quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
MET JE LELIJKE KANKER OGEN DIE ZO OMHOOG STAAN
Dit had Ajax als uittenue moeten nemen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Eindelijk een product van Adidas waar ik interesse in hebToch jammer van de prijs van 200 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.adidas.nl/her(...)e-_-User&cm_mmca1=NL
deze man weetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
MET JE LELIJKE KANKER OGEN DIE ZO OMHOOG STAAN
Die docu staat nu online op youtube, vanmorgen nog gekeken. Wel alleen deel 1 helaas.quote:
Ik schaam mij ook voor veel Nederlanders/mensen, dus niet zo gek toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ken een Marokkaans meisje die oorspronkelijk uit Marrakech komt. Die schaamt zich echt kapot voor de Mocro's die hier wonen en zegt dat het berggeiten zijn.
Ik kijk eens in de zoveel tijd alleen dat stukje van ''met je ogen die naar boven gaan'' enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Die docu staat nu online op youtube, vanmorgen nog gekeken. Wel alleen deel 1 helaas.
Ja, we moeten ook niet vergeten dat we hier echt de stront van Marokko hebben zitten. Ook de oost-europeanen die naar hier komen om hun gelijk te beproeven zijn niet de doorsnee polen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ken een Marokkaans meisje die oorspronkelijk uit Marrakech komt. Die schaamt zich echt kapot voor de Mocro's die hier wonen en zegt dat het berggeiten zijn.
Ken er zoveel van dat soort Marokkaanse meisjes.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Je bedoelt Luigi Bruins?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
overigens heb ik een grotere hekel aan de blanke wannabe marocs die met accent praten dan de marocs zelf
[ afbeelding ]
André Ooijer had best zijn invulling in de Ajax kleedkamer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
overigens heb ik een grotere hekel aan de blanke wannabe marocs die met accent praten dan de marocs zelf
[ afbeelding ]
Mwa, ik schaam me er niet voor. Al vind ik veel Nederlanders wel kankertokkies.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik schaam mij ook voor veel Nederlanders/mensen, dus niet zo gek toch.
Schamen is een groot woord, ergeren is beter op zijn plaats denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mwa, ik schaam me er niet voor. Al vind ik veel Nederlanders wel kankertokkies.
De Roemenen en Bulgaren wel though. Dat zijn echt onderontwikkelde kutlanden waar louter corrupt tuig woont.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ja, we moeten ook niet vergeten dat we hier echt de stront van Marokko hebben zitten. Ook de oost-europeanen die naar hier komen om hun gelijk te beproeven zijn niet de doorsnee polen.
elke blanke die het woord wollah zegt, krijgt van mij een tik op zn neusquote:
Waar in Utrecht woon je?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ken er zoveel van dat soort Marokkaanse meisjes.
Veel daarvan doen het na paar dates.
Vaak doen ze voor het grap man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef Cara het volgende:
[..]
elke blanke die het woord wollah zegt, krijgt van mij een tik op zn neus
Sowieso. Kampers kan ik wel mee lachen, totdat ik dronken ben, want dan snappen ze mijn humor nooit meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:06 schreef Norakiaan het volgende:
Heb toch echt liever kampers dan mocro's bij het uitgaan. Mocro's zijn echt de ergste aasgieren die er zijn. Altijd hebben ze het over geld...
Ongelooflijk dat zo'n land tot de EU wordt toegelaten. Ben daar geweest met Ajax tegen Boekarest. Het land is straatarm. De corruptie is niet normaal. Zelfs in je hotel naaien ze je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef SjaakBauer het volgende:
De Roemenen en Bulgaren wel though. Dat zijn echt onderontwikkelde kutlanden waar louter corrupt tuig woont.
oh god, ja dat. dat duizendmaalquote:
In Bulgarije ook joh, kankervolk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat zo'n land tot de EU wordt toegelaten. Ben daar geweest met Ajax tegen Boekarest. Het land is straatarm. De corruptie is niet normaal. Zelfs in je hotel naaien ze je.
De maffia in Bulgarije is ook wel vet ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat zo'n land tot de EU wordt toegelaten. Ben daar geweest met Ajax tegen Boekarest. Het land is straatarm. De corruptie is niet normaal. Zelfs in je hotel naaien ze je.
Paar keer met d'r kop op de tafel rammen, klein tyfuskind.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
Ik ga elke keer stuk bij dat hier zit geen zand
Die landen schijnen tof te zijn om op vakantie te gaan, maar ik houd het maar bij zuid/west-europa voorlopig.quote:
dat kind kan er toch niets aan doen dat ze niet fatsoenlijk is opgevoed door haar inteeltoudersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Paar keer met d'r kop op de tafel rammen, klein tyfuskind.
Is het ook man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die landen schijnen tof te zijn om op vakantie te gaan, maar ik houd het maar bij zuid/west-europa voorlopig.
Had jij dat ja?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja man, totdat je op de plee staat te kotsen en er een uismijter binnen komt wandelen
Ik had een wijf op schoot, pakte ik d'r bij de tieten werd me min of meer verplicht om te neuken/de volle pond te betalen. Toch maar geneukt anders is het ook zo zonde geld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja man, totdat je op de plee staat te kotsen en er een uismijter binnen komt wandelen
Ik kwam laatst 'per ongeluk' langs dit filmpje. Dat was wel mijn wtf momentje van de dag moet ik zeggen. Toch knap om op zo'n jeugdige leeftijd als dusdanig verziekt te zijn.quote:
Was ze lekker?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een wijf op schoot, pakte ik d'r bij de tieten werd me min of meer verplicht om te neuken/de volle pond te betalen. Toch maar geneukt anders is het ook zo zonde geld.
Was jij ook in die Playboy bar vlakbij The Orange?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had een wijf op schoot, pakte ik d'r bij de tieten werd me min of meer verplicht om te neuken/de volle pond te betalen. Toch maar geneukt anders is het ook zo zonde geld.
Jij wil toch leraar worden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam laatst 'per ongeluk' langs dat filmpje. Dat was wel mijn wtf momentje van de dag moet ik zeggen. Toch knap om op zo'n jeugdige leeftijd als dusdanig verziekt te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |