Die ballenjongenquote:
Jullie zijn een stel hatertsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
Wel kankergeniaal dat er een usert uit dezelfde hood komt hier. Jeweets
Ik kwam op een online spel ooit eens iemand tegen die bij mij in het zelfde leerjaar op school zat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
Wel kankergeniaal dat er een usert uit dezelfde hood komt hier. Jeweets
Jullie zijn of jij bentquote:
Ja. Op een gegeven moment wel blij dat ik verhuisde. Meer mocro dan wat anders.quote:
Bedankt voor de bevestiging, ik zal onmiddelijk stoppen met dit zeer storende gedrag.quote:
joh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kwam op een online spel ooit eens iemand tegen die bij mij in het zelfde leerjaar op school zat.
einde bericht
Waar woon je nu?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Op een gegeven moment wel blij dat ik verhuisde. Meer mocro dan wat anders.
mattiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Whut. Ik ben ook in Hatert geboren.
Welke straat G?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Op een gegeven moment wel blij dat ik verhuisde. Meer mocro dan wat anders.
Ouders gingen naar benedenstad toen. Ideaal, shoppa en hoeren om de hoekquote:
Samen met Don.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typisch in de baja beach club
Voor jeugdige kijkers zoals ik is dit niet prettig voor de ogen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt al 24544252 dagen in het jaar vrij man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer bijna hemelvaartweekend. Snap niet dat ze ons niet twee weken vrij gunnen.
nou ja jongens, wat flauwquote:
Toen was typisch 14.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha baas. Ik v/d Duyn van Maasdamstraat. Wanneer ben je verhuisd daar?quote:
Ik snap nooit wat zulk soort figuren bezielt...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don, je zou die foto's niet op internet zetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zomer '99 als ik me goed herinnerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha baas. Ik v/d Duyn van Maasdamstraat. Wanneer ben je verhuisd daar?
Homofolie, dat bezielt ze.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat zulk soort figuren bezielt...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don, je zou die foto's niet op internet zetten.
quote:
Waarom net op tijd?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Whehe, net op tijd. Daar op school gezeten?
Damn man. Jij was wel erg straat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
In mijn jeugd nog overal van die Hatert tags lopen sprayen. Een soort mislukte H. Oude tijden
jojo is wat beter bedeeld in de rimpelsquote:
Daarna werd het wel ernstig daar, verpauperde zooi, veel criminaliteit, overlast. Kan goed daarvoor ook zijn geweest maar toen was ik nog te jong.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom net op tijd?
En nope, verhuisd toen ik leerplichtig werd
Ik ben fan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
In mijn jeugd nog overal van die Hatert tags lopen sprayen. Een soort mislukte H. Oude tijden
ik ben meer van de 15+ partyquote:
Ja, in de avond door bepaalde stukken van Zuid lopen is wel een tikkeltje erger jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de randstad lachten we om dat soort mannetjes.
The fuck.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben meer van de 15+ party
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit een gelukkig gezinnetje? Je kunt wel zien dat er geen vader meer is om eten op de plank te brengen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk elke week maar heb hem gemist.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
Zanger bob was vorige week bij bloed,zweet en tranen.
Uhm...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil hem op zijn neus stompen... Dat soort korte stekeltjes betekenen sowieso nooit wat goeds.quote:
Lijkt op een buitenechtelijk kind van Ronald Koeman...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil hem op zijn neus stompen... Dat soort korte stekeltjes betekenen sowieso nooit wat goeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |