Ik heb de hd versie weer gekocht van AoE 2.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft iemand ook Age Of Empires gespeeld?
Je moet ook niet tegen je shoarmaboer zeggen dat je een hekel hebt aan die konko moslims he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken hebben sneetjes van mijn pitabroodjes.
Ja ik moet gewoon rustig achterover kunnen hangen, liefst met een peuk op de lip, en dan een uurtje dom vermaak. Lukt me niet bij shooters, vind het ontzettend tof eruit zien allemaal maar als je dan vanuit het niets wordt beschoten schrik ik me elke keer weer de pleurisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik ben ook niet zo'n fan van shooters ofzo. Geef mij maar spellen als GTA, Assassins Creed en Sleeping Dogs.
Jojoortje, waarom heb ik jou ooit "Deine tittchen riechen nach himbeeren mit schlagsahne" per PM verzonden? Ajacied4lf kwam erachter toen hij mijn PM-box hacktequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Die priesters waren echte bazen.
HEEJOHEEJOOO!!!
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik moet gewoon rustig achterover kunnen hangen, liefst met een peuk op de lip, en dan een uurtje dom vermaak. Lukt me niet bij shooters, vind het ontzettend tof eruit zien allemaal maar als je dan vanuit het niets wordt beschoten schrik ik me elke keer weer de pleuris
Sorry maar ff dit:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik moet gewoon rustig achterover kunnen hangen, liefst met een peuk op de lip, en dan een uurtje dom vermaak. Lukt me niet bij shooters, vind het ontzettend tof eruit zien allemaal maar als je dan vanuit het niets wordt beschoten schrik ik me elke keer weer de pleuris
ja maar als jij ze jonger zoekt dan zijn ze 12quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
valt mee hoor
sowieso vind ik vaak chicks die jonger zijn dan ik maar wazig, die weten niet wat ze willen
Bijv, maar ook gewoon de hoeveelheid headshots en accuracy. Dan denk je dat je 't spel redelijk onder de knie hebt en dan zie je sommige gasten dingen doen waar je mond van open valt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je om de hoek keek om te 'scouten' en dan werd je al door je kop geknald.
Als je snel schrikt heb je een slecht geweten, volgens mijn oma.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. Je moet toch oefenen he. Jij mysterieuze raamkijker.
Ik vond Far Cry daarom ook niks. Zo'n first person shooter. Je hebt geen overzicht. Ga ik liever vanaf allemaal daken op mensen springen en vermoorden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijntje het is gewoon irritant dat iedereen F'noord haat en jij het constant op neem voor die club ik weet het nu wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was godverdomme pas 5 of 6 jaar.
Stelletje bijelkaar geraapte hersenloze kutkinderen dat het hier ook zijn.
Ik in de trein elke dag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb de hd versie weer gekocht van AoE 2.![]()
maar nog weinig gespeeld atm
Je moeder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijntje het is gewoon irritant dat iedereen F'noord haat en jij het constant op neem voor die club ik weet het nu wel.
He? Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje, waarom heb ik jou ooit "Deine tittchen riechen nach himbeeren mit schlagsahne" per PM verzonden? Ajacied4lf kwam erachter toen hij mijn PM-box hackte
Klopt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je snel schrikt heb je een slecht geweten, volgens mijn oma.
nog steedsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft iemand ook Age Of Empires gespeeld?
Precies, wat zit je dan te zeiken jonguh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar als jij ze jonger zoekt dan zijn ze 12
wacht maar tot je ouder bent
Het is eerder gek voor jullie dat er iemand is die geen reden heeft om Feyenoord te haten. Een 15-jarige die Ajax 'aanhangt' en die nog eens objectief naar Feyenoord kijkt is voor jullie niet te bevatten. Ik heb zelf nooit de haat en nijd tussen Feyenoord en Ajax begrepen waarom het is ontstaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijntje het is gewoon irritant dat iedereen F'noord haat en jij het constant op neem voor die club ik weet het nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |