quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:26 schreef Qwea het volgende:
met 60 cm brede vaatwasser en bazen afzuigkap enzo
Ik ben er echt heel blij mee. Mo ookquote:
Als het goed is vrije afzuigkap ook, ruimte genoeg, 1,5e spoelbak aan 1 stuk, 5 pits gasfornuis 120cm brede lades, ect.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het goed is vrije afzuigkap ook, ruimte genoeg, 1,5e spoelbak aan 1 stuk, 5 pits gasfornuis 120cm brede lades, ect.
quote:
Nee. Afschuwelijkquote:
Hehe, dat zou mij dan weer heerlijk lijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. AfschuwelijkGewoon combi magnetron. Hebben we nu ook.
Ik zal even wat uploaden. De huidige keuken, de keuken volgens keukenconcurrent en de nieuwe keuken qua kleur e.d, niet qua indeling.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, dat zou mij dan weer heerlijk lijken
Jouw huidige keuken!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:00 schreef Qwea het volgende:
Huidige keuken :
[ afbeelding ]
Rechts de koelkast, links de voorraadkast. Met 45cm vaatwasser, 4 pits gasfornuis, ect.
[ afbeelding ]
Keukenconcurrent keuken 1. Wel andere kleur want deze kleur was kut
[ afbeelding ]
Keuken 2 van keukenconcurrent, enige verschil, de afzuigkap zit hier tussen 2 kastjes in.
[ afbeelding ]
Nieuwe keukenQua kleur blijft het hetzelfde, ook qua werkblad. De witte kasten doen we niet. Het schuift allemaal ietsjes op. Boven de wasbak tot aan de hoek komen kastjes, de andere zijde bij de afzuigkap en gasfornuis blijft vrij. We moeten nog ff kijken hoe en wat met vaatwasser, aan welke kant, ect. Links naast de combimagnetron komt nog een hoge kast voor de koelkast. Eerst koelkast, dan combi.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Q betekent je post in het meettopic dat je niet komt?
Oh, dat is fijn dan, dat je mij daarmee stangtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zit Greys te stangen
Ik kon het niet laten
Ja dat. Die nieuwe ook, trouwens.quote:
Kreeg ik er gratis bijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn dan, dat je mij daarmee stangt
Biatch!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Qwea het volgende:
Ik kon het niet laten
Zit je nou te vissen naar complimenten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kreeg ik er gratis bij
Waarom stang ik je ermee?![]()
Die gaat de kliko inquote:
Ik heb een keuken ter grootte van een postzegel. Ook mijn standaards zijn niet zo hoog ben ik bang. Maar Q's huidige keuken is echt helemaal mijn smaakquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat. Die nieuwe ook, trouwens.
Maar mijn keukenstandaard is laaaaaaaaaaag, die van mij is echt op
Nee, oprechte vraagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit je nou te vissen naar complimenten?![]()
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Biatch!![]()
Maar goed dat ik hier eerst keek.
Echt? Ik vind het een graflelijke tyfuskeukenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb een keuken ter grootte van een postzegel. Ook mijn standaards zijn niet zo hoog ben ik bang. Maar Q's huidige keuken is echt helemaal mijn smaak
Sorry, ik hou van dat landelijkequote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het een graflelijke tyfuskeuken![]()
Ik heb best een grote keuken, maar hij dondert van ellende uit elkaar, dus ik heb er geen bal aan....quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb een keuken ter grootte van een postzegel. Ook mijn standaards zijn niet zo hoog ben ik bang. Maar Q's huidige keuken is echt helemaal mijn smaak
Dat is ook niets nee, maar dan kun je er in ieder geval op langere termijn iets mee. De mijne blijft kleinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb best een grote keuken, maar hij dondert van ellende uit elkaar, dus ik heb er geen bal aan....
Ooh lord, ook met van die grote ovens en fornuizen zekers?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Sorry, ik hou van dat landelijke
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat ik het leuk vind als je komt.
Verbaast je dat?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh lord, ook met van die grote ovens en fornuizen zekers?
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb best een grote keuken, maar hij dondert van ellende uit elkaar, dus ik heb er geen bal aan....
Ja, dat vind ik ook wel tof, maar de landelijke / grote stijl niet zoquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik ben sowieso kook/bakfanaat
Mijn aanrechtblad dondert zelfs uit elkaar... tegeltjes ftwquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat is best kut. Van de huidge is de vaatwasser kapot, de magnetron is semi gefixt en het gasfornuis sparkknopje is naar zijn moer
Als ik plek had gehad, kwam ik je keuken hoogstpersoonlijk uit elkaar schroeven, maar helaasquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook wel tof, maar de landelijke / grote stijl niet zo
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Of zit je mij nou ook te stangen
pics van je keuken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mijn huidige keuken lijkt dan weer op jouw nieuwe keuken trouwens
quote:
Er is net een bakfestijn gaande (appeltaart! cupcakes! chocoladecake!) maar als hij opgeruimd is, zal ik eens een poging wagen. Het is echt de grootte van een postzegel, dus ik zou me er niet teveel van voorstellen, maar wel dezelfde kleur en met van die ladenquote:
Meet!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Er is net een bakfestijn gaande (appeltaart! cupcakes! chocoladecake!) maar als hij opgeruimd is, zal ik eens een poging wagen. Het is echt de grootte van een postzegel, dus ik zou me er niet teveel van voorstellen, maar wel dezelfde kleur en met van die laden
Ook lekker en gezellig!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Meet!
Ik ga straks wokken met een vriendin![]()
Tofquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Er is net een bakfestijn gaande (appeltaart! cupcakes! chocoladecake!) maar als hij opgeruimd is, zal ik eens een poging wagen. Het is echt de grootte van een postzegel, dus ik zou me er niet teveel van voorstellen, maar wel dezelfde kleur en met van die laden
trut ik trapte erinquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Qwea het volgende:
Ik kon het niet laten
Ahhhquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ook lekker en gezellig!Ik zou ook wel uit eten willen vanavond, maar iedereen had al plannen. Remi-alert!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |