Was laatst een dude op tv die had een geweer gemaakt met een printer van 8k, niet heel lang dus denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet iemand misschien hoe lang het zou duren voor je 3d printer betaalbaar kan krijgen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/3D-printerquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 3D printen?
Ooit een maquette mee gemaaktquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Weet iemand misschien hoe lang het zou duren voor je 3d printer betaalbaar kan krijgen?
Een printer die 3d modellen voor je maakt, laagje voor laagje in elkaar zet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij 3D printen?
Nou je hebt twee mappen : Program Files en Program Files (x86). Daar staat allebei een map van Adobe in. Dus ik dacht ik zet hem in de x86 versie, want dat zal wel de nieuwste zijn enzo. Maar blijkt dat ik gewoon in de normale moest zetten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef mrstylo het volgende:
Als snap ik nog steeds niet wat je fout hebt gedaan. Leg het beter uit voor een computer noob.
quote:
Hier een start:quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/3D-printer
Aha. Dat is toch niet zo dom?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou je hebt twee mappen : Program Files en Program Files (x86). Daar staat allebei een map van Adobe in. Dus ik dacht ik zet hem in de x86 versie, want dat zal wel de nieuwste zijn enzo. Maar blijkt dat ik gewoon in de normale moest zetten.
Valt wel mee ja, maar beat/rap klopt altijd bij hem.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem vaak niet zo bijzonder man.
Uhm aparte boel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een printer die 3d modellen voor je maakt, laagje voor laagje in elkaar zet.
Nee, normaal gesproken niet. Maar als het dan niet werkt, dan kom je meestal toch wel op de gedachte om hem te verplaatsen naar de andere... Bij JR duurde dit een paar wekenquote:
Flow is de term die je zoekt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Dat is toch niet zo dom?
[..]
Valt wel mee ja, maar beat/rap klopt altijd bij hem.
Youtube maar eens, toffe shit. In programma als 3d-max een model maken die dan wordt uitgeprint door de printer.quote:
misschien wel mooiste ontwikkeling van laatste 10 jaarquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
Youtube maar eens, toffe shit. In programma als 3d-max een model maken die dan wordt uitgeprint door de printer.
Zoveel mogelijkheden.Je eigen stoel downloaden.
Anarchismequote:Op woensdag 8 mei 2013 02:06 schreef Norakiaan het volgende:
Wordt leuk met die 3D-printers. Dikke gun met kogels uitprinten en het feest kan beginnen.
Totdat er een gek is die met een wapen daaruit iemand aanvalt en dan zullen er wel weer aparte wetten e.d. voor bedacht worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien wel mooiste ontwikkeling van laatste 10 jaar
Pas op met je uitspraken... ze lezen mee.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik weet wel welke tent ik het eerst binnen ga.
Nou?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Welke.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja ik dacht er nu pas aan dat er natuurlijk die twee verschillende mappen waren. Opeens valt het kwartje danquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, normaal gesproken niet. Maar als het dan niet werkt, dan kom je meestal toch wel op de gedachte om hem te verplaatsen naar de andere... Bij JR duurde dit een paar weken
Ik heb het hier natuurlijk over een schiettent. Gewoon met mijn eigen wapen dan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pas op met je uitspraken... ze lezen mee.
Werkt het nu weer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik dacht er nu pas aan dat er natuurlijk die twee verschillende mappen waren. Opeens valt het kwartje dan
Ga ik zeker filmpjes van bekijken. Vind het een vage boel namelijkquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Youtube maar eens, toffe shit. In programma als 3d-max een model maken die dan wordt uitgeprint door de printer.
Zoveel mogelijkheden.Je eigen stoel downloaden.
Dan is het goed!quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:09 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ik heb het hier natuurlijk over een schiettent. Gewoon met mijn eigen wapen dan.
Als het goed is wel. Ik krijg bij beide versies in ieder geval niet het bericht dat het een trial is of dat ik een code moet invoeren.quote:
Plastic.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf je kan dus met papieren wapens schieten?
plasticquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wtf je kan dus met papieren wapens schieten?
monopoly op 3d printer kwekenquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:13 schreef Norakiaan het volgende:
Ben benieuwd hoe de autoriteiten hier op in gaan spelen.
Politiek is al begonnen met discussieren over hoe ze dat moeten doen...quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:13 schreef Norakiaan het volgende:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:14 schreef j0rdiiii het volgende:
zijn er filmpjes dat dat wapen daadwerkelijk gemaakt wordt?
ik kan alleen maar filmpjes vinden met allemaal nobody's aan het woord
Ik gok verbieden, alleen voor grote bedrijven beschikbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:13 schreef Norakiaan het volgende:
Wat ga je maken danquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:16 schreef mrstylo het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik het wel uit zou proberen.
Een gun om het gewoon uit te testen.quote:
Misschien zelfs je eigen vrouw.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Over 50 jaar gewoon je eigen auto ontwerpen en laten printen![]()
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:19 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, ze hebben gelijk maar even de natuur gehackt met zo'n 3d printer.
kanjer joden, zie je die ster in het midden?quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:19 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor, ze hebben gelijk maar even de natuur gehackt met zo'n 3d printer.
Emilia Clarke printenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
kanjer joden, zie je die ster in het midden?
Niet te ver doorslaan...quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emilia Clarke printenHelaas zal over 50 jaar wel niks meer het doen bij mij
Of ik laat dat ook printen
Is ook photoshop.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:22 schreef mrstylo het volgende:
En foto ziet er fake uit. Zie haar handen en dan het voorwerp. Ziet er echt zwaar gephotoshopt uit.
dudequote:Op woensdag 8 mei 2013 02:22 schreef mrstylo het volgende:
En foto ziet er fake uit. Zie haar handen en dan het voorwerp. Ziet er echt zwaar gephotoshopt uit.
http://www.thingiverse.com/thing:6513quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:22 schreef mrstylo het volgende:
Dus 3000+ met zo'n printer, behalve ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.thingiverse.com/thing:6513
Hier kan je 'm downloaden.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:24 schreef mrstylo het volgende:
Straks kan je een 3d printer uit printen, dus hoef je ze eigenlijk niet meer te kopen.
'Ik wens dat ik nog meer kan wensen' uitspraak.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:24 schreef mrstylo het volgende:
Straks kan je een 3d printer uit printen, dus hoef je ze eigenlijk niet meer te kopen.
Als ze volledig uit plastic te maken zijn misschien.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:24 schreef mrstylo het volgende:
In Nederland staat een huis volledig geprint met een 3d printer, was vandaag bij DWDDquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:24 schreef mrstylo het volgende:
GIsteren (ondertussen eergisteren).quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
In Nederland staat een huis volledig geprint met een 3d printer, was vandaag bij DWDD
Die kunnen we dan gewoon printen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:26 schreef Norakiaan het volgende:
Laten we nou eerst maar zorgen dat de aarde leefbaar blijft. Anders zitten we hier met de ziekste technieken maar zonder grondstoffen en dan zijn we fucked.
Ik denk dat we 2100 wel halen, dan ben ik wel de pijp uit.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:26 schreef Norakiaan het volgende:
Laten we nou eerst maar zorgen dat de aarde leefbaar blijft. Anders zitten we hier met de ziekste technieken maar zonder grondstoffen en dan zijn we fucked.
Later zullen ze wel geavanceerder worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze volledig uit plastic te maken zijn misschien.
Ja alleen de voorkant. Zonder de bekabelingen, dak en etc.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
In Nederland staat een huis volledig geprint met een 3d printer, was vandaag bij DWDD
Trusten.quote:
Gaat ook om het omhulsel he, bekabeling kun je niet printen dat zal nooit kunnen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Later zullen ze wel geavanceerder worden.
[..]
Ja alleen de voorkant. Zonder de bekabelingen, dak en etc.
[..]
Trusten.
precies, ze zoeken het maar lekker uit johquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat we 2100 wel halen, dan ben ik wel de pijp uit.
aha dat ga ik maar even kijken danquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Niet eens het omhulsel. Was echt alleen het voorkant.quote:Op woensdag 8 mei 2013 02:28 schreef MolFan het volgende:
[..]
Gaat ook om het omhulsel he, bekabeling kun je niet printen dat zal nooit kunnen.
Tot je terugkeert in een ander lichaamquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat we 2100 wel halen, dan ben ik wel de pijp uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |