Niet zo agressief. Hou je rustig, kalm en stil.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil hem op zijn neus stompen... Dat soort korte stekeltjes betekenen sowieso nooit wat goeds.
Is dat een bekende ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Yep. En een zware hosselaar.
[ afbeelding ]
Haha oke, het schijnt begin jaren 90 ook al best slecht geweest te zijn in ieder geval. Maar kan zelf niet meer veel van herinnerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna werd het wel ernstig daar, verpauperde zooi, veel criminaliteit, overlast. Kan goed daarvoor ook zijn geweest maar toen was ik nog te jong.
Wat haat je op ons Caucasians.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt op een buitenechtelijk kind van Ronald Koeman...
Zijn echte zoon is wel een Almere City talentje hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt op een buitenechtelijk kind van Ronald Koeman...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad fijn. Kan ik weer lekker achter mijn computertje nazi's schieten.
Ik woonde zelf nog in een redelijk 'blank' deel maar het deel waar jij bent geboren, richting dat winkelcentrum aan de kant van de brug is nog steeds wel echt een bende. Al hebben ze er de laatste jaren flink wat miljoenen ingepompt begreep ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha oke, het schijnt begin jaren 90 ook al best slecht geweest te zijn in ieder geval. Maar kan zelf niet meer veel van herinneren
Serieus, als je zo'n kop hebt doe dan gewoon geen lang haar met zo'n nichtenbandje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn echte zoon is wel een Almere City talentje hoor.
[ afbeelding ]
2 druppels water.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn echte zoon is wel een Almere City talentje hoor.
[ afbeelding ]
dat zeg ik ook altijd tegen mn vriendinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als je zo'n kop hebt doe dan gewoon geen lang haar met zo'n nichtenbandje.
Bij ons hebben ze de echte rotzooimakers aan de andere kant van 't kanaal gedumpt. Binnen de ring wonen voornamelijk Turken en dat zijn fatsoenlijke mensen om mee in de wijk te wonen vind ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woonde zelf nog in een redelijk 'blank' deel maar het deel waar jij bent geboren, richting dat winkelcentrum aan de kant van de brug is nog steeds wel echt een bende. Al hebben ze er de laatste jaren flink wat miljoenen ingepompt begreep ik.
lolquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als je zo'n kop hebt doe dan gewoon geen lang haar met zo'n nichtenbandje.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze de echte rotzooimakers aan de andere kant van 't kanaal gedumpt. Binnen de ring wonen voornamelijk Turken en dat zijn fatsoenlijke mensen om mee in de wijk te wonen vind ik.
mrstylo is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze de echte rotzooimakers aan de andere kant van 't kanaal gedumpt. Binnen de ring wonen voornamelijk Turken en dat zijn fatsoenlijke mensen om mee in de wijk te wonen vind ik.
Ja, Turken, Anti's, Molukkertjes nooit problemen mee gehad. Vaak mijn beste maten. Maar Marokkaantjes zijn toch wel een heel ander slag volk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een ginger Turkerin haar gal over Koerden uitspuwen. Ik kon het niet laten om aan jou te denkenquote:
Afrikanen he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Turken, Anti's, Molukkertjes nooit problemen mee gehad. Vaak mijn beste maten. Maar Marokkaantjes zijn toch wel een heel ander slag volk.
Mijn beste vrienden zijn Marokkaantjes, dus moet ff voor ze opkomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Turken, Anti's, Molukkertjes nooit problemen mee gehad. Vaak mijn beste maten. Maar Marokkaantjes zijn toch wel een heel ander slag volk.
Serieus? Waar?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een ginger Turkerin haar gal over Koerden uitspuwen. Ik kon het niet laten om aan jou te denken
Het is ook totaal niet met elkaar te vergelijken, Marokko is echt Afrika terwijl Turkije meer azië/europa is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem met Marokkanen vind ik bijna altijd dat als ze aardig doen je er altijd wat achter moet zoeken.quote:
Haar?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rotterdam. Kom meeten, dan pakken we haar.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is ook totaal niet met elkaar te vergelijken, Marokko is echt Afrika terwijl Turkije meer azië/europa is.
mijn baas had ooit 1 Marokkaanse medewerker, 2 jaar werknemer en toen had hij ingebroken in het huis van mijn baas.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem met Marokkanen vind ik bijna altijd dat als ze aardig doen je er altijd wat achter moet zoeken.
Dat gevoel heb ik bij alle mensen en dieren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Probleem met Marokkanen vind ik bijna altijd dat als ze aardig doen je er altijd wat achter moet zoeken.
Dat is eigenlijk best zielig toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn baas had ooit 1 Marokkaanse medewerker, 2 jaar werknemer en toen had hij ingebroken in het huis van mijn baas.Sindsdien geen Marokkanen meer.
Als ik een Marokkaan aardig vind heb ik altijd in mn achterhoofd dat ik blij ben dat ik een aardige Marokkaan gevonden heb.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar is dan ook in een omgeving met amper niet westerse allochtonen. Dus zoveel is er ook niet om uit te kiezen.quote:
Tsja. Zo werkt het ook bij het uitgaan. Je kan wel heel naief uitgaan van het goede van de mens maar daarmee naai je jezelf alleen maar.quote:
Ze krijgen gewoon een eerlijke kans op gesprek hoor. Ze worden enkel al tegengehouden voordat ze de zaak binnenkomen.quote:
Agequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft iemand ook Age Of Empires gespeeld?
Tijdens uitgaan val het voor mij altijd mee. Op 1 of andere manier doen ze die gekke streken bij mij niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Zo werkt het ook bij het uitgaan. Je kan wel heel naief uitgaan van het goede van de mens maar daarmee naai je jezelf alleen maar.
Van die mensen die het altijd zo netjes mogelijk willen oplossenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja. Zo werkt het ook bij het uitgaan. Je kan wel heel naief uitgaan van het goede van de mens maar daarmee naai je jezelf alleen maar.
Niet? Vind ze qua uiterlijk een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:00 schreef Norakiaan het volgende:
Marokkanen hier zijn meestal Berbers. Niet te vergelijken met Turken. Turken, Bulgaren en Roemenen zijn voor mij bijna niet te onderscheiden.
Hier hadden we een tent dat eerst vol zat met Marokkanen. Er kwamen zo veel klachten en er was zo veel gezeur, dat ze het voor zichzelf verpest hebben. Ze komen er nauwelijks meer in. Logisch ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tijdens uitgaan val het voor mij altijd mee. Op 1 of andere manier doen ze die gekke streken bij mij niet.
ik heb haast geen twijfel dat hij het op zijn minst bij beiden geprobeerd heeft.quote:
MET JE LELIJKE KANKER OGEN DIE ZO OMHOOG STAANquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:01 schreef Cara het volgende:
[..]
Van die mensen die het altijd zo netjes mogelijk willen oplossen
Dat zijn van die gemeentelijke pedagogie kutjes die in discussie gaan met 7 jarige marokkaanse kindjes die ze de kanker wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |