Ok.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Toch jammer dat je op doelsaldo voorronde CL misloopt.
Tja, als BMI verkocht wordt moet je toch een vervanger achter de hand hebben...quote:Op zondag 12 mei 2013 16:37 schreef Cara het volgende:
Het transferspel gaat beginnen, van Geel mag bij de telefoon gaan zitten. Bereid je maar voor op 3 maanden lang elke dag geruchten en komkommertijd. Wie moet er bij, wie gaat er weg?
Ik ben voorstander van twee uitstekende vleugelspelers en een technisch capabele middenvelder. Daarom verwacht ik dat van Geel elk moment de komst van Bulthuis aan gaat kondigen.
Volgens mij hebben we hier in Rotterdam genoeg niggerkappers.quote:
Eerst even parkeerplaats verkopen dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef Insomnia_ het volgende:
El Ahmadi, Drenthe, Kalou, Guidetti halen.
Gewoon inkopen en alvast in calculeren dat je kampioen word toch.
Dan ga ik toch twijfelen aan de capaciteiten van Koeman.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:55 schreef PIETR het volgende:
Koeman ziet niets in Drenthe, rest kunnen we niet betalen.
Drenthe is zo goed dat hij een halfjaar zonder club zat en nu bij Alania Vladikavkaz speelt. Rare gozert die Koeman.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ga ik toch twijfelen aan de capaciteiten van Koeman.
Drenthe niets vinden als je spelers als Immers en Vormers in je team hebt
En daarvoor gewoon een goed seizoen in de premier league speelde.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Drenthe is zo goed dat hij een halfjaar zonder club zat en nu bij Alania Vladikavkaz speelt. Rare gozert die Koeman.
Goed seizoen? Zo goed zeker dat Everton hem geen contract aanbood terwijl hij transfervrij was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarvoor gewoon een goed seizoen in de premier league speelde.
Een van de betere spelers van Everton dat seizoen ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Goed seizoen? Zo goed zeker dat Everton hem geen contract aanbood terwijl hij transfervrij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |