Was laatst een dude op tv die had een geweer gemaakt met een printer van 8k, niet heel lang dus denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet iemand misschien hoe lang het zou duren voor je 3d printer betaalbaar kan krijgen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/3D-printerquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 3D printen?
Ooit een maquette mee gemaaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet iemand misschien hoe lang het zou duren voor je 3d printer betaalbaar kan krijgen?
Een printer die 3d modellen voor je maakt, laagje voor laagje in elkaar zet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 3D printen?
Nou je hebt twee mappen : Program Files en Program Files (x86). Daar staat allebei een map van Adobe in. Dus ik dacht ik zet hem in de x86 versie, want dat zal wel de nieuwste zijn enzo. Maar blijkt dat ik gewoon in de normale moest zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef mrstylo het volgende:
Als snap ik nog steeds niet wat je fout hebt gedaan. Leg het beter uit voor een computer noob.
quote:
Hier een start:quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/3D-printer
Aha. Dat is toch niet zo dom?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou je hebt twee mappen : Program Files en Program Files (x86). Daar staat allebei een map van Adobe in. Dus ik dacht ik zet hem in de x86 versie, want dat zal wel de nieuwste zijn enzo. Maar blijkt dat ik gewoon in de normale moest zetten.
Valt wel mee ja, maar beat/rap klopt altijd bij hem.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem vaak niet zo bijzonder man.
Uhm aparte boel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een printer die 3d modellen voor je maakt, laagje voor laagje in elkaar zet.
Nee, normaal gesproken niet. Maar als het dan niet werkt, dan kom je meestal toch wel op de gedachte om hem te verplaatsen naar de andere... Bij JR duurde dit een paar wekenquote:
Flow is de term die je zoekt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Dat is toch niet zo dom?
[..]
Valt wel mee ja, maar beat/rap klopt altijd bij hem.
Youtube maar eens, toffe shit. In programma als 3d-max een model maken die dan wordt uitgeprint door de printer.quote:
misschien wel mooiste ontwikkeling van laatste 10 jaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
Youtube maar eens, toffe shit. In programma als 3d-max een model maken die dan wordt uitgeprint door de printer.
Zoveel mogelijkheden.Je eigen stoel downloaden.
Anarchismequote:Op woensdag 8 mei 2013 02:06 schreef Norakiaan het volgende:
Wordt leuk met die 3D-printers. Dikke gun met kogels uitprinten en het feest kan beginnen.
Totdat er een gek is die met een wapen daaruit iemand aanvalt en dan zullen er wel weer aparte wetten e.d. voor bedacht worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien wel mooiste ontwikkeling van laatste 10 jaar
Pas op met je uitspraken... ze lezen mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik weet wel welke tent ik het eerst binnen ga.
Nou?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Welke.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja ik dacht er nu pas aan dat er natuurlijk die twee verschillende mappen waren. Opeens valt het kwartje danquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken niet. Maar als het dan niet werkt, dan kom je meestal toch wel op de gedachte om hem te verplaatsen naar de andere... Bij JR duurde dit een paar weken
Ik heb het hier natuurlijk over een schiettent. Gewoon met mijn eigen wapen dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pas op met je uitspraken... ze lezen mee.
Werkt het nu weer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik dacht er nu pas aan dat er natuurlijk die twee verschillende mappen waren. Opeens valt het kwartje dan
Ga ik zeker filmpjes van bekijken. Vind het een vage boel namelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Youtube maar eens, toffe shit. In programma als 3d-max een model maken die dan wordt uitgeprint door de printer.
Zoveel mogelijkheden.Je eigen stoel downloaden.
Dan is het goed!quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:09 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik heb het hier natuurlijk over een schiettent. Gewoon met mijn eigen wapen dan.
Als het goed is wel. Ik krijg bij beide versies in ieder geval niet het bericht dat het een trial is of dat ik een code moet invoeren.quote:
Plastic.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf je kan dus met papieren wapens schieten?
plasticquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf je kan dus met papieren wapens schieten?
monopoly op 3d printer kwekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:13 schreef Norakiaan het volgende:
Ben benieuwd hoe de autoriteiten hier op in gaan spelen.
Politiek is al begonnen met discussieren over hoe ze dat moeten doen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:13 schreef Norakiaan het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:14 schreef j0rdiiii het volgende:
zijn er filmpjes dat dat wapen daadwerkelijk gemaakt wordt?
ik kan alleen maar filmpjes vinden met allemaal nobody's aan het woord
Ik gok verbieden, alleen voor grote bedrijven beschikbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:13 schreef Norakiaan het volgende:
Wat ga je maken danquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:16 schreef mrstylo het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik het wel uit zou proberen.
Een gun om het gewoon uit te testen.quote:
Misschien zelfs je eigen vrouw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Over 50 jaar gewoon je eigen auto ontwerpen en laten printen![]()
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:19 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, ze hebben gelijk maar even de natuur gehackt met zo'n 3d printer.
kanjer joden, zie je die ster in het midden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:19 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, ze hebben gelijk maar even de natuur gehackt met zo'n 3d printer.
Emilia Clarke printenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
kanjer joden, zie je die ster in het midden?
Niet te ver doorslaan...quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emilia Clarke printenHelaas zal over 50 jaar wel niks meer het doen bij mij
Of ik laat dat ook printen
Is ook photoshop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:22 schreef mrstylo het volgende:
En foto ziet er fake uit. Zie haar handen en dan het voorwerp. Ziet er echt zwaar gephotoshopt uit.
dudequote:Op woensdag 8 mei 2013 02:22 schreef mrstylo het volgende:
En foto ziet er fake uit. Zie haar handen en dan het voorwerp. Ziet er echt zwaar gephotoshopt uit.
http://www.thingiverse.com/thing:6513quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:22 schreef mrstylo het volgende:
Dus 3000+ met zo'n printer, behalve ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.thingiverse.com/thing:6513
Hier kan je 'm downloaden.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:24 schreef mrstylo het volgende:
Straks kan je een 3d printer uit printen, dus hoef je ze eigenlijk niet meer te kopen.
'Ik wens dat ik nog meer kan wensen' uitspraak.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:24 schreef mrstylo het volgende:
Straks kan je een 3d printer uit printen, dus hoef je ze eigenlijk niet meer te kopen.
Als ze volledig uit plastic te maken zijn misschien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:24 schreef mrstylo het volgende:
In Nederland staat een huis volledig geprint met een 3d printer, was vandaag bij DWDDquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:24 schreef mrstylo het volgende:
GIsteren (ondertussen eergisteren).quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
In Nederland staat een huis volledig geprint met een 3d printer, was vandaag bij DWDD
Die kunnen we dan gewoon printen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:26 schreef Norakiaan het volgende:
Laten we nou eerst maar zorgen dat de aarde leefbaar blijft. Anders zitten we hier met de ziekste technieken maar zonder grondstoffen en dan zijn we fucked.
Ik denk dat we 2100 wel halen, dan ben ik wel de pijp uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:26 schreef Norakiaan het volgende:
Laten we nou eerst maar zorgen dat de aarde leefbaar blijft. Anders zitten we hier met de ziekste technieken maar zonder grondstoffen en dan zijn we fucked.
Later zullen ze wel geavanceerder worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze volledig uit plastic te maken zijn misschien.
Ja alleen de voorkant. Zonder de bekabelingen, dak en etc.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
In Nederland staat een huis volledig geprint met een 3d printer, was vandaag bij DWDD
Trusten.quote:
Gaat ook om het omhulsel he, bekabeling kun je niet printen dat zal nooit kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Later zullen ze wel geavanceerder worden.
[..]
Ja alleen de voorkant. Zonder de bekabelingen, dak en etc.
[..]
Trusten.
precies, ze zoeken het maar lekker uit johquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat we 2100 wel halen, dan ben ik wel de pijp uit.
aha dat ga ik maar even kijken danquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Niet eens het omhulsel. Was echt alleen het voorkant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gaat ook om het omhulsel he, bekabeling kun je niet printen dat zal nooit kunnen.
Tot je terugkeert in een ander lichaamquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat we 2100 wel halen, dan ben ik wel de pijp uit.
Je signature.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:31 schreef Norakiaan het volgende:
Overigens las ik laatst ook wat over buitenaards leven. Dat intrigeert me ook behoorlijk.
Ja wie nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:31 schreef Norakiaan het volgende:
Overigens las ik laatst ook wat over buitenaards leven. Dat intrigeert me ook behoorlijk.
Dat houdt mij ook al bezig sinds ik een kleine Typisch was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:31 schreef Norakiaan het volgende:
Dat hele heelal is toch fascinerend. Net als het zwarte gat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat houdt mij ook al bezig sinds ik een kleine Typisch was.
''Het zwarte gat''? Er zijn er wel meer hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:41 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat hele heelal is toch fascinerend. Net als het zwarte gat.
Half 7 al wakker terwijl ik pas om 11.00u verplichtingen heb. Heb ik echt bizar vaak de laatste tijd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
Mogguh. Lekker vroeg op voor de verandering, zonnetje schijnt, zo afspraakje bij de huisarts. Prima dagje.
Ik heb net soldaatjes gemaakt en een eitje zachtgekooktquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
Mogguh. Lekker vroeg op voor de verandering, zonnetje schijnt, zo afspraakje bij de huisarts. Prima dagje.
Je gaat geld verdienen op de parkeerplaatsen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb net soldaatjes gemaakt en een eitje zachtgekookt![]()
Vanochtend vroeg op, vanavond vroeg naar bed, morgen nog vroeger op, lig helemaal op schema.
Moet morgen om 6 uur langs de snelweg staan
wat ga je langs de snelweg doen zo vroeg?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb net soldaatjes gemaakt en een eitje zachtgekookt![]()
Vanochtend vroeg op, vanavond vroeg naar bed, morgen nog vroeger op, lig helemaal op schema.
Moet morgen om 6 uur langs de snelweg staan
Afgesproken bij de Shell hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat geld verdienen op de parkeerplaatsen?
Liftenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je langs de snelweg doen zo vroeg?
Je lichaam schreeuwt gewoon om burgerlijke verplichtingen op de vroege morgen. Je moet dit niet negeren, Caland.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Half 7 al wakker terwijl ik pas om 11.00u verplichtingen heb. Heb ik echt bizar vaak de laatste tijd.
waar wil je naar toequote:
Zie hierboven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar wil je naar toe![]()
Liften, nog nooit gedaan eigenlijk. Dan moet ik echt denken aan die Amerikaanse horrorfilms met ontvoeringen en afslachtingen
okquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie hierboven.
En is een wedstrijd, probeer het in een dag te halen
Van m'n studievereniging.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Wedstrijd van school ofzo?
Waarom Denemarken?
Lukt dat in 1 dag normaliter?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Van m'n studievereniging.
En Denemarken zelf gekozen eigenlijk, zit in de organiserende commissie.
We wilden naar het Oosten omdat vorig jaar Frankrijk was, en na het uitwerken van 6 bestemmingen ofzo leek ons dit de tofste.
Vorig jaar was het St Malo, toen heb ik op de heenweg op een tankstation geslapen, jaren daarvoor Liechtenstein, Dordogne, London, Budapest, Ljubljana, gaat zo maar door
Hoe vaak heb je moeten pijpen voor een lift?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Van m'n studievereniging.
En Denemarken zelf gekozen eigenlijk, zit in de organiserende commissie.
We wilden naar het Oosten omdat vorig jaar Frankrijk was, en na het uitwerken van 6 bestemmingen ofzo leek ons dit de tofste.
Vorig jaar was het St Malo, toen heb ik op de heenweg op een tankstation geslapen, jaren daarvoor Liechtenstein, Dordogne, London, Budapest, Ljubljana, gaat zo maar door
Zo voorspelbaar en ik moest toch lachen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je moeten pijpen voor een lift?
Ligt er een beetje aan, st malo, liechtenstein en de dordogne is voor de meeste mensen wel gelukt, zelfs een koppel dat met twee liften op de camping in Liechtenstein stond.quote:
Ik neem persoonlijk liever een tentje mee op de camping.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, st malo, liechtenstein en de dordogne is voor de meeste mensen wel gelukt, zelfs een koppel dat met twee liften op de camping in Liechtenstein stond.
De bestemmingen daarvoor lukten bijna nooit, naar Ljubljana was de gemiddelde tijd 30 uur ofzo
Niet allemaal zelf gedaan hè, laatste keer Engeland was 2001 ofzo, dat is echt terror. Zit je met 20 man in Calais proberen iets te regelenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe lang studeer je al
Zoveel plaatsen
Dat begrijp ik maar bedoel die van morgen 800km is niet slecht als je dat in dag liftend luktquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, st malo, liechtenstein en de dordogne is voor de meeste mensen wel gelukt, zelfs een koppel dat met twee liften op de camping in Liechtenstein stond.
De bestemmingen daarvoor lukten bijna nooit, naar Ljubljana was de gemiddelde tijd 30 uur ofzo
Vorig jaar was hij 760 kilometer ofzo, denk dat tweederde van de mensen het in een dag haalde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar bedoel die van morgen 800km is niet slecht als je dat in dag liftend lukt
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:14 schreef Jimbo het volgende:
Pff wat word ik toch ziek van ajaciedenkut volkje
einde bericht
(ohja en behalve Lr he...)
Een goede zaak dat hij echt wordt vervolgd aangezien er kennelijk fouten zijn gemaakt, maar waarom het zo lang heeft geduurd, dat is de vraag in deze maar weer.quote:De politieagent die op 24 november in Den Haag de 17-jarige Rishi doodschoot, wordt vervolgd voor doodslag. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haag woensdag bekendgemaakt.
De 17-jarige jongen uit Den Haag werd in de vroege ochtend van 24 november 2012 neergeschoten door de politie op station Hollands Spoor.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je moeten pijpen voor een lift?
je kelder telt niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gedroomd waar je die jochies kan vindenGelijk de politie gebeld maar die konden er niks mee. Nou dan niet he, teringlijers
Kan die eindelijk van zijn centes genieten.quote:
Hij zal nu wel snel dood gaan ookquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan die eindelijk van zijn centes genieten.
Heb het vanochtend al gelezen, was niet verrast.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef Jimbo het volgende:
dat stond hierboven ook al.
blijkbaar boeit niemand het.
Goed verhaal man!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb het vanochtend al gelezen, was niet verrast.
quote:Premier League: 1993, 1994, 1996, 1997, 1999, 2000, 2001, 2003, 2007, 2008, 2009, 2011, 2013.
FA Cup: 1990, 1994, 1996, 1999, 2004
League Cup: 1992, 2006, 2009, 2010
Champions League: 1999, 2008
Cup Winners Cup: 1991
Fifa Club World Cup: 2008
Uefa Super Cup: 1992
Inter-Continental Cup: 1999
FA Charity/Community Shield: 1990 (shared), 1993, 1994, 1996, 1997, 2003, 2007, 2008, 2010, 2011
quote:
quote:Mijn rughaar staat overeind en flink kippenvel, angstzweet en misselijkheid. Wat een held, absoluut de meest legendarische trainer die het voetbal ooit gekend heeft. Wat hij allemaal heeft bereikt is ongeevenaard.
Dan mis je wel veel kwaliteitsposts. Vandaar dat jouw niveau zo laag is, je hebt geen goede voorbeeldquote:
*goedquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan mis je wel veel kwaliteitsposts. Vandaar dat jouw niveau zo laag is, je hebt geen goede voorbeeld
Ook? Over wie heb je het?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
*goed
Begin jij nu ook al allochtoons te typen?
ik moet je iets bekennen: Ik ben ook een koerd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Over de rest van de PSV allochtoontjes.
Dikke rooie plofkop altijd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]Overdreven, altijd een irritant ventje gevonden
[ afbeelding ]
Lijkt me niet, te instabiel, eerder die Moyes van Evertonquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dikke rooie plofkop altijd.
Ik denk dat Mourinho hem opvolgt.
Ik dacht eerder aan een downer, gezien je UIquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ik moet je iets bekennen: Ik ben ook een koerd.
Ik had me anders moeten uitdrukken, Mourinho heeft al meermalen openlijk gesolliciteerd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, te instabiel, eerder die Moyes van Everton
Nee man ik ga nooit naar de Kuipquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een downer, gezien je UI
Het zal niet lang duren voor we het wetenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had me anders moeten uitdrukken, Mourinho heeft al meermalen openlijk gesolliciteerd.
Keane zal het ook niet worden, vanwege zijn geruzie met Ferguson. Ze hebben succes gekend met een Schotse trainer. Wellicht dat ze die Lennon van Celtic zien zitten?
Wellicht Dick.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal niet lang duren voor we het weten
AZ-PSV volgens mij.quote:
Natuurlijk niet, je zou je cluppie maar supporten tijdens de finale. Dat doe je natuurlijk trouw achter de televisiequote:
Deze boy snapt hetquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je zou je cluppie maar supporten tijdens de finale. Dat doe je natuurlijk trouw achter de televisie
Dacht dat je zou gaan?quote:
Ah, verrassend wel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, maar is niet gelukt.
Ik kom daar serieus graag. Altijd goeie sfeer, typisch Rotterdamse humor op de tribune.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dacht dat je zou gaan?
Heb je een keer de kans om een echt stadion te zien
Uhm, wat?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:07 schreef napoleonfour het volgende:
Dat van jokertje was nog best vermakelijk Caland, alleen wat is het eigenlijk een ongelofelijk nerd
Uh, het was matsoe matsoe.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://rtl.ksya.net/video(...)4df38973ed9f1a1df77d
Oh, dat. Ik ga daar niet vrijwillig naar kijken helaas.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://rtl.ksya.net/video(...)4df38973ed9f1a1df77d
ojah, was vergeten dat je meespeelde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat. Ik ga daar niet vrijwillig naar kijken helaas.
Altijd raar om jezelf op tv terug te zien/horen idd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ojah, was vergeten dat je meespeelde.
Mag ik je kamer hebben dan?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, terug van de huisarts. Heb nog 40 á 45 dagen te leven volgens hem.
Waar heb je last van?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, terug van de huisarts. Heb nog 40 á 45 dagen te leven volgens hem.
Ja hoor.quote:
Irritatie van de slijmbeurs in mijn schouder. Moet je blijkbaar echt mee oppassen als ik 't zo lees, want als 't eenmaal ontsteekt doet het veel pijn en kan het uitmonden in een bijzonder langslepende blessure. Ga maar eens beginnen met een week geen krachttraining.quote:
Ook even een weekje niet rukkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Irritatie van de slijmbeurs in mijn schouder. Moet je blijkbaar echt mee oppassen als ik 't zo lees, want als 't eenmaal ontsteekt doet het veel pijn en kan het uitmonden in een bijzonder langslepende blessure. Ga maar eens beginnen met een week geen krachttraining.
Toch iets te hard getraind dus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Irritatie van de slijmbeurs in mijn schouder. Moet je blijkbaar echt mee oppassen als ik 't zo lees, want als 't eenmaal ontsteekt doet het veel pijn en kan het uitmonden in een bijzonder langslepende blessure. Ga maar eens beginnen met een week geen krachttraining.
Nou dan ken je net zo goed niet gaanquote:
Je was me net voor. Gefeliciteerd.quote:
Ja, al heb ik altijd al een raar gevoel in die schouder gehad bij het hardlopen bijvoorbeeld, vond het altijd vreemd dat ik dan last in m'n schouderkom kreeg. Alsof die schouder net iets te zwak was ofzo en het gewicht van je arm aan die pezen trok.quote:
Ja want dat heeft iets met nu te maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 2000 5 keer de finale gespeeld, 3 keer verloren.... Wordt spannend morgen
AZ heeft echt wel kansen hoor, ik gun het ze ook welquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 2000 5 keer de finale gespeeld, 3 keer verloren.... Wordt spannend morgen
Waarom post je het hele plaatje dan in the first place?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want dat heeft iets met nu te maken.
Omdat er een fout in zitquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom post je het hele plaatje dan in the first place?
Je mist iets denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom post je het hele plaatje dan in the first place?
Dat heb ik nu ook nog wel eens, dat ik 2012 bij de datum opschrijf. Het is fucking mei.quote:
JODEN LOPEN ALTIJD WEG.quote:
qftquote:
nee, jij bent een jokertje!quote:
Overwegen waard.quote:
Je plaatje doet het weer eens nietquote:
Wil je ophouden bij mij de plaatjes het niet te laten doenquote:
Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Wil je ophouden bij mij de plaatjes het niet te laten doen
Dit !quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over kwartiertje lekker 4 dagen vrij, niks mis mee
Wat een kaknummer is datquote:
Ha dikke, kutte vlucht gehad?quote:
Neophytequote:
Ook toen je al thuis was? Was gisteravond wel echt moeilijk dronkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dikke![]()
En ik heb je gister ook al gesproken hoorMaar vlucht was best ok
banken op blijven jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef Cara het volgende:
Grappig, je kan zelfs wedden waar Clasie heengaat volgend seizoen.
Italie is 2,50x je inleg, maar dat hij blijft in de eredivisie 4x je inleg.
denk dat ik maar een euro of 30 op blijven zet. want die gaat niet weg.
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook toen je al thuis was? Was gisteravond wel echt moeilijk dronken
ja het hele seizoen of het halve seizoen, anders zet ik ook 20 euro op blijvenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef Cara het volgende:
Grappig, je kan zelfs wedden waar Clasie heengaat volgend seizoen.
Italie is 2,50x je inleg, maar dat hij blijft in de eredivisie 4x je inleg.
denk dat ik maar een euro of 30 op blijven zet. want die gaat niet weg.
zomer 1 septemberquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja het hele seizoen of het halve seizoen, anders zet ik ook 20 euro op blijven
ja, ik was gisteren ook wat later maar bekend jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef Saind het volgende:
Huhm ik zie nu ineens deze, was die al bekend?
[ afbeelding ]
ik had er nog 40 euro opstaan.quote:
Hoe duur is dat daar. Neem ik ook meestal bij de Jumbo mee. Bij de Appie Becks.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Teveel gedronken, dat blijkt wel.
Veltins bier van de Lidl is best lekker
69 cent de halve liter geloof ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe duur is dat daar. Neem ik ook meestal bij de Jumbo mee. Bij de Appie Becks.
Natte droom van Tyron is uitgekomen, Eriksen volgend jaar in een roze shirtje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
ha, GAAAAAYYYYquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou bijna een verplichting moeten zijn om bij het dragen van dat shirt je oksels te scheren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natte droom van Tyron is uitgekomen, Eriksen volgend jaar in een roze shirtje.
Zeker, gewoon hartstikke prima bierquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, bij de Jumbo ookHet ziet er wat goedkoop uit maar vind t serieus lekkerder dan Heineken.
Becks is echt bazenbier ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe duur is dat daar. Neem ik ook meestal bij de Jumbo mee. Bij de Appie Becks.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Ok, mijn verhaal van deze ochtend:
Reed op de A58 om richting Antwerpen te gaan uiteindelijk, komt er een politiewagen voor me rijden met 'Volg Politie' signaal aan. Ik reed niet te hard en ben maar braaf gaan volgen. Uiteindelijk zijn ze 40 - 45 kilometer verder bij een benzinepomp afgeslagen. Daar aangekomen, stapten ze uit en gingen ze de shop binnen om koffie te halen.
Ik er dus achteraan: 'Uhm, waarom moest ik volgen?'
Zij: 'Volgen?'
Ik: 'Ja, jullie hadden het volg politie lampje aan....'
Zij: '![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Ik:![]()
Zij: Ja sorry...
Maar nu heb ik dus van het rode bolletje naar het blauwe bolletje gereden, terwijl ik richting groen moest...
[ afbeelding ]
Reed op de A58 om richting Antwerpen te gaan uiteindelijk, komt er een politiewagen voor me rijden met 'Volg Politie' signaal aan. Ik reed niet te hard en ben maar braaf gaan volgen. Uiteindelijk zijn ze 40 - 45 kilometer verder bij een benzinepomp afgeslagen. Daar aangekomen, stapten ze uit en gingen ze de shop binnen om koffie te halen.
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Maar nu heb ik dus van het rode bolletje naar het blauwe bolletje gereden, terwijl ik richting groen moest...
[ afbeelding ]
Ze hadden dat Bavaria jurkje als voorbeeld moeten nemen, of dames met een goed figuur een paar maten te klein verkopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
Echt ontwerpen ze een Feijenoord jurkje, en waar komen ze mee aan??? Dit
[ afbeelding ]
Totaal niet sexy, er zit geen vorm in, geen taille. Ja voor 45 plussers een leuk jurkje
vrouwen die van voetbal houden zijn bij voorbaat toch lelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
Echt ontwerpen ze een Feijenoord jurkje, en waar komen ze mee aan??? Dit
[ afbeelding ]
Totaal niet sexy, er zit geen vorm in, geen taille. Ja voor 45 plussers een leuk jurkje
40-45.. i see what you did therequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef DonRaja het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
'
[ afbeelding ]
quote:
dat laatste bavaria jurkje? Die vond ik eerst stom, maar toen ik hem aan trok was hij best leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hadden dat Bavaria jurkje als voorbeeld moeten nemen, of dames met een goed figuur een paar maten te klein verkopen.
![]()
![]()
![]()
![]()
'
[ afbeelding ]
Ik snap het niet, ze zien toch in de wagen dat ze dat licht aan hebben staan? Of hebben die klootzakken me gewoon keihard lopen trollen...quote:
Geniaal ding. Toen hij net uit was trok elk wijf hem aan, nu alleen nog maar de chicks die het kunnen handelen. Dikke prima.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat laatste bavaria jurkje? Die vond ik eerst stom, maar toen ik hem aan trok was hij best leuk
ik wou al zeggen: en bedanktquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen die van voetbal houden zijn bij voorbaat toch lelijkdaarvan knappen ze echt niet op met een leuk jurkje hoor
met uitzonderingen daar gelaten
ook potten zeker?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wou al zeggen: en bedankt
Maar je hebt wel beetje gelijk.als ik naar mijn elftal kijk, is de helft lelijk
ik wilde hem nog aan doen met koninginnedag, maar ik dacht ik ga dronken worden, doe dus maar nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geniaal ding. Toen hij net uit was trok elk wijf hem aan, nu alleen nog maar de chicks die het kunnen handelen. Dikke prima.
en dat zijn degene waarvan je herkent dat ze lelijk zijn, laat staan wat de gemiddelde man vindquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wou al zeggen: en bedankt
Maar je hebt wel beetje gelijk.als ik naar mijn elftal kijk, is de helft lelijk
nee er is maar 1 pot bij ons, en dat is wel 1 van me beste teammaatjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ook potten zeker?
worden allemaal nat als jullie samen douchen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
[ afbeelding ]
Want?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde hem nog aan doen met koninginnedag, maar ik dacht ik ga dronken worden, doe dus maar niet
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee er is maar 1 pot bij ons, en dat is wel 1 van me beste teammaatjes
We douchen altijd samen
Ok dit klinkt zooooo fout
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
En nu is het tijd voor een blikje :
[ afbeelding ]
Aparte smaak heb jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond je na knut een van de leukste f'noorders maar nu ben je enorm gedaald op de lijst.
Ik had nog last van mijn blessure, dus ik ben die dag wel 1 keer door mijn knie gegaan, maar ik zat toen wel op de grondquote:
Wat is er mis met een blikje V?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond je na knut een van de leukste f'noorders maar nu ben je enorm gedaald op de lijst.
gesoftmod?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeg mensen, zou je een omgebouwde wii met gekopieerde spellen mogen verkopen via marktplaats?
het is viesquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had nog last van mijn blessure, dus ik ben die dag wel 1 keer door mijn knie gegaan, maar ik zat toen wel op de grondStaat zo raar met zo'n kort jurkje
Dus ik was blij dat ik een broek aan had
Ja we douchen ook altijd heel langIedereen moet altijd op ons wachten
[..]
Wat is er mis met een blikje V?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |