Je signature.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:31 schreef Norakiaan het volgende:
Overigens las ik laatst ook wat over buitenaards leven. Dat intrigeert me ook behoorlijk.
Ja wie nietquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:31 schreef Norakiaan het volgende:
Overigens las ik laatst ook wat over buitenaards leven. Dat intrigeert me ook behoorlijk.
Dat houdt mij ook al bezig sinds ik een kleine Typisch was.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:31 schreef Norakiaan het volgende:
Dat hele heelal is toch fascinerend. Net als het zwarte gat.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat houdt mij ook al bezig sinds ik een kleine Typisch was.
''Het zwarte gat''? Er zijn er wel meer hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:41 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Dat hele heelal is toch fascinerend. Net als het zwarte gat.
Half 7 al wakker terwijl ik pas om 11.00u verplichtingen heb. Heb ik echt bizar vaak de laatste tijd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
Mogguh. Lekker vroeg op voor de verandering, zonnetje schijnt, zo afspraakje bij de huisarts. Prima dagje.
Ik heb net soldaatjes gemaakt en een eitje zachtgekooktquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
Mogguh. Lekker vroeg op voor de verandering, zonnetje schijnt, zo afspraakje bij de huisarts. Prima dagje.
Je gaat geld verdienen op de parkeerplaatsen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb net soldaatjes gemaakt en een eitje zachtgekookt![]()
Vanochtend vroeg op, vanavond vroeg naar bed, morgen nog vroeger op, lig helemaal op schema.
Moet morgen om 6 uur langs de snelweg staan
wat ga je langs de snelweg doen zo vroeg?quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb net soldaatjes gemaakt en een eitje zachtgekookt![]()
Vanochtend vroeg op, vanavond vroeg naar bed, morgen nog vroeger op, lig helemaal op schema.
Moet morgen om 6 uur langs de snelweg staan
Afgesproken bij de Shell hierquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat geld verdienen op de parkeerplaatsen?
Liftenquote:Op woensdag 8 mei 2013 09:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ga je langs de snelweg doen zo vroeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |