Ja dan zei hij bij mij dat het telkens de verkeerde wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Op de Macbook heb ik nooit een crack nodig gehad. Gewoon productcode invoeren.
Systeemherstel naar een paar maanden terug en dan volledig opnieuw installeren óf gewoon Photoshop Elementsquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan zei hij bij mij dat het telkens de verkeerde was
of je gebruikt gewoon een crackquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Systeemherstel naar een paar maanden terug en dan volledig opnieuw installeren óf gewoon Photoshop Elements
Dat lukt nu niet meer na 30 dagen (tenimnste, dat lukte mij destijds niet op de pc). Dat moet je binnen de trailperiode doen.quote:
Hij doet hetquote:
Nouquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij doet het(denk ik) Zowel Photoshop CS5 en CS6. Ik heb echt de meest gare fout ooit gemaakt
Productcode ingevuld bij Seriecode en andersom?quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij doet het(denk ik) Zowel Photoshop CS5 en CS6. Ik heb echt de meest gare fout ooit gemaakt
Nee, die crack dingetje had ik bij program files (x86) bij die adobe map neergezet i.p.v. de gewonequote:Op woensdag 8 mei 2013 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Productcode ingevuld bij Seriecode en andersom?
Vertel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, die crack dingetje had ik bij program files (x86) bij die adobe map neergezet i.p.v. de gewone
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, die crack dingetje had ik bij program files (x86) bij die adobe map neergezet i.p.v. de gewone
net zat er nog helemaal geen crack bijquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slim.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2/3 jaar zal het betaalbaar zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet iemand misschien hoe lang het zou duren voor je 3d printer betaalbaar kan krijgen?
Ik dacht dat die nog extra erbij had horen te zitten. Maar een .dll bestandje was al voldoende.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
net zat er nog helemaal geen crack bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |