PSV harde kern zat blijkbaar in een kroeg op zuid.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef Fuszy het volgende:
Zo achterlijk...
Waarom kunnen mensen zich niet gedragen
Ja heel makkelijk, waarom ze dat niet doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:52 schreef Muto het volgende:
Levenslang stadionverbod. En melden bij alle wedstrijden van Feyenoord + wedstrijden in De Kuip. Is toch totaal onnodig om bij de bekerfinale te gaan irriteren.
Dat sowieso, daarom ook deze brief van ADO:quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies, kijk naar afgelopen zondag. Dat was ook de schuld van die Feyenoordsupporters.
Hoax, PSV heeft geen harde kern.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV harde kern zat blijkbaar in een kroeg op zuid.
Mijn gezicht heeft anders ervaren.quote:
Wie wat waar? Weet je trouwens al wat er is gebeurd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef Katth het volgende:
Mensen die dat tuig wat loopt te rellen ook nog gaat lopen verdedigen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn gezicht heeft anders ervaren.
[..]
Wie wat waar?
Ze waren wel gewaarschuwd. Ergens ook wel 'goed' dat zij het niet laten gebeuren om pas achteraf te gaan huilen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies, kijk naar afgelopen zondag. Dat was ook de schuld van die Feyenoordsupporters.
Leuk initiatief, zien die kids het stadion enzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat sowieso, daarom ook deze brief van ADO:
[ afbeelding ]
een mokerslag op zn neus ben ik bangquote:
Geeft niets, happel houdt toch al niet zo van neuzen.quote:
deze postquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geeft niets, happel houdt toch al niet zo van neuzen.
/care. Laat ze deze wedstrijden maar lekker naar noord-holland verkassen, inclusief de interlands.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Beetje jammer weer van die ongeregeldheden, zeker nu De Kuip als stadion voor de KNVB al onder druk staat, kunnen ze dan gebruiken als excuus om ook deze wedstrijd naar Noord Holland te verkassen.
Nee, zelfs bij Utrecht zijn hem liever kwijt dan rijk (alhoewel dat ook te maken kan hebben met het niet verlengen van z'n contract natuurlijk). Alhoewel die nog relatief jong is (21) denk ik niet dat hij ons sterker kan maken, ook niet voor in de breedtequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |