Was laatst een dude op tv die had een geweer gemaakt met een printer van 8k, niet heel lang dus denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet iemand misschien hoe lang het zou duren voor je 3d printer betaalbaar kan krijgen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/3D-printerquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 3D printen?
Ooit een maquette mee gemaaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet iemand misschien hoe lang het zou duren voor je 3d printer betaalbaar kan krijgen?
Een printer die 3d modellen voor je maakt, laagje voor laagje in elkaar zet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 3D printen?
Nou je hebt twee mappen : Program Files en Program Files (x86). Daar staat allebei een map van Adobe in. Dus ik dacht ik zet hem in de x86 versie, want dat zal wel de nieuwste zijn enzo. Maar blijkt dat ik gewoon in de normale moest zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef mrstylo het volgende:
Als snap ik nog steeds niet wat je fout hebt gedaan. Leg het beter uit voor een computer noob.
quote:
Hier een start:quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/3D-printer
Aha. Dat is toch niet zo dom?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou je hebt twee mappen : Program Files en Program Files (x86). Daar staat allebei een map van Adobe in. Dus ik dacht ik zet hem in de x86 versie, want dat zal wel de nieuwste zijn enzo. Maar blijkt dat ik gewoon in de normale moest zetten.
Valt wel mee ja, maar beat/rap klopt altijd bij hem.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem vaak niet zo bijzonder man.
Uhm aparte boel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een printer die 3d modellen voor je maakt, laagje voor laagje in elkaar zet.
Nee, normaal gesproken niet. Maar als het dan niet werkt, dan kom je meestal toch wel op de gedachte om hem te verplaatsen naar de andere... Bij JR duurde dit een paar wekenquote:
Flow is de term die je zoekt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Dat is toch niet zo dom?
[..]
Valt wel mee ja, maar beat/rap klopt altijd bij hem.
Youtube maar eens, toffe shit. In programma als 3d-max een model maken die dan wordt uitgeprint door de printer.quote:
misschien wel mooiste ontwikkeling van laatste 10 jaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
Youtube maar eens, toffe shit. In programma als 3d-max een model maken die dan wordt uitgeprint door de printer.
Zoveel mogelijkheden.Je eigen stoel downloaden.
Anarchismequote:Op woensdag 8 mei 2013 02:06 schreef Norakiaan het volgende:
Wordt leuk met die 3D-printers. Dikke gun met kogels uitprinten en het feest kan beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |