Als hij een goed jeugd EK speelt kan het snel gaan, kijk maar naar Drenthe. Nu heeft Stefan wel iets meer gepresteerd, maar met zo'n prijs zou ik best kunnen levenquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:49 schreef Dekatria het volgende:
Zal mij benieuwen trouwens hoe het met De Vrij zal gaan deze zomer. Toch hopen op een goeie prijs.
13 miljoen? Ja, lijkt me een zeer goeode prijs voor een speler met een contract wat nog maar een jaar loopt. Maar helaas niet realistisch. Ik denk eerder 6-8 miljoen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als hij een goed jeugd EK speelt kan het snel gaan, kijk maar naar Drenthe. Nu heeft Stefan wel iets meer gepresteerd, maar met zo'n prijs zou ik best kunnen leven
Totaal niet realistisch inderdaad, maar hopen mag altijd toch.. Denk dat jij een stuk realistischer zit met je prijs inderdaad, maar we zullen het zien. Wordt sowieso een zomer met veel te veel geruchten en andere onzinquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
13 miljoen? Ja, lijkt me een zeer goeode prijs voor een speler met een contract wat nog maar een jaar loopt. Maar helaas niet realistisch. Ik denk eerder 6-8 miljoen.
Ik dacht dat het over Stefan de Vrij ging?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
In Roebels zeker. Voor een verdediger die niet kan verdedigen krijg je 3-4 miljoen. En dan mag je je handjes nog dichtknijpen.
Het is nog maar de vraag hoe de afgelopen maanden een rol gaan spelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als hij een goed jeugd EK speelt kan het snel gaan, kijk maar naar Drenthe. Nu heeft Stefan wel iets meer gepresteerd, maar met zo'n prijs zou ik best kunnen leven
Voor de helft is hij weg hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij en Clasie verlengen, ons kampioen maken volgend seizoen en na een succesvol WK en daarna pas weggaan. Dan vang je minimaal 20 miljoen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:19 schreef Bombvis het volgende:
scher zit met je prijs inderdaad, maar we zullen het zien. Wordt sowieso een zomer met veel te veel ger
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
Even de reacties van Morendo gewist.
Blijf weg als je niks zinnigs bij te dragen hebt.
Lekker cashend bankzitten in de PL of de Serie A, veel aantrekkelijkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik hoop maar dat hij en Clasie verlengen, ons kampioen maken volgend seizoen en na een succesvol WK en daarna pas weggaan. Dan vang je minimaal 20 miljoen.
Hoop doet leven enzo.
Nee, dat is wel erg veel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:22 schreef Morendo het volgende:
Stelletje kringrukkers. Nee hoor, voor De Vrij krijg je makkelijk 15-20 miljoen euro.
Teringidioten. Je eigen stad slopen.twitter:Politie_Rdam twitterde op donderdag 09-05-2013 om 18:21:35In Rdam-Zuid vinden vernielingen en vechtpartijen plaats door Fey supporters. Politie verricht diverse aanhoudingen #bekerfinale #azpsv reageer retweet
Vraag me dan weer af in hoeverre ze zo zeker weten dat het om Feyenoord supporters ging?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Muto het volgende:
Teringidioten. Je eigen stad slopen.twitter:Politie_Rdam twitterde op donderdag 09-05-2013 om 18:21:35In Rdam-Zuid vinden vernielingen en vechtpartijen plaats door Fey supporters. Politie verricht diverse aanhoudingen #bekerfinale #azpsv reageer retweet
Iedereen die relt is een Feyenoorder. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vraag me dan weer af in hoeverre ze zo zeker weten dat het om Feyenoord supporters ging?
Geen idee. Lijkt me ook voorbarig, maar ergens kan ik het me wel voorstellen dat het klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vraag me dan weer af in hoeverre ze zo zeker weten dat het om Feyenoord supporters ging?
Kunnen bekenden van de politie zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als ze allebei nog een jaar blijven, de vraag is of ze willen verlengen. Dan moet er gewoon een goed salaris tegenover staan. Laat Van Geel het ze alsjeblieft aanbieden, zeker nadat er wat overbodige spelers vertrekken. Guyon Fernández, Cissé, Mokotjo is al 1miljoen per jaar, Leerdam erbij kom je tegen de 2 miljoen per jaar. Als je daarvan de helft gebruikt voor Pellè en Immers (die nu nog gehuurd zijn) en de andere helft om contracten op te waarderen kun je de boel helemaal intact houden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker cashend bankzitten in de PL of de Serie A, veel aantrekkelijker
Precies, kijk naar afgelopen zondag. Dat was ook de schuld van die Feyenoordsupporters.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen die relt is een Feyenoorder. Lijkt me logisch.
Kunnen ook vernielingen aan auto's bijvoorbeeld zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Muto het volgende:
PSV harde kern zat blijkbaar in een kroeg op zuid.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef Fuszy het volgende:
Zo achterlijk...
Waarom kunnen mensen zich niet gedragen
Ja heel makkelijk, waarom ze dat niet doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:52 schreef Muto het volgende:
Levenslang stadionverbod. En melden bij alle wedstrijden van Feyenoord + wedstrijden in De Kuip. Is toch totaal onnodig om bij de bekerfinale te gaan irriteren.
Dat sowieso, daarom ook deze brief van ADO:quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies, kijk naar afgelopen zondag. Dat was ook de schuld van die Feyenoordsupporters.
Hoax, PSV heeft geen harde kern.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV harde kern zat blijkbaar in een kroeg op zuid.
Mijn gezicht heeft anders ervaren.quote:
Wie wat waar? Weet je trouwens al wat er is gebeurd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef Katth het volgende:
Mensen die dat tuig wat loopt te rellen ook nog gaat lopen verdedigen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn gezicht heeft anders ervaren.
[..]
Wie wat waar?
Ze waren wel gewaarschuwd. Ergens ook wel 'goed' dat zij het niet laten gebeuren om pas achteraf te gaan huilen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies, kijk naar afgelopen zondag. Dat was ook de schuld van die Feyenoordsupporters.
Leuk initiatief, zien die kids het stadion enzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat sowieso, daarom ook deze brief van ADO:
[ afbeelding ]
een mokerslag op zn neus ben ik bangquote:
Geeft niets, happel houdt toch al niet zo van neuzen.quote:
deze postquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geeft niets, happel houdt toch al niet zo van neuzen.
/care. Laat ze deze wedstrijden maar lekker naar noord-holland verkassen, inclusief de interlands.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Beetje jammer weer van die ongeregeldheden, zeker nu De Kuip als stadion voor de KNVB al onder druk staat, kunnen ze dan gebruiken als excuus om ook deze wedstrijd naar Noord Holland te verkassen.
Nee, zelfs bij Utrecht zijn hem liever kwijt dan rijk (alhoewel dat ook te maken kan hebben met het niet verlengen van z'n contract natuurlijk). Alhoewel die nog relatief jong is (21) denk ik niet dat hij ons sterker kan maken, ook niet voor in de breedtequote:
Als er een speler goed genoeg zou zijn, kost die al meer dan 5/10 miljoen aangezien Marcel Brands sinds 2011 de marktprijzen van iedere goede speler behoorlijk hoog opgedreven heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Even een vraag:
Stel je hebt 3 miljoen beschikbaar voor transfers. Wie zouden jullie dan halen? Ben ik wel benieuwd naar aangezien niemand goed genoeg lijkt.
En jij denkt dat zoiets daar niet gebeurd? Beetje naïef.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Beetje jammer weer van die ongeregeldheden, zeker nu De Kuip als stadion voor de KNVB al onder druk staat, kunnen ze dan gebruiken als excuus om ook deze wedstrijd naar Noord Holland te verkassen.
Voor drie miljoen kun je tegenwoordig alleen nog maar een paar matige Oostblokkers of jonge Scandinavische talenten, a 750K de man, halen. In deze contreien kom je uit op één speler.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Even een vraag:
Stel je hebt 3 miljoen beschikbaar voor transfers. Wie zouden jullie dan halen? Ben ik wel benieuwd naar aangezien niemand goed genoeg lijkt.
Meh , doe maar niet. Weer zo een typisch overhypte broodvoetballer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:00 schreef Cara het volgende:
Duidelijke reactie op Kali, mensen willen geen Cabral II.
Maar aan de andere kant, deze erg jonge, talentvolle jongen heeft toch zeker wel de potentie zich te ontwikkelen tot meer. Daarbij snapt hij misschien wel met Clasie en Vilhena voor zich, dat hij het op de trainingen zal moeten laten zien. Ik vind het persoonlijk wel de gok waard. Maar ik ben dan ook iemand die Drenthe toch wel had willen zien komen.
Ho. Hier wist ik dus niets van af. Hierbij schrap ik hem van mn lijstje.quote:
Dat hangt af van wie er vertrekken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Even een vraag:
Drente heeft niet de juiste mentaliteit voor topvoetbal. Hij had rapper moeten worden of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:00 schreef Cara het volgende:
Maar ik ben dan ook iemand die Drenthe toch wel had willen zien komen.
Nee dat snap ik en het is hoogstwaarschijnlijk ook niet al te best voor de sfeer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:07 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Drente heeft niet de juiste mentaliteit voor topvoetbal. Hij had rapper moeten worden of zo.
Het is waarschijnlijk een afweging geweest: Drenthe halen + de goals + de assists en doorverkopen, maar ook met risico dat driekwart van de spelersgroep Drenthe gaat zien als grote kale leider en ook gauw naar het buitenland willen gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee dat snap ik en het is hoogstwaarschijnlijk ook niet al te best voor de sfeer.
Maar als die jongen een fatsoenlijk jaar draait legt hij er zo 10+ voor je in, 10+ assists en kan je hem zo doorverkopen voor een aantal miljoen. Terwijl hij haast geen salaris wilde. Ik vond het de gok waard.
Ik ook maar ik denk niet dat Koeman van zulke types houdt. Terwijl je met 11 braverikken ook nooit kampioen wordt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee dat snap ik en het is hoogstwaarschijnlijk ook niet al te best voor de sfeer.
Maar als die jongen een fatsoenlijk jaar draait legt hij er zo 10+ voor je in, 10+ assists en kan je hem zo doorverkopen voor een aantal miljoen. Terwijl hij haast geen salaris wilde. Ik vond het de gok waard.
Dat is krom, aangezien hij voor een hongersalaris nog net niet smeekte terug te mogen komen en alles voor Feyenoord te geven. Nogmaals, het is een risico maar ik denk juist dat zijn drive een positieve uitwerking had gehad op deze groep.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een afweging geweest: Drenthe halen + de goals + de assists en doorverkopen, maar ook met risico dat driekwart van de spelersgroep Drenthe gaat zien als grote kale leider en ook gauw naar het buitenland willen gaan.
Dat zal het meest waarschijnlijke zijn geweest ja. En die ontbrekende drive hoeft niet perse van Drenthe te komen hoor, maar waar anders vind je iemand met de drive van een Guidetti voor een paar miljoen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik ook maar ik denk niet dat Koeman van zulke types houdt. Terwijl je met 11 braverikken ook nooit kampioen wordt.
Ik kijk af en toe de Belgische competitie en Vainquer van Standard Luik is een type Clasie. Mocht Clasie vertrekken lijkt hij me een optie ware het niet dat hij veel te veel kost...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Even een vraag:
Zo een speler kost ook al tussen de 5 en 10 miljoen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:13 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe de Belgische competitie en Vainquer van Standard Luik is een type Clasie. Mocht Clasie vertrekken lijkt hij me een optie ware het niet dat hij veel te veel kost...
Wijnaldum.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Even een vraag:
Helaas wel ja, toch is het misschien verstandig om wat meer bij onze zuiderburen te kijken. Zo een Finnbogasonn blijkt ook een schot in de roos. Ik neem aan dat v. Geel ervaring heeft met het kijken in België omdat hij er voor Roda ook spelers vandaan haalde.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo een speler kost ook al tussen de 5 en 10 miljoen.
Dat deed Nol Hendrix.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Helaas wel ja, toch is het misschien verstandig om wat meer bij onze zuiderburen te kijken. Zo een Finnbogasonn blijkt ook een schot in de roos. Ik neem aan dat v. Geel ervaring heeft met het kijken in België omdat hij er voor Roda ook spelers vandaan haalde.
Ja, leuk. Elke keer als ik Feyenoord in een uitwedstrijd zie sjokken ga ik weer een beetje dood van binnen. Niemand die het zich een flikker interesseert. Je hebt het gewoon echt nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:15 schreef Caland het volgende:
De drive van Drenthe. Heeft men het dan over 180 km per uur met bier achter het stuur?
Ik quote even wiki.quote:
quote:Toen de club in 2009 in sportieve en financiële problemen kwam, was er sprake van een mogelijke terugkeer van Nol Hendriks bij Roda JC, maar vanwege een moeizame relatie met directeur sportzaken Martin van Geel zag hij er uiteindelijk van af.
Wat precies? De Drenthe van zijn beginjaren is wel wat veranderd in de tussentijd. Lui stuk vreten die overal voor problemen zorgt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, leuk. Elke keer als ik Feyenoord in een uitwedstrijd zie sjokken ga ik weer een beetje dood van binnen. Niemand die het zich een flikker interesseert. Je hebt het gewoon echt nodig.
Hendrix heeft altijd een vinger in de pap gehad bij Roda. Zelfs toen hij niet gewenst was.quote:
Daar hebben we onze superscout voor. Jan Boskamp.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Helaas wel ja, toch is het misschien verstandig om wat meer bij onze zuiderburen te kijken. Zo een Finnbogasonn blijkt ook een schot in de roos. Ik neem aan dat v. Geel ervaring heeft met het kijken in België omdat hij er voor Roda ook spelers vandaan haalde.
Ik kreeg oprecht het idee dat Drenthe de wanhoop nabij was toen hij vorig jaar zonder contract zat en dat hij er alles aan had gedaan om weer in de gratie bij Feyenoord te komen en opnieuw in Rotterdam te wonen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat precies? De Drenthe van zijn beginjaren is wel wat veranderd in de tussentijd. Lui stuk vreten die overal voor problemen zorgt.
Ik heb de hoop op een beetje fatsoenlijke scouting al een tijdje opgegeven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Daar hebben we onze superscout voor. Jan Boskamp.
En dan nog als argument voeren dat Feyenoord al voorzien was. Ja met Sisse en Verhoek.....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik kreeg oprecht het idee dat Drenthe de wanhoop nabij was toen hij vorig jaar zonder contract zat en dat hij er alles aan had gedaan om weer in de gratie bij Feyenoord te komen en opnieuw in Rotterdam te wonen.
Het lijkt me ontzettend sterk dat die jongen hemel en aarde verzet om bij Feyenoord te komen bedelen, om er vervolgens keihard met de pet naar te gaan gooien.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je had misschien wel kampioen geworden met Drenthe.
Correct me if I'm wrong, maar wilde die jongen niet voor 300k komen voetballen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:32 schreef Caland het volgende:
Alsof Drenthe voor een grijpstuiver was gekomenHeeft niet voor niks een half jaar zonder club gezeten.
En Vormer dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:13 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe de Belgische competitie en Vainquer van Standard Luik is een type Clasie. Mocht Clasie vertrekken lijkt hij me een optie ware het niet dat hij veel te veel kost...
Die heeft naar mijn mening nog niet bewezen een waardig vervanger te zijn van Clasie.quote:
Geef hem dan eerst een jaar de kans, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:24 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Die heeft naar mijn mening nog niet bewezen een waardig vervanger te zijn van Clasie.
Heeft ie toch gehad? Heeft niks laten zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geef hem dan eerst een jaar de kans, zou ik zeggen.
Als Clasie, Mokotjo en Leerdam vertrekken zitten we plots een stuk dunner in de middenvelders. Het lijkt mij dat er dan minimaal 1 middenvelder bij moet komen. Die moet mijns inziens gelijkwaardig zijn aan Clasie. Vormer kan dan met die speler de strijd aangaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geef hem dan eerst een jaar de kans, zou ik zeggen.
das niet waar , hij heeft laten zien dat hij veel trager en veel minder een bal afpakker is dan Clasiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft ie toch gehad? Heeft niks laten zien.
Duarte, Toornstra is helaas te duur. De Roon vind ik ook wel een hele goede, komt zelfs uit onze opleiding.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Als Clasie, Mokotjo en Leerdam vertrekken zitten we plots een stuk dunner in de middenvelders. Het lijkt mij dat er dan minimaal 1 middenvelder bij moet komen. Die moet mijns inziens gelijkwaardig zijn aan Clasie. Vormer kan dan met die speler de strijd aangaan.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 13:54:40Koeman over het zingen van Lurling (Helemaal niets in Rotterdam): 'Kijken of hij zondag ook zo bijdehand is'. #feynac reageer retweet
Godverdomme, niet de eerste keer dat ik deze fout maakquote:
Haha, ik dacht gisteren ook al dat het zaterdag was, dus ik snap het probleem.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Godverdomme, niet de eerste keer dat ik deze fout maak. Zondag bedoel ik.
Eerst "Helemaal niets in Rotterdam" zingen en dan nu gaan jankenquote:Lurling over ontvangst in De Kuip: ‘Moet maar een keer afgelopen zijn’
NAC Breda speelde zich zondag veilig in de Eredivisie door met 5-3 te winnen van Roda JC Kerkrade. Dat gebeurde met name dankzij Anthony Lurling, die de absolute uitblinker werd met twee doelpunten en twee assists. Voor de laatste wedstrijd van het seizoen reist NAC af naar Rotterdam om het op te nemen tegen Feyenoord. Voor Lurling een bijzondere wedstrijd, hij speelde in het verleden twee seizoenen bij die club.
Lurling zal echter niet met applaus ontvangen worden in De Kuip. “Het is bekend dat ik daar niet geliefd ben”, zegt de 36-jarige aanvaller in gesprek met Omroep Brabant. Lurling hoopt wel dat het ‘normaal’ is. “Ik heb er twee jaar gespeeld en daar ben ik trots op. Ik heb er leuke herinneringen aan. Het moet eigenlijk maar eens een keer afgelopen zijn.”
De Bosschenaar speelde in totaal 57 competitiewedstrijden voor Feyenoord. Hij weet ook dat het een mooie ervaring is om in De Kuip te spelen. “Feyenoord-uit in een volle Kuip op zondagmiddag is geweldig”, aldus Lurling.
Lulringquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerst "Helemaal niets in Rotterdam" zingen en dan nu gaan janken![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:16 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb godverdomme een poster op m'n kamer hangen waar Lurling op staat.Selectiefoto 2002/2003.
Ben er zoals gewoonlijk ook weer bij, rond uurtje of 11 beginnen met PMDSquote:
Vier jaar op rijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:47 schreef Karelnoord het volgende:
Jeugdopleiding weer eens verkozen tot beste.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:47 schreef Karelnoord het volgende:
Wat een klein kind zeg, serieus.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:47 schreef Karelnoord het volgende:
'het moet maar een keer afgelopen zijn' roepen voor aanvang wedstrijdquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
In Engeland vieren ze nu ook feestquote:
heeft vast doorgehad dat zijn oproep in het kleine cafe in het stadion het internet heeft gehaald..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:58 schreef eight het volgende:
[..]
'het moet maar een keer afgelopen zijn' roepen voor aanvang wedstrijd![]()
Hoe dom kun je zijn?
Zal men weer denken dat we gaan huldigen?quote:Feyenoord biedt supporters die zondag de thuiswedstrijd tegen NAC Breda bezoeken de kans om het seizoen op feestelijke wijze af te sluiten. Na afloop van de wedstrijd kunnen supporters terecht aan de Noordzijde van het stadion (nabij de Legioenzaal) waar de Radio Veronica DJ Tour op een speciaal podium tot circa 19.00 uur voor muziek zal zorgen. Tevens zal na de wedstrijd stadionspeaker Peter Houtman samen met verschillende spelers richting het podium komen om het seizoen samen met de supporters op waardige wijze af te sluiten, Uiteraard blijven alle horecapunten in de omgeving van het podium langer geopend.
De seizoensafsluiting na afloop van Feyenoord – NAC Breda is alleen voor bezoekers van de wedstrijd. Na afloop van het duel is het niet mogelijk om nog toegang te krijgen tot het stadion.
Nou, daar ben ik behoorlijk tevreden meequote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:06 schreef vandermar het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)ik-sowieso-zelf-niet
quote:Feyenoord neemt aanstaande zondag afscheid van a.s.r. als hoofdsponsor. De verzekeraar was de afgelopen 22 jaar onder verschillende namen de belangrijkste sponsorpartner van Feyenoord. De club zal om die reden aanstaande zondag, de laatste wedstrijddag dat a.s.r. hoofdsponsor is, de verzekeraar extra in het zonnetje zetten. Dit zal onder meer gebeuren middels een actie die kort voor de aftrap van de wedstrijd tegen NAC Breda op het veld te zien zal zijn.
Supporters hebben vanaf vandaag (vrijdag) de mogelijkheid om de laatste shirts met ASR op de borst in bezit te krijgen. Deze wedstrijdshirts zijn verkrijgbaar in de Fanshop bij het stadion voor de zeer aantrekkelijke prijs van ¤19,99 (zolang de voorraad strekt, prijs geldt voor zowel de junior- als seniormaten en zonder rugbedrukking. Korting voor Legioen-leden en Kameraadjes is niet van toepassing). Zondag zijn deze shirts ook verkrijgbaar in de verkooppunten in en om het stadion. De Fanshop stadion is zaterdag geopend van 10.00 tot 16.00 uur en op de wedstrijddag vanaf 12.00 uur.
A.s.r. was de afgelopen 22 jaar in verschillende hoedanigheden hoofdsponsor van Feyenoord. Van 1991 tot 2004 speelde Feyenoord met Stad Rotterdam Verzekeringen op de borst van het shirt, tussen 2004 en 2009 was Fortis hoofdsponsor en sinds 2009 speelde Feyenoord met ASR (tegenwoordig: a.s.r.) op het shirt. A.s.r. deed de afgelopen maanden het hoofdsponsorschap van Feyenoord cadeau aan Diergaarde Blijdorp.
Oeh, dat is toch wel erg verleidelijk.. Vrees alleen dat als ik kom ze al uitverkocht zijn, maar ga zeker even kijkje nemenquote:
quote:
Ron Vlaar vergeten?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik behoorlijk tevreden mee![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar die jongen wil 100% naar het WK.quote:
dat leg gewoon helemaal aan wat van Geel hem aan gaat bieden....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, maar die jongen wil 100% naar het WK.
Gaat echt niet weg.
Hmm, waar kun je die bet plaatsen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, maar die jongen wil 100% naar het WK.
Gaat echt niet weg.
Dat komt echt wel goed. Sowieso is dat hele Fiorentina gezeik een drukmiddel van de zaakwaarnemer voor een beter contract.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:34 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
dat leg gewoon helemaal aan wat van Geel hem aan gaat bieden....
Unibet.quote:
Unibet. Maar zal nu wel veel lager zijn.quote:
Terwijl ik verwacht dat De Vrij zal gaan en niet BMI.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:48 schreef PIETR het volgende:
Gezakt naar 2.15Bruno staat trouwens op 6.50 voor Nederland. Bookies gaan er dus vanuit dat hij vertrekt. Naar Italie of Engeland, staan beide op 3.
Trouwens wel extreem simpel om als speler / zaakwaarnemer een paar ton binnen te halen. Je laat een kennis een accountje aanmaken, zet een paar ton in op het goede land, en split de winst.
Zou me niets verbazen als hij het daar wel gaat redden. Vond hem echter in bijna al zijn wedstrijden bij Feyenoord dikke bagger, dus prima dat hij is verkocht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:13 schreef PIETR het volgende:
Mokotjo naar Zwolle. Jammer voor hem dat het hier niks geworden is.
Eens. Heeft nooit echt de kans gekregen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:13 schreef PIETR het volgende:
Mokotjo naar Zwolle. Jammer voor hem dat het hier niks geworden is.
of verdiend op de trainingen....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens. Heeft nooit echt de kans gekregen.
Godverdomme mooi kut is dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef PIETR het volgende:
Rodney Kongolo vertrekt zeer waarschijnlijk naar Engeland. Staat tegenover dat Jordan Larsson, zoon van, Feyenoord verkiest boven Manchester United en Liverpool.
Bron: @VarkenoordWatch
Zo kun je het ook bekijken jaquote:
Kutzooi, dat was een ongelooflijk groot talent toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef PIETR het volgende:
Rodney Kongolo vertrekt zeer waarschijnlijk naar Engeland. Staat tegenover dat Jordan Larsson, zoon van, Feyenoord verkiest boven Manchester United en Liverpool.
Jep.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kutzooi, dat was een ongelooflijk groot talent toch?
Onzin. Vaak genoeg gespeeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens. Heeft nooit echt de kans gekregen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef PIETR het volgende:
godverdommequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef PIETR het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:33:07Volgens @JanDirkStouten heeft Feyenoord een fors doorverkoop-percentage bedongen bij de transfer van Kamohelo Mokotjo. #FCRijnmond reageer retweet
Kongoloquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef PIETR het volgende:
Leuk en al het geld is meegenomen natuurlijk, maar ik zie PEC niet een speler verkopen voor enkele miljoenen. Maar nogmaals, al het geld is meegenomen dus klagen doe ik nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:34 schreef vandermar het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:33:07Volgens @JanDirkStouten heeft Feyenoord een fors doorverkoop-percentage bedongen bij de transfer van Kamohelo Mokotjo. #FCRijnmond reageer retweet
Nah, bets zijn gemaximeerd en dit zal niet zo'n heel liquide markt zijn dus meer dan een paar honderd zal je er niet op kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:48 schreef PIETR het volgende:
Trouwens wel extreem simpel om als speler / zaakwaarnemer een paar ton binnen te halen. Je laat een kennis een accountje aanmaken, zet een paar ton in op het goede land, en split de winst.
Laat die joden omroep lekker weg blijven!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal men weer denken dat we gaan huldigen?
Nee, je krijgt nu ook al een opleidingsvergoeding. Verder krijg je in de toekomst een opleidingsvergoeding mits hij naar het buitenland vertrekt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Kongolo nu vertrekt krijgt Feyenoord pas een vergoeding als hij evt in de toekomst echte transfer maakt toch?
Verder valt er niets te onderhandelen? Percentage bij verkoop of zelfs maar afspraak over jaartje talent huren bv?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, je krijgt nu ook al een opleidingsvergoeding. Verder krijg je in de toekomst een opleidingsvergoeding mits hij naar het buitenland vertrekt.
Je kan het altijd proberen, natuurlijk. Maar ze hebben geen contract, dus nee, je hebt nergens recht op, behalve de opleidingsvergoeding (betalen aan de clubs waar hij vanaf z'n 12e actief was, gaat door tot en met 23 (?) jaar). Als een speler daarna vertrekt naar een andere club die in het buitenland zit (dus van United naar Madrid bv), 5% max of een percentage afhankelijk van aantal jaar dat hij in de jeugd gezeten heeft. Dus dat percentage bij verkoop is geregeld bij de FIFA, maar stelt geen zak voor natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verder valt er niets te onderhandelen? Percentage bij verkoop of zelfs maar afspraak over jaartje talent huren bv?
Jammer wel
12 - 21 met 0,5% per gespeeld jaar -》5%quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen, natuurlijk. Maar ze hebben geen contract, dus nee, je hebt nergens recht op, behalve de opleidingsvergoeding (betalen aan de clubs waar hij vanaf z'n 12e actief was, gaat door tot en met 23 (?) jaar). Als een speler daarna vertrekt naar een andere club die in het buitenland zit (dus van United naar Madrid bv), 5% max of een percentage afhankelijk van aantal jaar dat hij in de jeugd gezeten heeft. Dus dat percentage bij verkoop is geregeld bij de FIFA, maar stelt geen zak voor natuurlijk
Toen ik voor het laatst in de fanshop was (voor de wedstrijd tegen Heracles) hingen er alleen maar kleine kindermaatjes en XXXL's. Andere maten zijn er niet meer.quote:
Als ze nu zo een afsluitende actie doen, dan zullen ze wel een nieuwe lading hebben besteld neem ik aan. Het is wel heel karig om dit aan te kondigen als alleen die maten worden aangeboden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst in de fanshop was (voor de wedstrijd tegen Heracles) hingen er alleen maar kleine kindermaatjes en XXXL's. Andere maten zijn er niet meer.
Gaat het pas in vanaf 12 jaar, want hij speelde al vanaf z'n 7e bij Feyenoord, m'n neefje heeft nog met hem in de F gespeeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
12 - 21 met 0,5% per gespeeld jaar -》5%
Maar hij is nu 15 of 16 toch? Dus slechts iets van 1,5-2%
Het lijkt me ook dat ze nog wel een lading hebben, anders is het nogal een debiele actiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als ze nu zo een afsluitende actie doen, dan zullen ze wel een nieuwe lading hebben besteld neem ik aan. Het is wel heel karig om dit aan te kondigen als alleen die maten worden aangeboden.
Trouwens wel een belachelijk grote korting, zet je toch aan het denken als je hem normaal voor ¤75,- koopt, en winstmarge ok, maar ¤55,-
Het verwijst iig naar een traditie, al lijkt het groen me wat te licht, dat van Ajax is een mode shirt, heeft niets met voetbal meer te maken, ik las dat er nog nooit zoveel verkocht zijn zo snel, tja wat is dan wijsheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:38 schreef Dekatria het volgende:
Hoe lelijk ons uitshirt ook is, het is tenminste niet half roze zoals bij Ajax komend seizoen.
Het maakt niet zoveel uit. Bij ons is een shirt maat L vanaf januari al niet meer leverbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verwijst iig naar een traditie, al lijkt het groen me wat te licht, dat van Ajax is een mode shirt, heeft niets met voetbal meer te maken, ik las dat er nog nooit zoveel verkocht zijn zo snel, tja wat is dan wijsheid.
Heeft niet zoveel met marketing te maken, eerder met financiën.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:31 schreef portie het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit. Bij ons is een shirt maat L vanaf januari al niet meer leverbaar.
Thx to afdeling marketing.
Lijkt me niet, als je dat goed plant, zijn ze al verkocht voordat de rekening betaald moet worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met marketing te maken, eerder met financiën.
Goed plant, daar gaat het al fout.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als je dat goed plant, zijn ze al verkocht voordat de rekening betaald moet worden.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als je dat goed plant, zijn ze al verkocht voordat de rekening betaald moet worden.
Tja dan kom je weer bij het tere punt uit dat Feyenoord commercieel veel meer zou kunnen doen maar als excuus dat nieuwe stadion te pas en te onpas gebruiktquote:
gratis geldquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:18 schreef Luni het volgende:
Krabbendam: 'Clasie wil écht blijven'
Martijn Krabbendam denkt dat Jordy Clasie oprecht meent dat hij bij Feyenoord wil blijven. 'En het is niet zo dat hij per se één miljoen à la Mathijsen wil verdienen, of 1,2 miljoen à la Pelle. Het gaat erom dat hij zich meer beloond voelt. Twee ton erbij, ik denk dat het dan wel goed is voor hem, aldus de Feyenoord-watcher van Voetbal International.
Je hebt net in het Football Manager-topic verteld dat je hoopt dat Clasie blijft?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:41 schreef Typisch het volgende:
Het er iemand ervaring met een tactiek zonder buitenspelers? Ik kom in mijn game maar niet aan goede buitenspelers en speel nu met 1 echte buitenspeler op rechts (Weiss) en een nummer 10 op links (Wellington Nem of Ramírez bijvoorbeeld).
Goedemorgen, Typisch.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:41 schreef Typisch het volgende:
Het er iemand ervaring met een tactiek zonder buitenspelers? Ik kom in mijn game maar niet aan goede buitenspelers en speel nu met 1 echte buitenspeler op rechts (Weiss) en een nummer 10 op links (Wellington Nem of Ramírez bijvoorbeeld).
Mulderquote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:41 schreef Typisch het volgende:
Bedanktquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mulder
Janmaat - De Vrij - Mathijsen - BMI
Vormer - Clasie
Singh
Vilhena - Immers
Pellè
Bless
Haha was maar een geintje, al kan je dan wel al die ontevreden reserve middenvelders kwijt. En duiken ze niet meer het blinde gat in vanuit Z4quote:
Ik had dat ook toen ik een paar weken geleden een uitshirt wilde bestellen. Ik zocht een S'je en volgens de site was die maat eerst wel beschikbaar en daarna opeens niet. Toen heb ik maar de grootste kindermaat besteld, die is even groot.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:35 schreef Fuszy het volgende:
Staat op de voorste pagina van de fanshop dat het uitshirt nog in maat M leverbaar is. Twijfel even en wil hem toch bestellen. Druk ik door ... sommige maten niet meer leverbaar. Alleen XXXL dus nog
Die Vincent Janssen scoort best vaak.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:53 schreef Caland het volgende:
Feyenoord A1 zo goed als zeker kampioen. Staan 3-0 na een half uur.
Toch knap met zo'n "matige" lichting.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:59 schreef TC03 het volgende:
Misschien een gekke gedachte, maar is Boerrigter niks voor ons? Nee? Oke sorry.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:59 schreef TC03 het volgende:
Zelfde zou je ook kunnen zeggen voor Immers, Schaken, Vormer, Goossens, etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:08 schreef PIETR het volgende:
Nee. Niet eens omdat het een Jood is, maar omdat ie gewoon zwaar tekort komt.
Ik vind hem anders prima bij het niveau van Feyenoord passen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:08 schreef PIETR het volgende:
Nee. Niet eens omdat het een Jood is, maar omdat ie gewoon zwaar tekort komt.
quote:
Goossens krijgt het voordeel van de twijfel, Schaken doet het prima, maar Immers en Vormer komen inderdaad tekort.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zelfde zou je ook kunnen zeggen voor Immers, Schaken, Vormer, Goossens, etc.
Immers toch niet ?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Goossens krijgt het voordeel van de twijfel, Schaken doet het prima, maar Immers en Vormer komen inderdaad tekort.
You just went full retard man. Never go full retard.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:59 schreef TC03 het volgende:
Kon je hem vandaag al kopen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef TC03 het volgende:
Ik ben 24 en toch nog zo blij als een kind met een Feyenoord-shirtje (voor maar 20 euri!).
Feyenoord
JE MAG HEM HEBBENquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:59 schreef TC03 het volgende:
Had dat eerder gezegd, dan had ik er vandaag al eentje voor je meegenomenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef PIETR het volgende:
Kan iemand morgen een thuisshirtje kopen, maat M? Geef je er 30 euro voor inclusief verzendkosten.
Moet morgen verplicht naar schoonmoeder
Ah jochie toch, edit je Dordt-noord eruit?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef chapel24 het volgende:
Eens kijken of de terminaalroependen in het stadion kunnen gedragen morgen tegen Lurling. Niks mis met wat uitdagen en toezingen, maar bij Lurling gaat het wel erg ver. Als de Kuip gewoon morgen volledig achter het eigen team staat en daar eens 100% voor zingt, is het een prachtig gekkenhuis waar ik fan van ben. Maar 90 minuten lang iemand uitschelden trekt mij niet zo. Verder moet het morgen wel een heel simpele overwinning zijn hoor, NAC bakt er niet veel van en heeft in competitieverband nog nooit gewonnen in de Kuip. 4-0 denk ik zo, een wedstrijd des keizers baard.
Hij lokt het toch zelf uit dat stuk verdriet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:16 schreef chapel24 het volgende:
Eens kijken of de terminaalroependen in het stadion kunnen gedragen morgen tegen Lurling. Niks mis met wat uitdagen en toezingen, maar bij Lurling gaat het wel erg ver. Als de Kuip gewoon morgen volledig achter het eigen team staat en daar eens 100% voor zingt, is het een prachtig gekkenhuis waar ik fan van ben. Maar 90 minuten lang iemand uitschelden trekt mij niet zo. Verder moet het morgen wel een heel simpele overwinning zijn hoor, NAC bakt er niet veel van en heeft in competitieverband nog nooit gewonnen in de Kuip. 4-0 denk ik zo, een wedstrijd des keizers baard.
Ga je morgen naar de wedstrijd?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, dan had ik er vandaag al eentje voor je meegenomen.
Heb maar een mail gestuurd (al verwacht ik geen antwoordquote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik had dat ook toen ik een paar weken geleden een uitshirt wilde bestellen. Ik zocht een S'je en volgens de site was die maat eerst wel beschikbaar en daarna opeens niet. Toen heb ik maar de grootste kindermaat besteld, die is even groot.
Nee, ik kom zelden tot nooit in De Kuip ondanks dat ik erbij vlakbij woonquote:
Als je er vlakbij woont is het een kleine moeite om morgenvroeg ff een shirtje voor mij te halen toch? Ouwe teletekstsupportert.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, ik kom zelden tot nooit in De Kuip ondanks dat ik erbij vlakbij woon.
EL-supporterquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als je er vlakbij woont is het een kleine moeite om morgenvroeg ff een shirtje voor mij te halen toch? Ouwe teletekstsupportert.
Best een dun kapsel ook voor Pelle.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 23:02 schreef Merkie het volgende:
Als dat Pelle is ben ik BMI. Met blauwe ogen.
Niks mis mee, Olli staat hier als pronkstuk in de woonkamerquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef TC03 het volgende:
Ik ben 24 en toch nog zo blij als een kind met een Feyenoord-shirtje (voor maar 20 euri!).
Feyenoord
quote:Op zondag 12 mei 2013 00:33 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het jammer dat Lurling nooit een eigen liedje heeft gekregen, maar altijd het standaard "Je moeder is een hoer"-spreekkoor aan heeft moeten horen. Over die rattenkop is vast een veel origineler liedje te bedenken.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:45 schreef Caland het volgende:
Het is trouwens moederdag. Lijkt me een prima gelegenheid om weer eens over die hoer te beginnen
Wel een beetje zielig als je echt al 23 bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 01:18 schreef PSV1990- het volgende:
de hoertjes van de stad.
al 15 jaar verkracht !
vermoord in EHV , de bitch van PSV !!
kom rotterdam dan op zeker dat je petsen krijgtquote:Op zondag 12 mei 2013 01:18 schreef PSV1990- het volgende:
de hoertjes van de stad.
al 15 jaar verkracht !
vermoord in EHV , de bitch van PSV !!
quote:Op zondag 12 mei 2013 03:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel een beetje zielig als je echt al 23 bent.
HAHAH GEINTJE JONGENS RUSTIG AANquote:Op zondag 12 mei 2013 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kom rotterdam dan op zeker dat je petsen krijgt
stoer achter het raam
Zegt degene die vervolgens een overgemotiveerd Feyenoord tegenover zich kreeg waardoor de titel verspeeld werd om vervolgens miljoenen te investeren en daarmee onder een club te eindigen die een paar transfervrije spelers van Excelsior kreeg en een 10 die deels door jullie betaald werd.quote:Op zondag 12 mei 2013 04:05 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
[..]
HAHAH GEINTJE JONGENS RUSTIG AAN
1010101010
14 of 15 jaar??quote:Op zondag 12 mei 2013 04:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zegt degene die vervolgens een overgemotiveerd Feyenoord tegenover zich kreeg waardoor de titel verspeeld werd om vervolgens miljoenen te investeren en daarmee onder een club te eindigen die een paar transfervrije spelers van Excelsior kreeg en een 10 die deels door jullie betaald werd.
Landstitelsquote:Op zondag 12 mei 2013 04:36 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
14 of 15 jaar??
AZ en Twente meer prijzen gepakt dan ""topclub"" Feyenoord de laatste 10 jaar.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef PIETR het volgende:
Kan iemand morgen vandaag een thuisshirtje kopen, maat M? Geef je er 30 euro voor inclusief verzendkosten.
Moet morgen vandaag verplicht naar schoonmoeder
[/quote]quote:Op zondag 12 mei 2013 08:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
vandaag een thuisshirtje kopen, maat M? Geef je er 30 euro voor inclusief verzendkosten.
Ik zal vanmiddag wel even voor je kijken.quote:Op zondag 12 mei 2013 08:46 schreef PIETR het volgende:
vandaag een thuisshirtje kopen, maat M? Geef je er 30 euro voor inclusief verzendkosten.
Heldquote:Op zondag 12 mei 2013 10:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
vandaag verplicht naar schoonmoeder
Ik zal vanmiddag wel even voor je kijken.
Waar gehaald? Een idee of er bij het stadion nog wat hangt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef TC03 het volgende:
Feyenoord
Gisteren bij het stadion, geen idee of ze er nog zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar gehaald? Een idee of er bij het stadion nog wat hangt?
Misschien zo ff langs.
Verwacht eigenlijk inderdaad alleen nog de XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL straks maargoed we zullen wel zienquote:Op zondag 12 mei 2013 11:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gisteren bij het stadion, geen idee of ze er nog zijn.
Staat hierquote:Op zondag 12 mei 2013 11:54 schreef Fuszy het volgende:
Ik las ergens dat er vandaag 8 of 9 ton op het spel stond voor zowel AZ als Feyenoord? Moesten iets van 8 plaatsen tussen blijven om dat te innen. Ging over TV geld ofzo
Klopt. Compleet belachelijk.quote:
Ze hadden gisteren ruim voldoende voorraad van alle matenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verwacht eigenlijk inderdaad alleen nog de XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL straks maargoed we zullen wel zien
Ok, thnxquote:Op zondag 12 mei 2013 12:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren ruim voldoende voorraad van alle maten.
Wie moet je anders op zijn plek op de bank zetten?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom Singh er nog bij zit
WIe niet? Een random F-pupil zou het nog beter invullen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wie moet je anders op zijn plek op de bank zetten?
Jouw onderschrift is wel een beetje outdated.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet te zien dus voor mij.Kut KPN.
Nee Verhoekoek dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom Singh er nog bij zit
moet lukken, Roda speelt met een B team, ADO gaat wel winnen en Feyenoord ook !!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:22 schreef Fuszy het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-plaatsen-blijv.html
AZ staat momenteel tiende. ADO speelt vandaag uit tegen Zwolle . Heerenveen uit tegen Roda JC.
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:18 schreef Hazzard het volgende:
Was dat nou Graafland met zijn lekker thee drinken opmerking?
Dit inderdaad. Al zijn er nog meer wedstrijden aan te wijzen waar Feyenoord onnodig punten heeft laten liggen (PEC Zwolle uit, Heerenveen uit).quote:Op zondag 12 mei 2013 16:21 schreef DaMart het volgende:
Winnen van NAC, terwijl PSV verliest... dat maakt die uitslag van vorige week wel extra zuur.
Met name ook RKC uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Al zijn er nog meer wedstrijden aan te wijzen waar Feyenoord onnodig punten heeft laten liggen (PEC Zwolle uit, Heerenveen uit).
Nee, dan had AZ moeten winnen of gelijkspelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:30 schreef Cara het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Ado door te verliezen van Zwolle ons 7 ton door de neus geboord heeft?
Nee, nog steeds 6 plaatsen tussen Feyenoord en AZquote:Op zondag 12 mei 2013 16:30 schreef Cara het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Ado door te verliezen van Zwolle ons 7 ton door de neus geboord heeft?
Dus we hebben die 7 ton wel?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, dan had AZ moeten winnen of gelijkspelen.
quote:
Nee manquote:Op zondag 12 mei 2013 15:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Er moet sowieso iemand in de defensie worden verkocht.
Ok.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Toch jammer dat je op doelsaldo voorronde CL misloopt.
Tja, als BMI verkocht wordt moet je toch een vervanger achter de hand hebben...quote:Op zondag 12 mei 2013 16:37 schreef Cara het volgende:
Het transferspel gaat beginnen, van Geel mag bij de telefoon gaan zitten. Bereid je maar voor op 3 maanden lang elke dag geruchten en komkommertijd. Wie moet er bij, wie gaat er weg?
Ik ben voorstander van twee uitstekende vleugelspelers en een technisch capabele middenvelder. Daarom verwacht ik dat van Geel elk moment de komst van Bulthuis aan gaat kondigen.
Volgens mij hebben we hier in Rotterdam genoeg niggerkappers.quote:
Eerst even parkeerplaats verkopen dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
El Ahmadi, Drenthe, Kalou, Guidetti halen.
Gewoon inkopen en alvast in calculeren dat je kampioen word toch.
Dan ga ik toch twijfelen aan de capaciteiten van Koeman.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:55 schreef PIETR het volgende:
Koeman ziet niets in Drenthe, rest kunnen we niet betalen.
Drenthe is zo goed dat hij een halfjaar zonder club zat en nu bij Alania Vladikavkaz speelt. Rare gozert die Koeman.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ga ik toch twijfelen aan de capaciteiten van Koeman.
Drenthe niets vinden als je spelers als Immers en Vormers in je team hebt
En daarvoor gewoon een goed seizoen in de premier league speelde.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Drenthe is zo goed dat hij een halfjaar zonder club zat en nu bij Alania Vladikavkaz speelt. Rare gozert die Koeman.
Goed seizoen? Zo goed zeker dat Everton hem geen contract aanbood terwijl hij transfervrij was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarvoor gewoon een goed seizoen in de premier league speelde.
Een van de betere spelers van Everton dat seizoen ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Goed seizoen? Zo goed zeker dat Everton hem geen contract aanbood terwijl hij transfervrij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |