Godverdomme mooi kut is dat.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef PIETR het volgende:
Rodney Kongolo vertrekt zeer waarschijnlijk naar Engeland. Staat tegenover dat Jordan Larsson, zoon van, Feyenoord verkiest boven Manchester United en Liverpool.
Bron: @VarkenoordWatch
Zo kun je het ook bekijken jaquote:
Kutzooi, dat was een ongelooflijk groot talent toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef PIETR het volgende:
Rodney Kongolo vertrekt zeer waarschijnlijk naar Engeland. Staat tegenover dat Jordan Larsson, zoon van, Feyenoord verkiest boven Manchester United en Liverpool.
Jep.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:23 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kutzooi, dat was een ongelooflijk groot talent toch?
Onzin. Vaak genoeg gespeeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:15 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Eens. Heeft nooit echt de kans gekregen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef PIETR het volgende:
godverdommequote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef PIETR het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:33:07Volgens @JanDirkStouten heeft Feyenoord een fors doorverkoop-percentage bedongen bij de transfer van Kamohelo Mokotjo. #FCRijnmond reageer retweet
Kongoloquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:19 schreef PIETR het volgende:
Leuk en al het geld is meegenomen natuurlijk, maar ik zie PEC niet een speler verkopen voor enkele miljoenen. Maar nogmaals, al het geld is meegenomen dus klagen doe ik nietquote:Op vrijdag 10 mei 2013 17:34 schreef vandermar het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 17:33:07Volgens @JanDirkStouten heeft Feyenoord een fors doorverkoop-percentage bedongen bij de transfer van Kamohelo Mokotjo. #FCRijnmond reageer retweet
Nah, bets zijn gemaximeerd en dit zal niet zo'n heel liquide markt zijn dus meer dan een paar honderd zal je er niet op kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:48 schreef PIETR het volgende:
Trouwens wel extreem simpel om als speler / zaakwaarnemer een paar ton binnen te halen. Je laat een kennis een accountje aanmaken, zet een paar ton in op het goede land, en split de winst.
Laat die joden omroep lekker weg blijven!quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal men weer denken dat we gaan huldigen?
Nee, je krijgt nu ook al een opleidingsvergoeding. Verder krijg je in de toekomst een opleidingsvergoeding mits hij naar het buitenland vertrekt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Kongolo nu vertrekt krijgt Feyenoord pas een vergoeding als hij evt in de toekomst echte transfer maakt toch?
Verder valt er niets te onderhandelen? Percentage bij verkoop of zelfs maar afspraak over jaartje talent huren bv?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, je krijgt nu ook al een opleidingsvergoeding. Verder krijg je in de toekomst een opleidingsvergoeding mits hij naar het buitenland vertrekt.
Je kan het altijd proberen, natuurlijk. Maar ze hebben geen contract, dus nee, je hebt nergens recht op, behalve de opleidingsvergoeding (betalen aan de clubs waar hij vanaf z'n 12e actief was, gaat door tot en met 23 (?) jaar). Als een speler daarna vertrekt naar een andere club die in het buitenland zit (dus van United naar Madrid bv), 5% max of een percentage afhankelijk van aantal jaar dat hij in de jeugd gezeten heeft. Dus dat percentage bij verkoop is geregeld bij de FIFA, maar stelt geen zak voor natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verder valt er niets te onderhandelen? Percentage bij verkoop of zelfs maar afspraak over jaartje talent huren bv?
Jammer wel
12 - 21 met 0,5% per gespeeld jaar -》5%quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen, natuurlijk. Maar ze hebben geen contract, dus nee, je hebt nergens recht op, behalve de opleidingsvergoeding (betalen aan de clubs waar hij vanaf z'n 12e actief was, gaat door tot en met 23 (?) jaar). Als een speler daarna vertrekt naar een andere club die in het buitenland zit (dus van United naar Madrid bv), 5% max of een percentage afhankelijk van aantal jaar dat hij in de jeugd gezeten heeft. Dus dat percentage bij verkoop is geregeld bij de FIFA, maar stelt geen zak voor natuurlijk
Toen ik voor het laatst in de fanshop was (voor de wedstrijd tegen Heracles) hingen er alleen maar kleine kindermaatjes en XXXL's. Andere maten zijn er niet meer.quote:
Als ze nu zo een afsluitende actie doen, dan zullen ze wel een nieuwe lading hebben besteld neem ik aan. Het is wel heel karig om dit aan te kondigen als alleen die maten worden aangeboden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:29 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst in de fanshop was (voor de wedstrijd tegen Heracles) hingen er alleen maar kleine kindermaatjes en XXXL's. Andere maten zijn er niet meer.
Gaat het pas in vanaf 12 jaar, want hij speelde al vanaf z'n 7e bij Feyenoord, m'n neefje heeft nog met hem in de F gespeeld.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 23:35 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
12 - 21 met 0,5% per gespeeld jaar -》5%
Maar hij is nu 15 of 16 toch? Dus slechts iets van 1,5-2%
Het lijkt me ook dat ze nog wel een lading hebben, anders is het nogal een debiele actiequote:Op zaterdag 11 mei 2013 03:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als ze nu zo een afsluitende actie doen, dan zullen ze wel een nieuwe lading hebben besteld neem ik aan. Het is wel heel karig om dit aan te kondigen als alleen die maten worden aangeboden.
Trouwens wel een belachelijk grote korting, zet je toch aan het denken als je hem normaal voor ¤75,- koopt, en winstmarge ok, maar ¤55,-
Het verwijst iig naar een traditie, al lijkt het groen me wat te licht, dat van Ajax is een mode shirt, heeft niets met voetbal meer te maken, ik las dat er nog nooit zoveel verkocht zijn zo snel, tja wat is dan wijsheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 09:38 schreef Dekatria het volgende:
Hoe lelijk ons uitshirt ook is, het is tenminste niet half roze zoals bij Ajax komend seizoen.
Het maakt niet zoveel uit. Bij ons is een shirt maat L vanaf januari al niet meer leverbaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verwijst iig naar een traditie, al lijkt het groen me wat te licht, dat van Ajax is een mode shirt, heeft niets met voetbal meer te maken, ik las dat er nog nooit zoveel verkocht zijn zo snel, tja wat is dan wijsheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |