Ik had er ook niks tegen. Maar nu het beter gaat krijg ik er meer aversie tegen. Maar het is gewoon een gezonde aversie. Ik hoef niemand zijn kop in te slaan omdat hij een ander shirtje aan heeft ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben opgegroeid met Feyenoord door mijn pa, heb ook niks tegen de club.
je hebt een mooie leeftijd vriend, nu mag je nog 16 jarigen misbruikenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies, wat zit je dan te zeiken jonguh.
Volgens mij begon jij met de discussie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is eerder gek voor jullie dat er iemand is die geen reden heeft om Feyenoord te haten. Een 15-jarige die Ajax 'aanhangt' en die nog eens objectief naar Feyenoord kijkt is voor jullie niet te bevatten. Ik heb zelf nooit de haat en nijd tussen Feyenoord en Ajax begrepen waarom het is ontstaan.
ze hadden er iets meer aan moeten doen. Door die HD resolutie komt alles wel wat schokkerig over. Ook jammer dat ze nog steeds max groepjes van 40 toelaten, dat terwijl de max population ruim is verdubbeld. Maak dan ook groepjes van 80, kunnen de computers wel aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb de hd versie weer gekocht van AoE 2.![]()
maar nog weinig gespeeld atm
quote:
mijn pa is een ajacied maar had al vrij snel door dat feyenoord wel de club is waar je bent als je zowat in rotterdam-zuid woontquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben opgegroeid met Feyenoord door mijn pa, heb ook niks tegen de club.
Vanwaar deze rare reactie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij met de discussie.
been there done thatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je hebt een mooie leeftijd vriend, nu mag je nog 16 jarigen misbruiken
Oh ik kan die club soms ook best waarderen maar meestal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is eerder gek voor jullie dat er iemand is die geen reden heeft om Feyenoord te haten. Een 15-jarige die Ajax 'aanhangt' en die nog eens objectief naar Feyenoord kijkt is voor jullie niet te bevatten. Ik heb zelf nooit de haat en nijd tussen Feyenoord en Ajax begrepen waarom het is ontstaan.
Jawelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef DonRaja het volgende:
Dit. is. toch. niet. echt...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik waardeer ze meer als PSV, dat zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik kan die club soms ook best waarderen maar meestal niet eigenlijk.
Jij zegt dat je aangevallen werd dat je Feyenoord niet haat enzo, maar jij begon toch met de hele discussie?quote:
Kanjer homo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik waardeer ze meer als PSV, dat zeker.
Vorig jaar was het nog zo goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef DonRaja het volgende:
Dit. is. toch. niet. echt...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vroeg aan JR-Style-93 waarom hij een aversie krijgt tegenover Feyenoord. Hij geeft een normaal antwoord waarop ik een normaal antwoord teruggeef. Vervolgens gaan er meerdere zieltjes weer gelijk op mij in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij zegt dat je aangevallen werd dat je Feyenoord niet haat enzo, maar jij begon toch met de hele discussie?
mooiboiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
been there done that
kijk mij stoere praat hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |