je zou dr doenquote:
Whut?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit de befaamde avond waar Drizzt bijna de verstikkingsdood vond?
Hij had het naar zin toen hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit de befaamde avond waar Drizzt bijna de verstikkingsdood vond?
Oh ik moest bij Gelderland Zuid aan de regio Arnhem/Nijmegen denken maar dat ligt er nog wel een eind vandaan.quote:
quote:
hard van achterquote:
Zo, even de OP gefixed.quote:De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51. Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Had ik al gezegd dat het hier konko gezellig is?
ik ben geboren nijmegen (hatert), maar hele familie is van rotterdam dus was feyenoorder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Caland het volgende:
Oh ik moest bij Gelderland Zuid aan de regio Arnhem/Nijmegen denken maar dat ligt er nog wel een eind vandaan.
ik heb je leugen gereport aan de modsquote:
Ik heb nog nooit in mijn leven een petje gedragen, kanjerlul.quote:
Laat Stijn lekker zelf weten hoe hij over dingen denkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijntje het is gewoon irritant dat iedereen F'noord haat en jij het constant op neem voor die club ik weet het nu wel.
nou je het zegtquote:
Ik vind verkapte 'kankers' best treurig. Dan doe je het er gewoon om omdat het stoer is of zo.quote:
Whut. Ik ben ook in Hatert geboren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben geboren nijmegen (hatert), maar hele familie is van rotterdam dus was feyenoorder.
weet nog wel bij kampioenschap allemaal mensen in nijmegen op auto springen en dansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |