quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:58 schreef PIETR het volgende:
Kan iemand morgen vandaag een thuisshirtje kopen, maat M? Geef je er 30 euro voor inclusief verzendkosten.
Moet morgen vandaag verplicht naar schoonmoeder
[/quote]quote:Op zondag 12 mei 2013 08:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
vandaag een thuisshirtje kopen, maat M? Geef je er 30 euro voor inclusief verzendkosten.
Ik zal vanmiddag wel even voor je kijken.quote:Op zondag 12 mei 2013 08:46 schreef PIETR het volgende:
vandaag een thuisshirtje kopen, maat M? Geef je er 30 euro voor inclusief verzendkosten.
Heldquote:Op zondag 12 mei 2013 10:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
vandaag verplicht naar schoonmoeder
Ik zal vanmiddag wel even voor je kijken.
Waar gehaald? Een idee of er bij het stadion nog wat hangt?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:46 schreef TC03 het volgende:
Ik ben 24 en toch nog zo blij als een kind met een Feyenoord-shirtje (voor maar 20 euri!).
Feyenoord
Gisteren bij het stadion, geen idee of ze er nog zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waar gehaald? Een idee of er bij het stadion nog wat hangt?
Misschien zo ff langs.
Verwacht eigenlijk inderdaad alleen nog de XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL straks maargoed we zullen wel zienquote:Op zondag 12 mei 2013 11:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gisteren bij het stadion, geen idee of ze er nog zijn.
Staat hierquote:Op zondag 12 mei 2013 11:54 schreef Fuszy het volgende:
Ik las ergens dat er vandaag 8 of 9 ton op het spel stond voor zowel AZ als Feyenoord? Moesten iets van 8 plaatsen tussen blijven om dat te innen. Ging over TV geld ofzo
Klopt. Compleet belachelijk.quote:
Ze hadden gisteren ruim voldoende voorraad van alle matenquote:Op zondag 12 mei 2013 11:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Verwacht eigenlijk inderdaad alleen nog de XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL straks maargoed we zullen wel zien
Ok, thnxquote:Op zondag 12 mei 2013 12:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren ruim voldoende voorraad van alle maten.
Wie moet je anders op zijn plek op de bank zetten?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom Singh er nog bij zit
WIe niet? Een random F-pupil zou het nog beter invullen.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wie moet je anders op zijn plek op de bank zetten?
Jouw onderschrift is wel een beetje outdated.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet te zien dus voor mij.Kut KPN.
Nee Verhoekoek dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:35 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom Singh er nog bij zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |