quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:26 schreef Qwea het volgende:
met 60 cm brede vaatwasser en bazen afzuigkap enzo
Ik ben er echt heel blij mee. Mo ookquote:
Als het goed is vrije afzuigkap ook, ruimte genoeg, 1,5e spoelbak aan 1 stuk, 5 pits gasfornuis 120cm brede lades, ect.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als het goed is vrije afzuigkap ook, ruimte genoeg, 1,5e spoelbak aan 1 stuk, 5 pits gasfornuis 120cm brede lades, ect.
quote:
Nee. Afschuwelijkquote:
Hehe, dat zou mij dan weer heerlijk lijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. AfschuwelijkGewoon combi magnetron. Hebben we nu ook.
Ik zal even wat uploaden. De huidige keuken, de keuken volgens keukenconcurrent en de nieuwe keuken qua kleur e.d, niet qua indeling.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe, dat zou mij dan weer heerlijk lijken
Jouw huidige keuken!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:00 schreef Qwea het volgende:
Huidige keuken :
[ afbeelding ]
Rechts de koelkast, links de voorraadkast. Met 45cm vaatwasser, 4 pits gasfornuis, ect.
[ afbeelding ]
Keukenconcurrent keuken 1. Wel andere kleur want deze kleur was kut
[ afbeelding ]
Keuken 2 van keukenconcurrent, enige verschil, de afzuigkap zit hier tussen 2 kastjes in.
[ afbeelding ]
Nieuwe keukenQua kleur blijft het hetzelfde, ook qua werkblad. De witte kasten doen we niet. Het schuift allemaal ietsjes op. Boven de wasbak tot aan de hoek komen kastjes, de andere zijde bij de afzuigkap en gasfornuis blijft vrij. We moeten nog ff kijken hoe en wat met vaatwasser, aan welke kant, ect. Links naast de combimagnetron komt nog een hoge kast voor de koelkast. Eerst koelkast, dan combi.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Q betekent je post in het meettopic dat je niet komt?
Oh, dat is fijn dan, dat je mij daarmee stangtquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zit Greys te stangen
Ik kon het niet laten
Ja dat. Die nieuwe ook, trouwens.quote:
Kreeg ik er gratis bijquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn dan, dat je mij daarmee stangt
Biatch!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zit Greys te stangen
Ik kon het niet laten
Zit je nou te vissen naar complimenten?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kreeg ik er gratis bij
Waarom stang ik je ermee?![]()
Die gaat de kliko inquote:
Ik heb een keuken ter grootte van een postzegel. Ook mijn standaards zijn niet zo hoog ben ik bang. Maar Q's huidige keuken is echt helemaal mijn smaakquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja dat. Die nieuwe ook, trouwens.
Maar mijn keukenstandaard is laaaaaaaaaaag, die van mij is echt op
Nee, oprechte vraagquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit je nou te vissen naar complimenten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |