ik had ook een hekel aan die feyenoorders toen ik op de basisschool zat. 800 inwoners dorp uit zuid-limburg. het leven kan raar lopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kende enkel jongetjes met van die korte blonde stekeltjes en vermoeiende teksten met een Feyenoord shirt. Tel daarbij op dat Ado/Fc den Haag toentertijd amper meer bestond en dan kom je bij Ajax uit.
Salonjood anno +- 1995.
je hebt een fobo gelukkigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alles behalve dat, vraag maar aan je wederhelft.
met al zn vriendenquote:
minderwaardigheids complex verwerkenquote:
lelijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze is dik. Ok moddervet, maar verder?
je zou dr doenquote:
Whut?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit de befaamde avond waar Drizzt bijna de verstikkingsdood vond?
Hij had het naar zin toen hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit de befaamde avond waar Drizzt bijna de verstikkingsdood vond?
Oh ik moest bij Gelderland Zuid aan de regio Arnhem/Nijmegen denken maar dat ligt er nog wel een eind vandaan.quote:
quote:
hard van achterquote:
Zo, even de OP gefixed.quote:De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51. Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Had ik al gezegd dat het hier konko gezellig is?
ik ben geboren nijmegen (hatert), maar hele familie is van rotterdam dus was feyenoorder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Caland het volgende:
Oh ik moest bij Gelderland Zuid aan de regio Arnhem/Nijmegen denken maar dat ligt er nog wel een eind vandaan.
ik heb je leugen gereport aan de modsquote:
Ik heb nog nooit in mijn leven een petje gedragen, kanjerlul.quote:
Laat Stijn lekker zelf weten hoe hij over dingen denkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijntje het is gewoon irritant dat iedereen F'noord haat en jij het constant op neem voor die club ik weet het nu wel.
nou je het zegtquote:
Ik vind verkapte 'kankers' best treurig. Dan doe je het er gewoon om omdat het stoer is of zo.quote:
Whut. Ik ben ook in Hatert geboren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben geboren nijmegen (hatert), maar hele familie is van rotterdam dus was feyenoorder.
weet nog wel bij kampioenschap allemaal mensen in nijmegen op auto springen en dansen
Hoef je niet direct met kanjer te schelden. Jeetje he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een petje gedragen, kanjerlul.
Nee, dit is het nieuwe woord daarvoor volgens Kapi. En kapi heeft altijd gelijk, behalve als ik vind van niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind verkapte 'kankers' best treurig. Dan doe je het er gewoon om omdat het stoer is of zo.
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat Stijn lekker zelf weten hoe hij over dingen denkt.
quote:
En dat is best vaak.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dit is het nieuwe woord daarvoor volgens Kapi. En kapi heeft altijd gelijk, behalve als ik vind van niet.
Vanaf hier een klein uur geloof ik. Mijn pa gaat een paar keer per seizoen, is meestal redelijk op tijd weer thuis. Ja, bij Deil erop.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik moest bij Gelderland Zuid aan de regio Arnhem/Nijmegen denken maar dat ligt er nog wel een eind vandaan.
Je zou wel snel bij de Kuip zijn, aan de A15 toch?
is het weer zover ja ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is een doorlopende, zoals je ook bij reisverzekeringen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |