Als hij een goed jeugd EK speelt kan het snel gaan, kijk maar naar Drenthe. Nu heeft Stefan wel iets meer gepresteerd, maar met zo'n prijs zou ik best kunnen levenquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:49 schreef Dekatria het volgende:
Zal mij benieuwen trouwens hoe het met De Vrij zal gaan deze zomer. Toch hopen op een goeie prijs.
13 miljoen? Ja, lijkt me een zeer goeode prijs voor een speler met een contract wat nog maar een jaar loopt. Maar helaas niet realistisch. Ik denk eerder 6-8 miljoen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als hij een goed jeugd EK speelt kan het snel gaan, kijk maar naar Drenthe. Nu heeft Stefan wel iets meer gepresteerd, maar met zo'n prijs zou ik best kunnen leven
Totaal niet realistisch inderdaad, maar hopen mag altijd toch.. Denk dat jij een stuk realistischer zit met je prijs inderdaad, maar we zullen het zien. Wordt sowieso een zomer met veel te veel geruchten en andere onzinquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
13 miljoen? Ja, lijkt me een zeer goeode prijs voor een speler met een contract wat nog maar een jaar loopt. Maar helaas niet realistisch. Ik denk eerder 6-8 miljoen.
Ik dacht dat het over Stefan de Vrij ging?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:17 schreef Morendo het volgende:
[..]
In Roebels zeker. Voor een verdediger die niet kan verdedigen krijg je 3-4 miljoen. En dan mag je je handjes nog dichtknijpen.
Het is nog maar de vraag hoe de afgelopen maanden een rol gaan spelen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als hij een goed jeugd EK speelt kan het snel gaan, kijk maar naar Drenthe. Nu heeft Stefan wel iets meer gepresteerd, maar met zo'n prijs zou ik best kunnen leven
Voor de helft is hij weg hoor.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat hij en Clasie verlengen, ons kampioen maken volgend seizoen en na een succesvol WK en daarna pas weggaan. Dan vang je minimaal 20 miljoen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:19 schreef Bombvis het volgende:
scher zit met je prijs inderdaad, maar we zullen het zien. Wordt sowieso een zomer met veel te veel ger
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
Even de reacties van Morendo gewist.
Blijf weg als je niks zinnigs bij te dragen hebt.
Lekker cashend bankzitten in de PL of de Serie A, veel aantrekkelijkerquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:21 schreef heiden6 het volgende:
Ik hoop maar dat hij en Clasie verlengen, ons kampioen maken volgend seizoen en na een succesvol WK en daarna pas weggaan. Dan vang je minimaal 20 miljoen.
Hoop doet leven enzo.
Nee, dat is wel erg veel.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:22 schreef Morendo het volgende:
Stelletje kringrukkers. Nee hoor, voor De Vrij krijg je makkelijk 15-20 miljoen euro.
Teringidioten. Je eigen stad slopen.twitter:Politie_Rdam twitterde op donderdag 09-05-2013 om 18:21:35In Rdam-Zuid vinden vernielingen en vechtpartijen plaats door Fey supporters. Politie verricht diverse aanhoudingen #bekerfinale #azpsv reageer retweet
Vraag me dan weer af in hoeverre ze zo zeker weten dat het om Feyenoord supporters ging?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Muto het volgende:
Teringidioten. Je eigen stad slopen.twitter:Politie_Rdam twitterde op donderdag 09-05-2013 om 18:21:35In Rdam-Zuid vinden vernielingen en vechtpartijen plaats door Fey supporters. Politie verricht diverse aanhoudingen #bekerfinale #azpsv reageer retweet
Iedereen die relt is een Feyenoorder. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vraag me dan weer af in hoeverre ze zo zeker weten dat het om Feyenoord supporters ging?
Geen idee. Lijkt me ook voorbarig, maar ergens kan ik het me wel voorstellen dat het klopt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vraag me dan weer af in hoeverre ze zo zeker weten dat het om Feyenoord supporters ging?
Kunnen bekenden van de politie zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als ze allebei nog een jaar blijven, de vraag is of ze willen verlengen. Dan moet er gewoon een goed salaris tegenover staan. Laat Van Geel het ze alsjeblieft aanbieden, zeker nadat er wat overbodige spelers vertrekken. Guyon Fernández, Cissé, Mokotjo is al 1miljoen per jaar, Leerdam erbij kom je tegen de 2 miljoen per jaar. Als je daarvan de helft gebruikt voor Pellè en Immers (die nu nog gehuurd zijn) en de andere helft om contracten op te waarderen kun je de boel helemaal intact houden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker cashend bankzitten in de PL of de Serie A, veel aantrekkelijker
Precies, kijk naar afgelopen zondag. Dat was ook de schuld van die Feyenoordsupporters.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen die relt is een Feyenoorder. Lijkt me logisch.
Kunnen ook vernielingen aan auto's bijvoorbeeld zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:24 schreef Muto het volgende:
PSV harde kern zat blijkbaar in een kroeg op zuid.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:50 schreef Fuszy het volgende:
Zo achterlijk...
Waarom kunnen mensen zich niet gedragen
Ja heel makkelijk, waarom ze dat niet doen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:52 schreef Muto het volgende:
Levenslang stadionverbod. En melden bij alle wedstrijden van Feyenoord + wedstrijden in De Kuip. Is toch totaal onnodig om bij de bekerfinale te gaan irriteren.
Dat sowieso, daarom ook deze brief van ADO:quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies, kijk naar afgelopen zondag. Dat was ook de schuld van die Feyenoordsupporters.
Hoax, PSV heeft geen harde kern.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV harde kern zat blijkbaar in een kroeg op zuid.
Mijn gezicht heeft anders ervaren.quote:
Wie wat waar? Weet je trouwens al wat er is gebeurd?quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:56 schreef Katth het volgende:
Mensen die dat tuig wat loopt te rellen ook nog gaat lopen verdedigen
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn gezicht heeft anders ervaren.
[..]
Wie wat waar?
Ze waren wel gewaarschuwd. Ergens ook wel 'goed' dat zij het niet laten gebeuren om pas achteraf te gaan huilen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Precies, kijk naar afgelopen zondag. Dat was ook de schuld van die Feyenoordsupporters.
Leuk initiatief, zien die kids het stadion enzoquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat sowieso, daarom ook deze brief van ADO:
[ afbeelding ]
een mokerslag op zn neus ben ik bangquote:
Geeft niets, happel houdt toch al niet zo van neuzen.quote:
deze postquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geeft niets, happel houdt toch al niet zo van neuzen.
/care. Laat ze deze wedstrijden maar lekker naar noord-holland verkassen, inclusief de interlands.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Beetje jammer weer van die ongeregeldheden, zeker nu De Kuip als stadion voor de KNVB al onder druk staat, kunnen ze dan gebruiken als excuus om ook deze wedstrijd naar Noord Holland te verkassen.
Nee, zelfs bij Utrecht zijn hem liever kwijt dan rijk (alhoewel dat ook te maken kan hebben met het niet verlengen van z'n contract natuurlijk). Alhoewel die nog relatief jong is (21) denk ik niet dat hij ons sterker kan maken, ook niet voor in de breedtequote:
Als er een speler goed genoeg zou zijn, kost die al meer dan 5/10 miljoen aangezien Marcel Brands sinds 2011 de marktprijzen van iedere goede speler behoorlijk hoog opgedreven heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Even een vraag:
Stel je hebt 3 miljoen beschikbaar voor transfers. Wie zouden jullie dan halen? Ben ik wel benieuwd naar aangezien niemand goed genoeg lijkt.
En jij denkt dat zoiets daar niet gebeurd? Beetje naïef.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Beetje jammer weer van die ongeregeldheden, zeker nu De Kuip als stadion voor de KNVB al onder druk staat, kunnen ze dan gebruiken als excuus om ook deze wedstrijd naar Noord Holland te verkassen.
Voor drie miljoen kun je tegenwoordig alleen nog maar een paar matige Oostblokkers of jonge Scandinavische talenten, a 750K de man, halen. In deze contreien kom je uit op één speler.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Even een vraag:
Stel je hebt 3 miljoen beschikbaar voor transfers. Wie zouden jullie dan halen? Ben ik wel benieuwd naar aangezien niemand goed genoeg lijkt.
Meh , doe maar niet. Weer zo een typisch overhypte broodvoetballer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:00 schreef Cara het volgende:
Duidelijke reactie op Kali, mensen willen geen Cabral II.
Maar aan de andere kant, deze erg jonge, talentvolle jongen heeft toch zeker wel de potentie zich te ontwikkelen tot meer. Daarbij snapt hij misschien wel met Clasie en Vilhena voor zich, dat hij het op de trainingen zal moeten laten zien. Ik vind het persoonlijk wel de gok waard. Maar ik ben dan ook iemand die Drenthe toch wel had willen zien komen.
Ho. Hier wist ik dus niets van af. Hierbij schrap ik hem van mn lijstje.quote:
Dat hangt af van wie er vertrekken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Even een vraag:
Drente heeft niet de juiste mentaliteit voor topvoetbal. Hij had rapper moeten worden of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:00 schreef Cara het volgende:
Maar ik ben dan ook iemand die Drenthe toch wel had willen zien komen.
Nee dat snap ik en het is hoogstwaarschijnlijk ook niet al te best voor de sfeer.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:07 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Drente heeft niet de juiste mentaliteit voor topvoetbal. Hij had rapper moeten worden of zo.
Het is waarschijnlijk een afweging geweest: Drenthe halen + de goals + de assists en doorverkopen, maar ook met risico dat driekwart van de spelersgroep Drenthe gaat zien als grote kale leider en ook gauw naar het buitenland willen gaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee dat snap ik en het is hoogstwaarschijnlijk ook niet al te best voor de sfeer.
Maar als die jongen een fatsoenlijk jaar draait legt hij er zo 10+ voor je in, 10+ assists en kan je hem zo doorverkopen voor een aantal miljoen. Terwijl hij haast geen salaris wilde. Ik vond het de gok waard.
Ik ook maar ik denk niet dat Koeman van zulke types houdt. Terwijl je met 11 braverikken ook nooit kampioen wordt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee dat snap ik en het is hoogstwaarschijnlijk ook niet al te best voor de sfeer.
Maar als die jongen een fatsoenlijk jaar draait legt hij er zo 10+ voor je in, 10+ assists en kan je hem zo doorverkopen voor een aantal miljoen. Terwijl hij haast geen salaris wilde. Ik vond het de gok waard.
Dat is krom, aangezien hij voor een hongersalaris nog net niet smeekte terug te mogen komen en alles voor Feyenoord te geven. Nogmaals, het is een risico maar ik denk juist dat zijn drive een positieve uitwerking had gehad op deze groep.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een afweging geweest: Drenthe halen + de goals + de assists en doorverkopen, maar ook met risico dat driekwart van de spelersgroep Drenthe gaat zien als grote kale leider en ook gauw naar het buitenland willen gaan.
Dat zal het meest waarschijnlijke zijn geweest ja. En die ontbrekende drive hoeft niet perse van Drenthe te komen hoor, maar waar anders vind je iemand met de drive van een Guidetti voor een paar miljoen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 11:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik ook maar ik denk niet dat Koeman van zulke types houdt. Terwijl je met 11 braverikken ook nooit kampioen wordt.
Ik kijk af en toe de Belgische competitie en Vainquer van Standard Luik is een type Clasie. Mocht Clasie vertrekken lijkt hij me een optie ware het niet dat hij veel te veel kost...quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Even een vraag:
Zo een speler kost ook al tussen de 5 en 10 miljoen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:13 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe de Belgische competitie en Vainquer van Standard Luik is een type Clasie. Mocht Clasie vertrekken lijkt hij me een optie ware het niet dat hij veel te veel kost...
Wijnaldum.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:25 schreef Muto het volgende:
Even een vraag:
Helaas wel ja, toch is het misschien verstandig om wat meer bij onze zuiderburen te kijken. Zo een Finnbogasonn blijkt ook een schot in de roos. Ik neem aan dat v. Geel ervaring heeft met het kijken in België omdat hij er voor Roda ook spelers vandaan haalde.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zo een speler kost ook al tussen de 5 en 10 miljoen.
Dat deed Nol Hendrix.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Helaas wel ja, toch is het misschien verstandig om wat meer bij onze zuiderburen te kijken. Zo een Finnbogasonn blijkt ook een schot in de roos. Ik neem aan dat v. Geel ervaring heeft met het kijken in België omdat hij er voor Roda ook spelers vandaan haalde.
Ja, leuk. Elke keer als ik Feyenoord in een uitwedstrijd zie sjokken ga ik weer een beetje dood van binnen. Niemand die het zich een flikker interesseert. Je hebt het gewoon echt nodig.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:15 schreef Caland het volgende:
De drive van Drenthe. Heeft men het dan over 180 km per uur met bier achter het stuur?
Ik quote even wiki.quote:
quote:Toen de club in 2009 in sportieve en financiële problemen kwam, was er sprake van een mogelijke terugkeer van Nol Hendriks bij Roda JC, maar vanwege een moeizame relatie met directeur sportzaken Martin van Geel zag hij er uiteindelijk van af.
Wat precies? De Drenthe van zijn beginjaren is wel wat veranderd in de tussentijd. Lui stuk vreten die overal voor problemen zorgt.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, leuk. Elke keer als ik Feyenoord in een uitwedstrijd zie sjokken ga ik weer een beetje dood van binnen. Niemand die het zich een flikker interesseert. Je hebt het gewoon echt nodig.
Hendrix heeft altijd een vinger in de pap gehad bij Roda. Zelfs toen hij niet gewenst was.quote:
Daar hebben we onze superscout voor. Jan Boskamp.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:19 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Helaas wel ja, toch is het misschien verstandig om wat meer bij onze zuiderburen te kijken. Zo een Finnbogasonn blijkt ook een schot in de roos. Ik neem aan dat v. Geel ervaring heeft met het kijken in België omdat hij er voor Roda ook spelers vandaan haalde.
Ik kreeg oprecht het idee dat Drenthe de wanhoop nabij was toen hij vorig jaar zonder contract zat en dat hij er alles aan had gedaan om weer in de gratie bij Feyenoord te komen en opnieuw in Rotterdam te wonen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat precies? De Drenthe van zijn beginjaren is wel wat veranderd in de tussentijd. Lui stuk vreten die overal voor problemen zorgt.
Ik heb de hoop op een beetje fatsoenlijke scouting al een tijdje opgegeven.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Daar hebben we onze superscout voor. Jan Boskamp.
En dan nog als argument voeren dat Feyenoord al voorzien was. Ja met Sisse en Verhoek.....quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik kreeg oprecht het idee dat Drenthe de wanhoop nabij was toen hij vorig jaar zonder contract zat en dat hij er alles aan had gedaan om weer in de gratie bij Feyenoord te komen en opnieuw in Rotterdam te wonen.
Het lijkt me ontzettend sterk dat die jongen hemel en aarde verzet om bij Feyenoord te komen bedelen, om er vervolgens keihard met de pet naar te gaan gooien.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je had misschien wel kampioen geworden met Drenthe.
Correct me if I'm wrong, maar wilde die jongen niet voor 300k komen voetballen?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:32 schreef Caland het volgende:
Alsof Drenthe voor een grijpstuiver was gekomenHeeft niet voor niks een half jaar zonder club gezeten.
En Vormer dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 12:13 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe de Belgische competitie en Vainquer van Standard Luik is een type Clasie. Mocht Clasie vertrekken lijkt hij me een optie ware het niet dat hij veel te veel kost...
Die heeft naar mijn mening nog niet bewezen een waardig vervanger te zijn van Clasie.quote:
Geef hem dan eerst een jaar de kans, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:24 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Die heeft naar mijn mening nog niet bewezen een waardig vervanger te zijn van Clasie.
Heeft ie toch gehad? Heeft niks laten zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geef hem dan eerst een jaar de kans, zou ik zeggen.
Als Clasie, Mokotjo en Leerdam vertrekken zitten we plots een stuk dunner in de middenvelders. Het lijkt mij dat er dan minimaal 1 middenvelder bij moet komen. Die moet mijns inziens gelijkwaardig zijn aan Clasie. Vormer kan dan met die speler de strijd aangaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geef hem dan eerst een jaar de kans, zou ik zeggen.
das niet waar , hij heeft laten zien dat hij veel trager en veel minder een bal afpakker is dan Clasiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft ie toch gehad? Heeft niks laten zien.
Duarte, Toornstra is helaas te duur. De Roon vind ik ook wel een hele goede, komt zelfs uit onze opleiding.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:30 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Als Clasie, Mokotjo en Leerdam vertrekken zitten we plots een stuk dunner in de middenvelders. Het lijkt mij dat er dan minimaal 1 middenvelder bij moet komen. Die moet mijns inziens gelijkwaardig zijn aan Clasie. Vormer kan dan met die speler de strijd aangaan.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 10-05-2013 om 13:54:40Koeman over het zingen van Lurling (Helemaal niets in Rotterdam): 'Kijken of hij zondag ook zo bijdehand is'. #feynac reageer retweet
Godverdomme, niet de eerste keer dat ik deze fout maakquote:
Haha, ik dacht gisteren ook al dat het zaterdag was, dus ik snap het probleem.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Godverdomme, niet de eerste keer dat ik deze fout maak. Zondag bedoel ik.
Eerst "Helemaal niets in Rotterdam" zingen en dan nu gaan jankenquote:Lurling over ontvangst in De Kuip: ‘Moet maar een keer afgelopen zijn’
NAC Breda speelde zich zondag veilig in de Eredivisie door met 5-3 te winnen van Roda JC Kerkrade. Dat gebeurde met name dankzij Anthony Lurling, die de absolute uitblinker werd met twee doelpunten en twee assists. Voor de laatste wedstrijd van het seizoen reist NAC af naar Rotterdam om het op te nemen tegen Feyenoord. Voor Lurling een bijzondere wedstrijd, hij speelde in het verleden twee seizoenen bij die club.
Lurling zal echter niet met applaus ontvangen worden in De Kuip. “Het is bekend dat ik daar niet geliefd ben”, zegt de 36-jarige aanvaller in gesprek met Omroep Brabant. Lurling hoopt wel dat het ‘normaal’ is. “Ik heb er twee jaar gespeeld en daar ben ik trots op. Ik heb er leuke herinneringen aan. Het moet eigenlijk maar eens een keer afgelopen zijn.”
De Bosschenaar speelde in totaal 57 competitiewedstrijden voor Feyenoord. Hij weet ook dat het een mooie ervaring is om in De Kuip te spelen. “Feyenoord-uit in een volle Kuip op zondagmiddag is geweldig”, aldus Lurling.
Lulringquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerst "Helemaal niets in Rotterdam" zingen en dan nu gaan janken![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:16 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb godverdomme een poster op m'n kamer hangen waar Lurling op staat.Selectiefoto 2002/2003.
Ben er zoals gewoonlijk ook weer bij, rond uurtje of 11 beginnen met PMDSquote:
Vier jaar op rijquote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:47 schreef Karelnoord het volgende:
Jeugdopleiding weer eens verkozen tot beste.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:47 schreef Karelnoord het volgende:
Jeugdopleiding weer eens verkozen tot beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |