Totdat er een gek is die met een wapen daaruit iemand aanvalt en dan zullen er wel weer aparte wetten e.d. voor bedacht worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien wel mooiste ontwikkeling van laatste 10 jaar
Pas op met je uitspraken... ze lezen mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik weet wel welke tent ik het eerst binnen ga.
Nou?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Welke.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja ik dacht er nu pas aan dat er natuurlijk die twee verschillende mappen waren. Opeens valt het kwartje danquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken niet. Maar als het dan niet werkt, dan kom je meestal toch wel op de gedachte om hem te verplaatsen naar de andere... Bij JR duurde dit een paar weken
Ik heb het hier natuurlijk over een schiettent. Gewoon met mijn eigen wapen dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pas op met je uitspraken... ze lezen mee.
Werkt het nu weer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik dacht er nu pas aan dat er natuurlijk die twee verschillende mappen waren. Opeens valt het kwartje dan
Ga ik zeker filmpjes van bekijken. Vind het een vage boel namelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Youtube maar eens, toffe shit. In programma als 3d-max een model maken die dan wordt uitgeprint door de printer.
Zoveel mogelijkheden.Je eigen stoel downloaden.
Dan is het goed!quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:09 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik heb het hier natuurlijk over een schiettent. Gewoon met mijn eigen wapen dan.
Als het goed is wel. Ik krijg bij beide versies in ieder geval niet het bericht dat het een trial is of dat ik een code moet invoeren.quote:
Plastic.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf je kan dus met papieren wapens schieten?
plasticquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf je kan dus met papieren wapens schieten?
monopoly op 3d printer kwekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:13 schreef Norakiaan het volgende:
Ben benieuwd hoe de autoriteiten hier op in gaan spelen.
Politiek is al begonnen met discussieren over hoe ze dat moeten doen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:13 schreef Norakiaan het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:14 schreef j0rdiiii het volgende:
zijn er filmpjes dat dat wapen daadwerkelijk gemaakt wordt?
ik kan alleen maar filmpjes vinden met allemaal nobody's aan het woord
Ik gok verbieden, alleen voor grote bedrijven beschikbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:13 schreef Norakiaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |