Je signature.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:31 schreef Norakiaan het volgende:
Overigens las ik laatst ook wat over buitenaards leven. Dat intrigeert me ook behoorlijk.
Ja wie nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:31 schreef Norakiaan het volgende:
Overigens las ik laatst ook wat over buitenaards leven. Dat intrigeert me ook behoorlijk.
Dat houdt mij ook al bezig sinds ik een kleine Typisch was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:31 schreef Norakiaan het volgende:
Dat hele heelal is toch fascinerend. Net als het zwarte gat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat houdt mij ook al bezig sinds ik een kleine Typisch was.
''Het zwarte gat''? Er zijn er wel meer hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:41 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat hele heelal is toch fascinerend. Net als het zwarte gat.
Half 7 al wakker terwijl ik pas om 11.00u verplichtingen heb. Heb ik echt bizar vaak de laatste tijd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
Mogguh. Lekker vroeg op voor de verandering, zonnetje schijnt, zo afspraakje bij de huisarts. Prima dagje.
Ik heb net soldaatjes gemaakt en een eitje zachtgekooktquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
Mogguh. Lekker vroeg op voor de verandering, zonnetje schijnt, zo afspraakje bij de huisarts. Prima dagje.
Je gaat geld verdienen op de parkeerplaatsen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb net soldaatjes gemaakt en een eitje zachtgekookt![]()
Vanochtend vroeg op, vanavond vroeg naar bed, morgen nog vroeger op, lig helemaal op schema.
Moet morgen om 6 uur langs de snelweg staan
wat ga je langs de snelweg doen zo vroeg?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb net soldaatjes gemaakt en een eitje zachtgekookt![]()
Vanochtend vroeg op, vanavond vroeg naar bed, morgen nog vroeger op, lig helemaal op schema.
Moet morgen om 6 uur langs de snelweg staan
Afgesproken bij de Shell hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat geld verdienen op de parkeerplaatsen?
Liftenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je langs de snelweg doen zo vroeg?
Je lichaam schreeuwt gewoon om burgerlijke verplichtingen op de vroege morgen. Je moet dit niet negeren, Caland.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Half 7 al wakker terwijl ik pas om 11.00u verplichtingen heb. Heb ik echt bizar vaak de laatste tijd.
waar wil je naar toequote:
Zie hierboven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar wil je naar toe![]()
Liften, nog nooit gedaan eigenlijk. Dan moet ik echt denken aan die Amerikaanse horrorfilms met ontvoeringen en afslachtingen
okquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie hierboven.
En is een wedstrijd, probeer het in een dag te halen
Van m'n studievereniging.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Wedstrijd van school ofzo?
Waarom Denemarken?
Lukt dat in 1 dag normaliter?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Van m'n studievereniging.
En Denemarken zelf gekozen eigenlijk, zit in de organiserende commissie.
We wilden naar het Oosten omdat vorig jaar Frankrijk was, en na het uitwerken van 6 bestemmingen ofzo leek ons dit de tofste.
Vorig jaar was het St Malo, toen heb ik op de heenweg op een tankstation geslapen, jaren daarvoor Liechtenstein, Dordogne, London, Budapest, Ljubljana, gaat zo maar door
Hoe vaak heb je moeten pijpen voor een lift?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Van m'n studievereniging.
En Denemarken zelf gekozen eigenlijk, zit in de organiserende commissie.
We wilden naar het Oosten omdat vorig jaar Frankrijk was, en na het uitwerken van 6 bestemmingen ofzo leek ons dit de tofste.
Vorig jaar was het St Malo, toen heb ik op de heenweg op een tankstation geslapen, jaren daarvoor Liechtenstein, Dordogne, London, Budapest, Ljubljana, gaat zo maar door
Zo voorspelbaar en ik moest toch lachen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je moeten pijpen voor een lift?
Ligt er een beetje aan, st malo, liechtenstein en de dordogne is voor de meeste mensen wel gelukt, zelfs een koppel dat met twee liften op de camping in Liechtenstein stond.quote:
Ik neem persoonlijk liever een tentje mee op de camping.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, st malo, liechtenstein en de dordogne is voor de meeste mensen wel gelukt, zelfs een koppel dat met twee liften op de camping in Liechtenstein stond.
De bestemmingen daarvoor lukten bijna nooit, naar Ljubljana was de gemiddelde tijd 30 uur ofzo
Niet allemaal zelf gedaan hč, laatste keer Engeland was 2001 ofzo, dat is echt terror. Zit je met 20 man in Calais proberen iets te regelenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe lang studeer je al
Zoveel plaatsen
Dat begrijp ik maar bedoel die van morgen 800km is niet slecht als je dat in dag liftend luktquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, st malo, liechtenstein en de dordogne is voor de meeste mensen wel gelukt, zelfs een koppel dat met twee liften op de camping in Liechtenstein stond.
De bestemmingen daarvoor lukten bijna nooit, naar Ljubljana was de gemiddelde tijd 30 uur ofzo
Vorig jaar was hij 760 kilometer ofzo, denk dat tweederde van de mensen het in een dag haalde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar bedoel die van morgen 800km is niet slecht als je dat in dag liftend lukt
quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:14 schreef Jimbo het volgende:
Pff wat word ik toch ziek van ajaciedenkut volkje
einde bericht
(ohja en behalve Lr he...)
Een goede zaak dat hij echt wordt vervolgd aangezien er kennelijk fouten zijn gemaakt, maar waarom het zo lang heeft geduurd, dat is de vraag in deze maar weer.quote:De politieagent die op 24 november in Den Haag de 17-jarige Rishi doodschoot, wordt vervolgd voor doodslag. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) in Den Haag woensdag bekendgemaakt.
De 17-jarige jongen uit Den Haag werd in de vroege ochtend van 24 november 2012 neergeschoten door de politie op station Hollands Spoor.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je moeten pijpen voor een lift?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |