Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10. quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
het is dezelfde TT als de vorigequote:
ze is de hele dag jarig toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is dezelfde TT als de vorige
* sararaats verkoopt zichzelf een rotschop
ow ja da's waar. het is nog maar 15u04 ofzoquote:
België zit dichter bij de evenaar dus had gekundquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
ow ja da's waar. het is nog maar 15u04 ofzo
met dit rotweer dacht ik dat het al veel later was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Allangquote:
Tjah, dat zei ik ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan heb je het ook geen kans gegeven zegUberhaubt, is pijpen binnen de 2 weken anders dan na die 2 weken qua gevoel ook.
Omg, waar gaat het heen met deze wereldquote:
Hater.quote:
Ik hou van jouquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:16 schreef Cat22 het volgende:
Na a.s. dinsdag kan Baloe lekken wat hij wil. De matrasbeschermer is gekocht.
nee dank u. de speculoos ligt te zwemmenquote:
Neen. Ik weeg net 84,1quote:
volgens een collega ben ik dik..........maar zit nog onder jou qua gewicht dus dan mag ik dus wel een chippiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neen. Ik weeg net 84,1Nog 200gr en we zitten onder de 84
Hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens een collega ben ik dik..........maar zit nog onder jou qua gewicht dus dan mag ik dus wel een chippie
Ik zal je met open armen ontvangenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Ze zien me dinsdag aankomen bij het hotel: 6 liter cola, vier pakken brossies, bockworst én een matrasbeschermer.Ow, en vlaai natuurlijk.
Beats het electrische mes wat ik ooit meenam naar een Fok!date.
1.79quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Ze zien me dinsdag aankomen bij het hotel: 6 liter cola, vier pakken brossies, bockworst én een matrasbeschermer.Ow, en vlaai natuurlijk.
Beats het electrische mes wat ik ooit meenam naar een Fok!date.
ukkiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zal je met open armen ontvangen
[..]
1.79
i knowquote:
Niet voor mij. Ik heb ze al gevonden, bij kruidvat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
i know
Ik moet alleen nog paar zakken caramel tikkels regelen volgens mij
Jij dik? hoe scheel is die persoon?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
volgens een collega ben ik dik..........maar zit nog onder jou qua gewicht dus dan mag ik dus wel een chippie
Keurige BMI toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:05 schreef sararaats het volgende:
ik heb een BMI van 25,8. ik ben "maar" 1m52 en weeg bijna 60kg
Oh daar was ik vandeweek en zag ze nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet voor mij. Ik heb ze al gevonden, bij kruidvat.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Test
Edit: pfoe ik kan weer posten... dacht al dat ik geband was
Nou ja zij kent me nu 5 jaar en het was ooit nog erger.quote:
Nou als jij dikt bentquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja zij kent me nu 5 jaar en het was ooit nog erger.
lul niet johquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou als jij dikt bentben ik een walrus, je kan zowat 2x in mij ofzo
oplossing: blik in glas gietenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:19 schreef Qwea het volgende:
Hmm, ik heb coca cola light uit fles want 100x goedkoper dan uit blik (6 blikjes fucking 3,20, 1 fles van 1,5 liter 1 nog wat. ) maar blik is lekkerder
/first world problems
Ja joh.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hiero zak vol met lush, 3 iso gel voor ElisaB, zak van die bros mint.
Valt wel meeeee
Belgische wiskunde? Dan blijven die blikjes toch duurder dan een fles?quote:
je bent heul niet dik!quote:
thnxquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik het er niet mee eens gezien je foto's in je fobo.
ik vind dat je er goed uitzietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
thnx
Ik keek haar ook aan of ze gek geworden was. Ja ik ben 9 kg zwaarder dan toen ik hier begon 5 jaar terug maar toen was ik ondervoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |