ik zou niet liegen tegen een jarig iemand.quote:
Was wel vies jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:25 schreef Laysa het volgende:
ik ben blij dat ik al gegeten heb.
Met je vis.
Understatementquote:
Dat zou er nog eens bij moeten komenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik zou niet liegen tegen een jarig iemand.
quote:
Het was echt maar een heel smerig grapjequote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Understatement
En indien je enige gelijkenis bemerkt: wassen wil wel eens helpen
hoef gelijk mijn kapsalon niet meerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was echt maar een heel smerig grapjealsjeblieft zeg. Zal niet meer zulke vieze dingen zeggen
hehehe nee hoor. dat wil ik je vriend niet aandoenquote:
Wat een verstandige opmerkingquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:31 schreef sararaats het volgende:
hehehe nee hoor. dat wil ik je vriend niet aandoen
noem je me nu een vreetzakquote:
Kind van zijn moeder; ik ben ook zo'n varkenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
noem je me nu een vreetzak
dan heb je gelijk!
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kind van zijn moeder; ik ben ook zo'n varken
fijne avondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
Fijne avond allemaalIk ga lekker afsluiten en nog even relaxen voor het bezoek komt
![]()
Veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
Fijne avond allemaalIk ga lekker afsluiten en nog even relaxen voor het bezoek komt
![]()
Jij ook een fijne avondquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:41 schreef roos85 het volgende:
![]()
Noek van hier op Fok heeft toen meegedaan met zo'n test team....daar moest ik toen ook zo om lachenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
De laatste lumea
Schnitzel bij Ikea
Schepsnoepjens bij Ikea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |