ik had ook een hekel aan die feyenoorders toen ik op de basisschool zat. 800 inwoners dorp uit zuid-limburg. het leven kan raar lopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kende enkel jongetjes met van die korte blonde stekeltjes en vermoeiende teksten met een Feyenoord shirt. Tel daarbij op dat Ado/Fc den Haag toentertijd amper meer bestond en dan kom je bij Ajax uit.
Salonjood anno +- 1995.
je hebt een fobo gelukkigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alles behalve dat, vraag maar aan je wederhelft.
met al zn vriendenquote:
minderwaardigheids complex verwerkenquote:
lelijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is dik. Ok moddervet, maar verder?
je zou dr doenquote:
Whut?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit de befaamde avond waar Drizzt bijna de verstikkingsdood vond?
Hij had het naar zin toen hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit de befaamde avond waar Drizzt bijna de verstikkingsdood vond?
Oh ik moest bij Gelderland Zuid aan de regio Arnhem/Nijmegen denken maar dat ligt er nog wel een eind vandaan.quote:
quote:
hard van achterquote:
Zo, even de OP gefixed.quote:De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51. Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Had ik al gezegd dat het hier konko gezellig is?
ik ben geboren nijmegen (hatert), maar hele familie is van rotterdam dus was feyenoorder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Caland het volgende:
Oh ik moest bij Gelderland Zuid aan de regio Arnhem/Nijmegen denken maar dat ligt er nog wel een eind vandaan.
ik heb je leugen gereport aan de modsquote:
Ik heb nog nooit in mijn leven een petje gedragen, kanjerlul.quote:
Laat Stijn lekker zelf weten hoe hij over dingen denkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijntje het is gewoon irritant dat iedereen F'noord haat en jij het constant op neem voor die club ik weet het nu wel.
nou je het zegtquote:
Ik vind verkapte 'kankers' best treurig. Dan doe je het er gewoon om omdat het stoer is of zo.quote:
Whut. Ik ben ook in Hatert geboren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben geboren nijmegen (hatert), maar hele familie is van rotterdam dus was feyenoorder.
weet nog wel bij kampioenschap allemaal mensen in nijmegen op auto springen en dansen
Hoef je niet direct met kanjer te schelden. Jeetje he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een petje gedragen, kanjerlul.
Nee, dit is het nieuwe woord daarvoor volgens Kapi. En kapi heeft altijd gelijk, behalve als ik vind van niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind verkapte 'kankers' best treurig. Dan doe je het er gewoon om omdat het stoer is of zo.
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat Stijn lekker zelf weten hoe hij over dingen denkt.
quote:
En dat is best vaak.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dit is het nieuwe woord daarvoor volgens Kapi. En kapi heeft altijd gelijk, behalve als ik vind van niet.
Vanaf hier een klein uur geloof ik. Mijn pa gaat een paar keer per seizoen, is meestal redelijk op tijd weer thuis. Ja, bij Deil erop.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik moest bij Gelderland Zuid aan de regio Arnhem/Nijmegen denken maar dat ligt er nog wel een eind vandaan.
Je zou wel snel bij de Kuip zijn, aan de A15 toch?
is het weer zover ja ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een doorlopende, zoals je ook bij reisverzekeringen hebt.
Die ballenjongenquote:
Jullie zijn een stel hatertsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
Wel kankergeniaal dat er een usert uit dezelfde hood komt hier. Jeweets
Ik kwam op een online spel ooit eens iemand tegen die bij mij in het zelfde leerjaar op school zat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
Wel kankergeniaal dat er een usert uit dezelfde hood komt hier. Jeweets
Jullie zijn of jij bentquote:
Ja. Op een gegeven moment wel blij dat ik verhuisde. Meer mocro dan wat anders.quote:
Bedankt voor de bevestiging, ik zal onmiddelijk stoppen met dit zeer storende gedrag.quote:
joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kwam op een online spel ooit eens iemand tegen die bij mij in het zelfde leerjaar op school zat.
einde bericht
Waar woon je nu?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Op een gegeven moment wel blij dat ik verhuisde. Meer mocro dan wat anders.
mattiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Whut. Ik ben ook in Hatert geboren.
Welke straat G?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Op een gegeven moment wel blij dat ik verhuisde. Meer mocro dan wat anders.
Ouders gingen naar benedenstad toen. Ideaal, shoppa en hoeren om de hoekquote:
Samen met Don.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typisch in de baja beach club
Voor jeugdige kijkers zoals ik is dit niet prettig voor de ogen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt al 24544252 dagen in het jaar vrij man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer bijna hemelvaartweekend. Snap niet dat ze ons niet twee weken vrij gunnen.
nou ja jongens, wat flauwquote:
Toen was typisch 14.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha baas. Ik v/d Duyn van Maasdamstraat. Wanneer ben je verhuisd daar?quote:
Ik snap nooit wat zulk soort figuren bezielt...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don, je zou die foto's niet op internet zetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zomer '99 als ik me goed herinnerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha baas. Ik v/d Duyn van Maasdamstraat. Wanneer ben je verhuisd daar?
Homofolie, dat bezielt ze.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat zulk soort figuren bezielt...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don, je zou die foto's niet op internet zetten.
quote:
Waarom net op tijd?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Whehe, net op tijd. Daar op school gezeten?
Damn man. Jij was wel erg straat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
In mijn jeugd nog overal van die Hatert tags lopen sprayen. Een soort mislukte H. Oude tijden
jojo is wat beter bedeeld in de rimpelsquote:
Daarna werd het wel ernstig daar, verpauperde zooi, veel criminaliteit, overlast. Kan goed daarvoor ook zijn geweest maar toen was ik nog te jong.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom net op tijd?
En nope, verhuisd toen ik leerplichtig werd
Ik ben fan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
In mijn jeugd nog overal van die Hatert tags lopen sprayen. Een soort mislukte H. Oude tijden
ik ben meer van de 15+ partyquote:
Ja, in de avond door bepaalde stukken van Zuid lopen is wel een tikkeltje erger jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de randstad lachten we om dat soort mannetjes.
The fuck.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben meer van de 15+ party
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit een gelukkig gezinnetje? Je kunt wel zien dat er geen vader meer is om eten op de plank te brengen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk elke week maar heb hem gemist.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
Zanger bob was vorige week bij bloed,zweet en tranen.
Uhm...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil hem op zijn neus stompen... Dat soort korte stekeltjes betekenen sowieso nooit wat goeds.quote:
Lijkt op een buitenechtelijk kind van Ronald Koeman...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil hem op zijn neus stompen... Dat soort korte stekeltjes betekenen sowieso nooit wat goeds.
Niet zo agressief. Hou je rustig, kalm en stil.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil hem op zijn neus stompen... Dat soort korte stekeltjes betekenen sowieso nooit wat goeds.
Is dat een bekende ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Yep. En een zware hosselaar.
[ afbeelding ]
Haha oke, het schijnt begin jaren 90 ook al best slecht geweest te zijn in ieder geval. Maar kan zelf niet meer veel van herinnerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna werd het wel ernstig daar, verpauperde zooi, veel criminaliteit, overlast. Kan goed daarvoor ook zijn geweest maar toen was ik nog te jong.
Wat haat je op ons Caucasians.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt op een buitenechtelijk kind van Ronald Koeman...
Zijn echte zoon is wel een Almere City talentje hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt op een buitenechtelijk kind van Ronald Koeman...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad fijn. Kan ik weer lekker achter mijn computertje nazi's schieten.
Ik woonde zelf nog in een redelijk 'blank' deel maar het deel waar jij bent geboren, richting dat winkelcentrum aan de kant van de brug is nog steeds wel echt een bende. Al hebben ze er de laatste jaren flink wat miljoenen ingepompt begreep ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha oke, het schijnt begin jaren 90 ook al best slecht geweest te zijn in ieder geval. Maar kan zelf niet meer veel van herinneren
Serieus, als je zo'n kop hebt doe dan gewoon geen lang haar met zo'n nichtenbandje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn echte zoon is wel een Almere City talentje hoor.
[ afbeelding ]
2 druppels water.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn echte zoon is wel een Almere City talentje hoor.
[ afbeelding ]
dat zeg ik ook altijd tegen mn vriendinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als je zo'n kop hebt doe dan gewoon geen lang haar met zo'n nichtenbandje.
Bij ons hebben ze de echte rotzooimakers aan de andere kant van 't kanaal gedumpt. Binnen de ring wonen voornamelijk Turken en dat zijn fatsoenlijke mensen om mee in de wijk te wonen vind ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woonde zelf nog in een redelijk 'blank' deel maar het deel waar jij bent geboren, richting dat winkelcentrum aan de kant van de brug is nog steeds wel echt een bende. Al hebben ze er de laatste jaren flink wat miljoenen ingepompt begreep ik.
lolquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als je zo'n kop hebt doe dan gewoon geen lang haar met zo'n nichtenbandje.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze de echte rotzooimakers aan de andere kant van 't kanaal gedumpt. Binnen de ring wonen voornamelijk Turken en dat zijn fatsoenlijke mensen om mee in de wijk te wonen vind ik.
mrstylo is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze de echte rotzooimakers aan de andere kant van 't kanaal gedumpt. Binnen de ring wonen voornamelijk Turken en dat zijn fatsoenlijke mensen om mee in de wijk te wonen vind ik.
Ja, Turken, Anti's, Molukkertjes nooit problemen mee gehad. Vaak mijn beste maten. Maar Marokkaantjes zijn toch wel een heel ander slag volk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een ginger Turkerin haar gal over Koerden uitspuwen. Ik kon het niet laten om aan jou te denkenquote:
Afrikanen he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Turken, Anti's, Molukkertjes nooit problemen mee gehad. Vaak mijn beste maten. Maar Marokkaantjes zijn toch wel een heel ander slag volk.
Mijn beste vrienden zijn Marokkaantjes, dus moet ff voor ze opkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Turken, Anti's, Molukkertjes nooit problemen mee gehad. Vaak mijn beste maten. Maar Marokkaantjes zijn toch wel een heel ander slag volk.
Serieus? Waar?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een ginger Turkerin haar gal over Koerden uitspuwen. Ik kon het niet laten om aan jou te denken
Het is ook totaal niet met elkaar te vergelijken, Marokko is echt Afrika terwijl Turkije meer azië/europa is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem met Marokkanen vind ik bijna altijd dat als ze aardig doen je er altijd wat achter moet zoeken.quote:
Haar?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam. Kom meeten, dan pakken we haar.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet met elkaar te vergelijken, Marokko is echt Afrika terwijl Turkije meer azië/europa is.
mijn baas had ooit 1 Marokkaanse medewerker, 2 jaar werknemer en toen had hij ingebroken in het huis van mijn baas.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem met Marokkanen vind ik bijna altijd dat als ze aardig doen je er altijd wat achter moet zoeken.
Dat gevoel heb ik bij alle mensen en dieren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem met Marokkanen vind ik bijna altijd dat als ze aardig doen je er altijd wat achter moet zoeken.
Dat is eigenlijk best zielig toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn baas had ooit 1 Marokkaanse medewerker, 2 jaar werknemer en toen had hij ingebroken in het huis van mijn baas.Sindsdien geen Marokkanen meer.
Als ik een Marokkaan aardig vind heb ik altijd in mn achterhoofd dat ik blij ben dat ik een aardige Marokkaan gevonden heb.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar is dan ook in een omgeving met amper niet westerse allochtonen. Dus zoveel is er ook niet om uit te kiezen.quote:
Tsja. Zo werkt het ook bij het uitgaan. Je kan wel heel naief uitgaan van het goede van de mens maar daarmee naai je jezelf alleen maar.quote:
Ze krijgen gewoon een eerlijke kans op gesprek hoor. Ze worden enkel al tegengehouden voordat ze de zaak binnenkomen.quote:
Agequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft iemand ook Age Of Empires gespeeld?
Tijdens uitgaan val het voor mij altijd mee. Op 1 of andere manier doen ze die gekke streken bij mij niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Zo werkt het ook bij het uitgaan. Je kan wel heel naief uitgaan van het goede van de mens maar daarmee naai je jezelf alleen maar.
Van die mensen die het altijd zo netjes mogelijk willen oplossenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Zo werkt het ook bij het uitgaan. Je kan wel heel naief uitgaan van het goede van de mens maar daarmee naai je jezelf alleen maar.
Niet? Vind ze qua uiterlijk een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:00 schreef Norakiaan het volgende:
Marokkanen hier zijn meestal Berbers. Niet te vergelijken met Turken. Turken, Bulgaren en Roemenen zijn voor mij bijna niet te onderscheiden.
Hier hadden we een tent dat eerst vol zat met Marokkanen. Er kwamen zo veel klachten en er was zo veel gezeur, dat ze het voor zichzelf verpest hebben. Ze komen er nauwelijks meer in. Logisch ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tijdens uitgaan val het voor mij altijd mee. Op 1 of andere manier doen ze die gekke streken bij mij niet.
ik heb haast geen twijfel dat hij het op zijn minst bij beiden geprobeerd heeft.quote:
MET JE LELIJKE KANKER OGEN DIE ZO OMHOOG STAANquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Van die mensen die het altijd zo netjes mogelijk willen oplossen
Dat zijn van die gemeentelijke pedagogie kutjes die in discussie gaan met 7 jarige marokkaanse kindjes die ze de kanker wensen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
MET JE LELIJKE KANKER OGEN DIE ZO OMHOOG STAAN
Dit had Ajax als uittenue moeten nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Eindelijk een product van Adidas waar ik interesse in hebToch jammer van de prijs van 200 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.adidas.nl/her(...)e-_-User&cm_mmca1=NL
deze man weetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
MET JE LELIJKE KANKER OGEN DIE ZO OMHOOG STAAN
Die docu staat nu online op youtube, vanmorgen nog gekeken. Wel alleen deel 1 helaas.quote:
Ik schaam mij ook voor veel Nederlanders/mensen, dus niet zo gek toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ken een Marokkaans meisje die oorspronkelijk uit Marrakech komt. Die schaamt zich echt kapot voor de Mocro's die hier wonen en zegt dat het berggeiten zijn.
Ik kijk eens in de zoveel tijd alleen dat stukje van ''met je ogen die naar boven gaan'' enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die docu staat nu online op youtube, vanmorgen nog gekeken. Wel alleen deel 1 helaas.
Ja, we moeten ook niet vergeten dat we hier echt de stront van Marokko hebben zitten. Ook de oost-europeanen die naar hier komen om hun gelijk te beproeven zijn niet de doorsnee polen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ken een Marokkaans meisje die oorspronkelijk uit Marrakech komt. Die schaamt zich echt kapot voor de Mocro's die hier wonen en zegt dat het berggeiten zijn.
Ken er zoveel van dat soort Marokkaanse meisjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Je bedoelt Luigi Bruins?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
overigens heb ik een grotere hekel aan de blanke wannabe marocs die met accent praten dan de marocs zelf
[ afbeelding ]
André Ooijer had best zijn invulling in de Ajax kleedkamer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
overigens heb ik een grotere hekel aan de blanke wannabe marocs die met accent praten dan de marocs zelf
[ afbeelding ]
Mwa, ik schaam me er niet voor. Al vind ik veel Nederlanders wel kankertokkies.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik schaam mij ook voor veel Nederlanders/mensen, dus niet zo gek toch.
Schamen is een groot woord, ergeren is beter op zijn plaats denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mwa, ik schaam me er niet voor. Al vind ik veel Nederlanders wel kankertokkies.
De Roemenen en Bulgaren wel though. Dat zijn echt onderontwikkelde kutlanden waar louter corrupt tuig woont.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, we moeten ook niet vergeten dat we hier echt de stront van Marokko hebben zitten. Ook de oost-europeanen die naar hier komen om hun gelijk te beproeven zijn niet de doorsnee polen.
elke blanke die het woord wollah zegt, krijgt van mij een tik op zn neusquote:
Waar in Utrecht woon je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken er zoveel van dat soort Marokkaanse meisjes.
Veel daarvan doen het na paar dates.
Vaak doen ze voor het grap man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef Cara het volgende:
[..]
elke blanke die het woord wollah zegt, krijgt van mij een tik op zn neus
Sowieso. Kampers kan ik wel mee lachen, totdat ik dronken ben, want dan snappen ze mijn humor nooit meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef Norakiaan het volgende:
Heb toch echt liever kampers dan mocro's bij het uitgaan. Mocro's zijn echt de ergste aasgieren die er zijn. Altijd hebben ze het over geld...
Ongelooflijk dat zo'n land tot de EU wordt toegelaten. Ben daar geweest met Ajax tegen Boekarest. Het land is straatarm. De corruptie is niet normaal. Zelfs in je hotel naaien ze je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
De Roemenen en Bulgaren wel though. Dat zijn echt onderontwikkelde kutlanden waar louter corrupt tuig woont.
oh god, ja dat. dat duizendmaalquote:
In Bulgarije ook joh, kankervolk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat zo'n land tot de EU wordt toegelaten. Ben daar geweest met Ajax tegen Boekarest. Het land is straatarm. De corruptie is niet normaal. Zelfs in je hotel naaien ze je.
De maffia in Bulgarije is ook wel vet ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat zo'n land tot de EU wordt toegelaten. Ben daar geweest met Ajax tegen Boekarest. Het land is straatarm. De corruptie is niet normaal. Zelfs in je hotel naaien ze je.
Paar keer met d'r kop op de tafel rammen, klein tyfuskind.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
Ik ga elke keer stuk bij dat hier zit geen zand
Die landen schijnen tof te zijn om op vakantie te gaan, maar ik houd het maar bij zuid/west-europa voorlopig.quote:
dat kind kan er toch niets aan doen dat ze niet fatsoenlijk is opgevoed door haar inteeltoudersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Paar keer met d'r kop op de tafel rammen, klein tyfuskind.
Is het ook man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die landen schijnen tof te zijn om op vakantie te gaan, maar ik houd het maar bij zuid/west-europa voorlopig.
Had jij dat ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja man, totdat je op de plee staat te kotsen en er een uismijter binnen komt wandelen
Ik had een wijf op schoot, pakte ik d'r bij de tieten werd me min of meer verplicht om te neuken/de volle pond te betalen. Toch maar geneukt anders is het ook zo zonde geld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja man, totdat je op de plee staat te kotsen en er een uismijter binnen komt wandelen
Ik kwam laatst 'per ongeluk' langs dit filmpje. Dat was wel mijn wtf momentje van de dag moet ik zeggen. Toch knap om op zo'n jeugdige leeftijd als dusdanig verziekt te zijn.quote:
Was ze lekker?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een wijf op schoot, pakte ik d'r bij de tieten werd me min of meer verplicht om te neuken/de volle pond te betalen. Toch maar geneukt anders is het ook zo zonde geld.
Was jij ook in die Playboy bar vlakbij The Orange?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een wijf op schoot, pakte ik d'r bij de tieten werd me min of meer verplicht om te neuken/de volle pond te betalen. Toch maar geneukt anders is het ook zo zonde geld.
Jij wil toch leraar worden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam laatst 'per ongeluk' langs dat filmpje. Dat was wel mijn wtf momentje van de dag moet ik zeggen. Toch knap om op zo'n jeugdige leeftijd als dusdanig verziekt te zijn.
Ja. Gewoon pornomodel, ging nergens over daar. Net Praag.quote:
Die zongebruinde blanke is niet echt een Nederlandse berber.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Cara het volgende:
hier nog even een lichte illustratie van nederlandse berbers
[ afbeelding ]
ik vraag me af of dat nog wat word, later
Doe dan 6vwo ofzo. Zijn ze legaal enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met stalen liniaal en niet op een basisschool.
Dat was echt een kuttentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Was jij ook in die Playboy bar vlakbij The Orange?
In Boekarest net zo. Wist niet wat ik zag. Je komt een tent binnen en ze zitten al op je. Kom ik aan met mijn preutsheid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Gewoon pornomodel, ging nergens over daar. Net Praag.
daar heb ik het overquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Die zongebruinde blanke is niet echt een Nederlandse berber.
Misschien moet ik daar maar een keer heen danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Gewoon pornomodel, ging nergens over daar. Net Praag.
Nee een heel obscuur tentje naast dat Slam FM ding. We kwamen erachter dat het een hoerenkeet was omdat ze de WC deelden met Slam. Stond ik te pissen kwam er opeens een chick in string achter me gelopen. Toen aan het eind maar naar binnen gelopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pubers zijn nog ergerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met stalen liniaal en niet op een basisschool.
Orange vond ik echt een knakententquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je niks gedaan dan verder?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
In Boekarest net zo. Wist niet wat ik zag. Je komt een tent binnen en ze zitten al op je. Kom ik aan met mijn preutsheid.
Ja daar kregen we toen wat problemen. Voor de rest alleen maar in kleine tentjes verder van de boulevard geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was echt een kuttentwij waren naar de gogogirls toptent wel.
Afzakkertje?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Orange vond ik echt een knakententWas wel dichtbij complex dus vaak daar een afzakkertje gehaald.
Bij ons liep er een Bulgaar mee, want een vriend van mij had nog een rekening open staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
JaToen toch maar even gaan lopen toen we kans hadden.
Dat Slam FM dingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee een heel obscuur tentje naast dat Slam FM ding. We kwamen erachter dat het een hoerenkeet was omdat ze de WC deelden met Slam. Stond ik te pissen kwam er opeens een chick in string achter me gelopen. Toen aan het eind maar naar binnen gelopen
Ja bizar is dat in die oostbloklanden. Heb dat verhaal wel eens verteld dat we in Praag in een saunaclub terecht kwamen. Wel duur, maar het is het dichtst bij de hemel wat ik ooit ga komen. Alsof je een hunkemoller catalogus binnenwandeltquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:13 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
In Boekarest net zo. Wist niet wat ik zag. Je komt een tent binnen en ze zitten al op je. Kom ik aan met mijn preutsheid.
Bedankt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De laatste biertjes van de nacht als je eigenlijk al genoeg hebt gedronken.
Chill.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:14 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Naar goed oud Roemeens-orthodox gebruik een keiharde veeg gegeven.
Ik vouw me gewoon in een pokerkoffertje, ik ben toch een gratenpakhuisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef Cara het volgende:
ik ben voor het organiseren van een trip naar de bananenbar met de hele SC.
Stijn smokkelen we wel naar binnen onder Caland z'n pet
Is weer eens wat anders dan allemaal bejaarden enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja bizar is dat in die oostbloklanden. Heb dat verhaal wel eens verteld dat we in Praag in een saunaclub terecht kwamen. Wel duur, maar het is het dichtst bij de hemel wat ik ooit ga komen. Alsof je een hunkemoller catalogus binnenwandelt
Daar zat echt nooit iemand bij ons.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat Slam FM dingBeetje over die rand hangen en bier naar chicks gooien.
Wij zagen een Engelsman die een straathoer op d'r muil sloeg, overal kwamen die Bulgaren vandaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij ons liep er een Bulgaar mee, want een vriend van mij had nog een rekening open staan.
blufquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vouw me gewoon in een pokerkoffertje, ik ben toch een gratenpakhuis
engelsen doen alles met klasse en stijlquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij zagen een Engelsman die een straathoer op d'r muil sloeg, overal kwamen die Bulgaren vandaan
Charmante chicks ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
engelsen doen alles met klasse en stijl
Die uitsmijters bij de viking waren ook gewoon eng. Random mensen helemaal de tering in slaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wij zagen een Engelsman die een straathoer op d'r muil sloeg, overal kwamen die Bulgaren vandaan
wat stel je voorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef ValHallen het volgende:
Een VBL meet in Amsterdam, never gonna happen.
Dat heb je goed gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef ValHallen het volgende:
Is er ooit een VBL meet geweest?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:17 schreef ValHallen het volgende:
Bij de Viking moest je toch ook een trap op? Of was dat een andere tent? Daar gingen geregeld lui hard van afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die uitsmijters bij de viking waren ook gewoon eng. Random mensen helemaal de tering in slaan
Ik heb nog steeds zijn nummerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die uitsmijters bij de viking waren ook gewoon eng. Random mensen helemaal de tering in slaan
Watquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds zijn nummer. Hij zei als ik ruzie had ik hem kon bellen
. Ongelofelijke baas dat het was met zijn paardenstaart.
misschien utrecht? zijn weinig utrechtsupporters zover ik zie hierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een neutrale stad waar weinig animo voor voetbal is. Ik stel Eindhoven voor.
Ben er druk mee bezigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De laatste biertjes van de nacht als je eigenlijk al genoeg hebt gedronken.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh gaat het over Cruijff bij Ajax?
Er is toch zo'n Utrecht supporter hier. Paul ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien utrecht? zijn weinig utrechtsupporters zover ik zie hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |