Niet zo agressief. Hou je rustig, kalm en stil.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil hem op zijn neus stompen... Dat soort korte stekeltjes betekenen sowieso nooit wat goeds.
Is dat een bekende ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Yep. En een zware hosselaar.
[ afbeelding ]
Haha oke, het schijnt begin jaren 90 ook al best slecht geweest te zijn in ieder geval. Maar kan zelf niet meer veel van herinnerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarna werd het wel ernstig daar, verpauperde zooi, veel criminaliteit, overlast. Kan goed daarvoor ook zijn geweest maar toen was ik nog te jong.
Wat haat je op ons Caucasians.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt op een buitenechtelijk kind van Ronald Koeman...
Zijn echte zoon is wel een Almere City talentje hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Lijkt op een buitenechtelijk kind van Ronald Koeman...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad fijn. Kan ik weer lekker achter mijn computertje nazi's schieten.
Ik woonde zelf nog in een redelijk 'blank' deel maar het deel waar jij bent geboren, richting dat winkelcentrum aan de kant van de brug is nog steeds wel echt een bende. Al hebben ze er de laatste jaren flink wat miljoenen ingepompt begreep ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha oke, het schijnt begin jaren 90 ook al best slecht geweest te zijn in ieder geval. Maar kan zelf niet meer veel van herinneren
Serieus, als je zo'n kop hebt doe dan gewoon geen lang haar met zo'n nichtenbandje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn echte zoon is wel een Almere City talentje hoor.
[ afbeelding ]
2 druppels water.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn echte zoon is wel een Almere City talentje hoor.
[ afbeelding ]
dat zeg ik ook altijd tegen mn vriendinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als je zo'n kop hebt doe dan gewoon geen lang haar met zo'n nichtenbandje.
Bij ons hebben ze de echte rotzooimakers aan de andere kant van 't kanaal gedumpt. Binnen de ring wonen voornamelijk Turken en dat zijn fatsoenlijke mensen om mee in de wijk te wonen vind ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik woonde zelf nog in een redelijk 'blank' deel maar het deel waar jij bent geboren, richting dat winkelcentrum aan de kant van de brug is nog steeds wel echt een bende. Al hebben ze er de laatste jaren flink wat miljoenen ingepompt begreep ik.
lolquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, als je zo'n kop hebt doe dan gewoon geen lang haar met zo'n nichtenbandje.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze de echte rotzooimakers aan de andere kant van 't kanaal gedumpt. Binnen de ring wonen voornamelijk Turken en dat zijn fatsoenlijke mensen om mee in de wijk te wonen vind ik.
mrstylo is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze de echte rotzooimakers aan de andere kant van 't kanaal gedumpt. Binnen de ring wonen voornamelijk Turken en dat zijn fatsoenlijke mensen om mee in de wijk te wonen vind ik.
Ja, Turken, Anti's, Molukkertjes nooit problemen mee gehad. Vaak mijn beste maten. Maar Marokkaantjes zijn toch wel een heel ander slag volk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een ginger Turkerin haar gal over Koerden uitspuwen. Ik kon het niet laten om aan jou te denkenquote:
Afrikanen he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Turken, Anti's, Molukkertjes nooit problemen mee gehad. Vaak mijn beste maten. Maar Marokkaantjes zijn toch wel een heel ander slag volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |