Ja hoor.quote:
Irritatie van de slijmbeurs in mijn schouder. Moet je blijkbaar echt mee oppassen als ik 't zo lees, want als 't eenmaal ontsteekt doet het veel pijn en kan het uitmonden in een bijzonder langslepende blessure. Ga maar eens beginnen met een week geen krachttraining.quote:
Ook even een weekje niet rukkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Irritatie van de slijmbeurs in mijn schouder. Moet je blijkbaar echt mee oppassen als ik 't zo lees, want als 't eenmaal ontsteekt doet het veel pijn en kan het uitmonden in een bijzonder langslepende blessure. Ga maar eens beginnen met een week geen krachttraining.
Toch iets te hard getraind dus?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja hoor.
[..]
Irritatie van de slijmbeurs in mijn schouder. Moet je blijkbaar echt mee oppassen als ik 't zo lees, want als 't eenmaal ontsteekt doet het veel pijn en kan het uitmonden in een bijzonder langslepende blessure. Ga maar eens beginnen met een week geen krachttraining.
Nou dan ken je net zo goed niet gaanquote:
Je was me net voor. Gefeliciteerd.quote:
Ja, al heb ik altijd al een raar gevoel in die schouder gehad bij het hardlopen bijvoorbeeld, vond het altijd vreemd dat ik dan last in m'n schouderkom kreeg. Alsof die schouder net iets te zwak was ofzo en het gewicht van je arm aan die pezen trok.quote:
Ja want dat heeft iets met nu te maken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 2000 5 keer de finale gespeeld, 3 keer verloren.... Wordt spannend morgen
AZ heeft echt wel kansen hoor, ik gun het ze ook welquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na 2000 5 keer de finale gespeeld, 3 keer verloren.... Wordt spannend morgen
Waarom post je het hele plaatje dan in the first place?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want dat heeft iets met nu te maken.
Omdat er een fout in zitquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom post je het hele plaatje dan in the first place?
Je mist iets denk ik.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom post je het hele plaatje dan in the first place?
Dat heb ik nu ook nog wel eens, dat ik 2012 bij de datum opschrijf. Het is fucking mei.quote:
JODEN LOPEN ALTIJD WEG.quote:
qftquote:
nee, jij bent een jokertje!quote:
Overwegen waard.quote:
Je plaatje doet het weer eens nietquote:
Wil je ophouden bij mij de plaatjes het niet te laten doenquote:
Neequote:Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Wil je ophouden bij mij de plaatjes het niet te laten doen
Dit !quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over kwartiertje lekker 4 dagen vrij, niks mis mee
Wat een kaknummer is datquote:
Ha dikke, kutte vlucht gehad?quote:
Neophytequote:
Ook toen je al thuis was? Was gisteravond wel echt moeilijk dronkenquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dikke![]()
En ik heb je gister ook al gesproken hoorMaar vlucht was best ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |