banken op blijven jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef Cara het volgende:
Grappig, je kan zelfs wedden waar Clasie heengaat volgend seizoen.
Italie is 2,50x je inleg, maar dat hij blijft in de eredivisie 4x je inleg.
denk dat ik maar een euro of 30 op blijven zet. want die gaat niet weg.
Jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook toen je al thuis was? Was gisteravond wel echt moeilijk dronken
ja het hele seizoen of het halve seizoen, anders zet ik ook 20 euro op blijvenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:44 schreef Cara het volgende:
Grappig, je kan zelfs wedden waar Clasie heengaat volgend seizoen.
Italie is 2,50x je inleg, maar dat hij blijft in de eredivisie 4x je inleg.
denk dat ik maar een euro of 30 op blijven zet. want die gaat niet weg.
zomer 1 septemberquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja het hele seizoen of het halve seizoen, anders zet ik ook 20 euro op blijven
ja, ik was gisteren ook wat later maar bekend jaquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef Saind het volgende:
Huhm ik zie nu ineens deze, was die al bekend?
[ afbeelding ]
ik had er nog 40 euro opstaan.quote:
Hoe duur is dat daar. Neem ik ook meestal bij de Jumbo mee. Bij de Appie Becks.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Teveel gedronken, dat blijkt wel.
Veltins bier van de Lidl is best lekker
69 cent de halve liter geloof ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe duur is dat daar. Neem ik ook meestal bij de Jumbo mee. Bij de Appie Becks.
Natte droom van Tyron is uitgekomen, Eriksen volgend jaar in een roze shirtje.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
ha, GAAAAAYYYYquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:46 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou bijna een verplichting moeten zijn om bij het dragen van dat shirt je oksels te scheren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natte droom van Tyron is uitgekomen, Eriksen volgend jaar in een roze shirtje.
Zeker, gewoon hartstikke prima bierquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, bij de Jumbo ookHet ziet er wat goedkoop uit maar vind t serieus lekkerder dan Heineken.
Becks is echt bazenbier ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe duur is dat daar. Neem ik ook meestal bij de Jumbo mee. Bij de Appie Becks.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Ok, mijn verhaal van deze ochtend:
Reed op de A58 om richting Antwerpen te gaan uiteindelijk, komt er een politiewagen voor me rijden met 'Volg Politie' signaal aan. Ik reed niet te hard en ben maar braaf gaan volgen. Uiteindelijk zijn ze 40 - 45 kilometer verder bij een benzinepomp afgeslagen. Daar aangekomen, stapten ze uit en gingen ze de shop binnen om koffie te halen.
Ik er dus achteraan: 'Uhm, waarom moest ik volgen?'
Zij: 'Volgen?'
Ik: 'Ja, jullie hadden het volg politie lampje aan....'
Zij: '![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Ik:![]()
Zij: Ja sorry...
Maar nu heb ik dus van het rode bolletje naar het blauwe bolletje gereden, terwijl ik richting groen moest...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:02 schreef DonRaja het volgende:
Ok, mijn verhaal van deze ochtend:
Reed op de A58 om richting Antwerpen te gaan uiteindelijk, komt er een politiewagen voor me rijden met 'Volg Politie' signaal aan. Ik reed niet te hard en ben maar braaf gaan volgen. Uiteindelijk zijn ze 40 - 45 kilometer verder bij een benzinepomp afgeslagen. Daar aangekomen, stapten ze uit en gingen ze de shop binnen om koffie te halen.
Ik er dus achteraan: 'Uhm, waarom moest ik volgen?'
Zij: 'Volgen?'
Ik: 'Ja, jullie hadden het volg politie lampje aan....'
Zij: '![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'
Ik:![]()
Zij: Ja sorry...
Maar nu heb ik dus van het rode bolletje naar het blauwe bolletje gereden, terwijl ik richting groen moest...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |