafhankelijk van elkaar
Ah oke, zag met Koninginnedag een foto van je op de fp en je kwam me niet bekend voor, maar dat klopt danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee want toen wist ik nog niet hoe leuk jullie allemaal zijn. En ik geef toe ik heb JJdJ toen uitgelachen toen die mij vroeg of ik ook kwam.
Hij heeft sinds ehm, Woensdag Onsior en sinds gisteren weer tramadol.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft pas een dag of twee dat medicijn tegen de pijn toch?
Geef het idd nog maar even wat tijd, er zit in elk geval een flink stijgende lijn in volgens mij!
Ik twijfel of die pruik mee gaat dinsdagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oke, zag met Koninginnedag een foto van je op de fp en je kwam me niet bekend voor, maar dat klopt dan
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee want toen wist ik nog niet hoe leuk jullie allemaal zijn. En ik geef toe ik heb JJdJ toen uitgelachen toen die mij vroeg of ik ook kwam.
Heb tot 2001 altijd braaf gekeken hoorquote:
sarista halenquote:
Te laat; nieuwe Senseo staat op het aanrecht. Proostquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
sarista halenafleveren bij je zoon, krijg je mijn senseo
Anders had je mijn Senseo mogen hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Te laat; nieuwe Senseo staat op het aanrecht. Proost
Tsjaquote:
Ik doe nog steeds met die van jou.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja
Over een half jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen; we vreten ze
Een gewone of een Quadrante of Sarista?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Te laat; nieuwe Senseo staat op het aanrecht. Proost
Die Quadrante hadden we; wat een teringdingquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Een gewone of een Quadrante of Sarista?
Oh ik twijfelde juist die te gaan kopen als deze stopt, zit nu met elastiek bij elkaar. Maar hé hij doe utquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die Quadrante hadden we; wat een teringding
We hebben nu een Twist
Je mag mijn Quadrantre hebben. Misschien houdt ie meer van mannen dan van vrouwen en wil ie bij jou wél gewoon een volle bak gevenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh ik twijfelde juist die te gaan kopen als deze stopt, zit nu met elastiek bij elkaar. Maar hé hij doe ut
Twist ga ik ff google in slingeren die ken ik niet.
nee want als mama zegt dat het een onding is luister ik braafquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je mag mijn Quadrantre hebben. Misschien houdt ie meer van mannen dan van vrouwen en wil ie bij jou wél gewoon een volle bak geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Er gaat een Senseo wereld voor me open![]()
Maar wat zijn de Twist en de Quadrante lellikke dingen![]()
Zwart! Met aquaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:20 schreef Toekito het volgende:
Die twist ziet er wel stoer uitje hebt toch wel de roze neem ik aan
Durf je wel. Theedrinkerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:23 schreef Cat22 het volgende:
Er gaat een Senseo wereld voor me open![]()
Maar wat zijn de Twist en de Quadrante lellikke dingen![]()
Die is ook mooiquote:
Laat lullen johquote:[..]
Durf je wel. Theedrinker
Thee!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zwart! Met aqua
[..]
Durf je wel. Theedrinker
dat is niet helemaal waar, sinterklaasthee is best lekker. Sowieso is thee tussen zeg november en maart 's avonds wel lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |