En dan nog als argument voeren dat Feyenoord al voorzien was. Ja met Sisse en Verhoek.....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik kreeg oprecht het idee dat Drenthe de wanhoop nabij was toen hij vorig jaar zonder contract zat en dat hij er alles aan had gedaan om weer in de gratie bij Feyenoord te komen en opnieuw in Rotterdam te wonen.
Het lijkt me ontzettend sterk dat die jongen hemel en aarde verzet om bij Feyenoord te komen bedelen, om er vervolgens keihard met de pet naar te gaan gooien.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je had misschien wel kampioen geworden met Drenthe.
Correct me if I'm wrong, maar wilde die jongen niet voor 300k komen voetballen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:32 schreef Caland het volgende:
Alsof Drenthe voor een grijpstuiver was gekomenHeeft niet voor niks een half jaar zonder club gezeten.
En Vormer dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:13 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe de Belgische competitie en Vainquer van Standard Luik is een type Clasie. Mocht Clasie vertrekken lijkt hij me een optie ware het niet dat hij veel te veel kost...
Die heeft naar mijn mening nog niet bewezen een waardig vervanger te zijn van Clasie.quote:
Geef hem dan eerst een jaar de kans, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:24 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Die heeft naar mijn mening nog niet bewezen een waardig vervanger te zijn van Clasie.
Heeft ie toch gehad? Heeft niks laten zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geef hem dan eerst een jaar de kans, zou ik zeggen.
Als Clasie, Mokotjo en Leerdam vertrekken zitten we plots een stuk dunner in de middenvelders. Het lijkt mij dat er dan minimaal 1 middenvelder bij moet komen. Die moet mijns inziens gelijkwaardig zijn aan Clasie. Vormer kan dan met die speler de strijd aangaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geef hem dan eerst een jaar de kans, zou ik zeggen.
das niet waar , hij heeft laten zien dat hij veel trager en veel minder een bal afpakker is dan Clasiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft ie toch gehad? Heeft niks laten zien.
Duarte, Toornstra is helaas te duur. De Roon vind ik ook wel een hele goede, komt zelfs uit onze opleiding.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Als Clasie, Mokotjo en Leerdam vertrekken zitten we plots een stuk dunner in de middenvelders. Het lijkt mij dat er dan minimaal 1 middenvelder bij moet komen. Die moet mijns inziens gelijkwaardig zijn aan Clasie. Vormer kan dan met die speler de strijd aangaan.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 13:54:40Koeman over het zingen van Lurling (Helemaal niets in Rotterdam): 'Kijken of hij zondag ook zo bijdehand is'. #feynac reageer retweet
Godverdomme, niet de eerste keer dat ik deze fout maakquote:
Haha, ik dacht gisteren ook al dat het zaterdag was, dus ik snap het probleem.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Godverdomme, niet de eerste keer dat ik deze fout maak. Zondag bedoel ik.
Eerst "Helemaal niets in Rotterdam" zingen en dan nu gaan jankenquote:Lurling over ontvangst in De Kuip: ‘Moet maar een keer afgelopen zijn’
NAC Breda speelde zich zondag veilig in de Eredivisie door met 5-3 te winnen van Roda JC Kerkrade. Dat gebeurde met name dankzij Anthony Lurling, die de absolute uitblinker werd met twee doelpunten en twee assists. Voor de laatste wedstrijd van het seizoen reist NAC af naar Rotterdam om het op te nemen tegen Feyenoord. Voor Lurling een bijzondere wedstrijd, hij speelde in het verleden twee seizoenen bij die club.
Lurling zal echter niet met applaus ontvangen worden in De Kuip. “Het is bekend dat ik daar niet geliefd ben”, zegt de 36-jarige aanvaller in gesprek met Omroep Brabant. Lurling hoopt wel dat het ‘normaal’ is. “Ik heb er twee jaar gespeeld en daar ben ik trots op. Ik heb er leuke herinneringen aan. Het moet eigenlijk maar eens een keer afgelopen zijn.”
De Bosschenaar speelde in totaal 57 competitiewedstrijden voor Feyenoord. Hij weet ook dat het een mooie ervaring is om in De Kuip te spelen. “Feyenoord-uit in een volle Kuip op zondagmiddag is geweldig”, aldus Lurling.
Lulringquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerst "Helemaal niets in Rotterdam" zingen en dan nu gaan janken![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:16 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb godverdomme een poster op m'n kamer hangen waar Lurling op staat.Selectiefoto 2002/2003.
Ben er zoals gewoonlijk ook weer bij, rond uurtje of 11 beginnen met PMDSquote:
Vier jaar op rijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:47 schreef Karelnoord het volgende:
Jeugdopleiding weer eens verkozen tot beste.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:47 schreef Karelnoord het volgende:
Jeugdopleiding weer eens verkozen tot beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |