Ze hadden dat Bavaria jurkje als voorbeeld moeten nemen, of dames met een goed figuur een paar maten te klein verkopen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
Echt ontwerpen ze een Feijenoord jurkje, en waar komen ze mee aan??? Dit
[ afbeelding ]
Totaal niet sexy, er zit geen vorm in, geen taille. Ja voor 45 plussers een leuk jurkje
vrouwen die van voetbal houden zijn bij voorbaat toch lelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
Echt ontwerpen ze een Feijenoord jurkje, en waar komen ze mee aan??? Dit
[ afbeelding ]
Totaal niet sexy, er zit geen vorm in, geen taille. Ja voor 45 plussers een leuk jurkje
40-45.. i see what you did therequote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Ok, mijn verhaal van deze ochtend:
Reed op de A58 om richting Antwerpen te gaan uiteindelijk, komt er een politiewagen voor me rijden met 'Volg Politie' signaal aan. Ik reed niet te hard en ben maar braaf gaan volgen. Uiteindelijk zijn ze 40 - 45 kilometer verder bij een benzinepomp afgeslagen. Daar aangekomen, stapten ze uit en gingen ze de shop binnen om koffie te halen.
Ik er dus achteraan: 'Uhm, waarom moest ik volgen?'
Zij: 'Volgen?'
Ik: 'Ja, jullie hadden het volg politie lampje aan....'
Zij: '![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Ik:![]()
Zij: Ja sorry...
Maar nu heb ik dus van het rode bolletje naar het blauwe bolletje gereden, terwijl ik richting groen moest...
[ afbeelding ]
quote:
dat laatste bavaria jurkje? Die vond ik eerst stom, maar toen ik hem aan trok was hij best leukquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hadden dat Bavaria jurkje als voorbeeld moeten nemen, of dames met een goed figuur een paar maten te klein verkopen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Reed op de A58 om richting Antwerpen te gaan uiteindelijk, komt er een politiewagen voor me rijden met 'Volg Politie' signaal aan. Ik reed niet te hard en ben maar braaf gaan volgen. Uiteindelijk zijn ze 40 - 45 kilometer verder bij een benzinepomp afgeslagen. Daar aangekomen, stapten ze uit en gingen ze de shop binnen om koffie te halen.
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Maar nu heb ik dus van het rode bolletje naar het blauwe bolletje gereden, terwijl ik richting groen moest...
[ afbeelding ]
Ik snap het niet, ze zien toch in de wagen dat ze dat licht aan hebben staan? Of hebben die klootzakken me gewoon keihard lopen trollen...quote:
Geniaal ding. Toen hij net uit was trok elk wijf hem aan, nu alleen nog maar de chicks die het kunnen handelen. Dikke prima.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat laatste bavaria jurkje? Die vond ik eerst stom, maar toen ik hem aan trok was hij best leuk
ik wou al zeggen: en bedanktquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen die van voetbal houden zijn bij voorbaat toch lelijkdaarvan knappen ze echt niet op met een leuk jurkje hoor
met uitzonderingen daar gelaten
ook potten zeker?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wou al zeggen: en bedankt
Maar je hebt wel beetje gelijk.als ik naar mijn elftal kijk, is de helft lelijk
ik wilde hem nog aan doen met koninginnedag, maar ik dacht ik ga dronken worden, doe dus maar nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geniaal ding. Toen hij net uit was trok elk wijf hem aan, nu alleen nog maar de chicks die het kunnen handelen. Dikke prima.
en dat zijn degene waarvan je herkent dat ze lelijk zijn, laat staan wat de gemiddelde man vindquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wou al zeggen: en bedankt
Maar je hebt wel beetje gelijk.als ik naar mijn elftal kijk, is de helft lelijk
nee er is maar 1 pot bij ons, en dat is wel 1 van me beste teammaatjesquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ook potten zeker?
worden allemaal nat als jullie samen douchen![]()
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef DonRaja het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
'
[ afbeelding ]
Want?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde hem nog aan doen met koninginnedag, maar ik dacht ik ga dronken worden, doe dus maar niet
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee er is maar 1 pot bij ons, en dat is wel 1 van me beste teammaatjes
We douchen altijd samen
Ok dit klinkt zooooo fout
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
En nu is het tijd voor een blikje :
[ afbeelding ]
Aparte smaak heb jij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond je na knut een van de leukste f'noorders maar nu ben je enorm gedaald op de lijst.
Ik had nog last van mijn blessure, dus ik ben die dag wel 1 keer door mijn knie gegaan, maar ik zat toen wel op de grondquote:
Wat is er mis met een blikje V?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond je na knut een van de leukste f'noorders maar nu ben je enorm gedaald op de lijst.
gesoftmod?quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zeg mensen, zou je een omgebouwde wii met gekopieerde spellen mogen verkopen via marktplaats?
het is viesquote:Op woensdag 8 mei 2013 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had nog last van mijn blessure, dus ik ben die dag wel 1 keer door mijn knie gegaan, maar ik zat toen wel op de grondStaat zo raar met zo'n kort jurkje
Dus ik was blij dat ik een broek aan had
Ja we douchen ook altijd heel langIedereen moet altijd op ons wachten
[..]
Wat is er mis met een blikje V?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |