bazenspelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ging niet naar lans. Ik had niet eens m'n eigen pc en het internet frustreerde me soms ook enorm, maar speelde het wel elke dag van 4 tot 10 uur 's avonds vanaf begin VWO 4 ofzo. Al m'n maten zaten erop dus 't was ergens ook wel een sociale onderneming over teamspeak.
ew, jij batst ouwe vrouwenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom? die van mij is ouder, 9 hele maanden
Waarom ben ik nou weer een ''echte Feyenoorder''? Het slaat echt nergens op wat mensen allemaal proberen te verzinnen om mij in een 'kwaad' daglicht te zetten. Ik vind het gewoon een normale club, normale fans die altijd achter hun club blijven staan, vooral na de 10-0, zoiets schitterends heb ik nog nooit gezien. Iedereen lijkt maar te eisen dat je als Ajacied Feyenoord een trieste club moet vinden. Ik heb geen enkele reden om ze te haten, waarom zou ik ze moeten haten dan? Zeg het me dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat opgehemel van dat zogenaamde Legioen. Meer bezig zijn met Ajax dan met hun eigen club. En die gefrustreerde doorgesnoven koppies altijd in de Kuip. Die hele mentaliteit van dat ze liever hard werken enzo dan mooi voetbal zien.
Maar jij bent wel een echte Feyenoorder hè
ken ik een beetje ja, maar dan met battlefield vietman. was helemaal een yolo spel, voordat yolo mainstream werdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ging niet naar lans. Ik had niet eens m'n eigen pc en het internet frustreerde me soms ook enorm, maar speelde het wel elke dag van 4 tot 10 uur 's avonds vanaf begin VWO 4 ofzo. Al m'n maten zaten erop dus 't was ergens ook wel een sociale onderneming over teamspeak.
Ze heeft het spel alsnog gehad hoor, en ik heb er een diablo iii headphone bijgegeven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze had je moeten scheiden na je D3 blunder, maar dat geheel terzijde.
truequote:
ik heb het idee dat jij soms best serieus bentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een ''echte Feyenoorder''? Het slaat echt nergens op wat mensen allemaal proberen te verzinnen om mij in een 'kwaad' daglicht te zetten. Ik vind het gewoon een normale club, normale fans die altijd achter hun club blijven staan, vooral na de 10-0, zoiets schitterends heb ik nog nooit gezien. Iedereen lijkt maar te eisen dat je als Ajacied Feyenoord een trieste club moet vinden. Ik heb geen enkele reden om ze te haten, waarom zou ik ze moeten haten dan? Zeg het me dan?
Alleen omdat ik Feyenoord een normale/leuke club vind ,ben ik gelijk voor Feyenoord.
Waarom mogen andere mensen van jou Feyenoord dan niet 'triest' vinden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een ''echte Feyenoorder''? Het slaat echt nergens op wat mensen allemaal proberen te verzinnen om mij in een 'kwaad' daglicht te zetten. Ik vind het gewoon een normale club, normale fans die altijd achter hun club blijven staan, vooral na de 10-0, zoiets schitterends heb ik nog nooit gezien. Iedereen lijkt maar te eisen dat je als Ajacied Feyenoord een trieste club moet vinden. Ik heb geen enkele reden om ze te haten, waarom zou ik ze moeten haten dan? Zeg het me dan?
Alleen omdat ik Feyenoord een normale/leuke club vind ,ben ik gelijk voor Feyenoord.
Gebeurde bij ons altijd bij street fighter/tekken enzoquote:
nee je bent voor feyenoord omdat je zelf hebt toegeven eerst voor feyenoord te zijn geweest manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee omdat je zo in de verdediging gaat voor Feyenoord. Terwijl je ook kan denken "laat gaan, ieder zijn eigen mening".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso in couch gaming de beste variant van gamen die bestaatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
Nooit verslaafd geweest aan games. Heb het eigenlijk nooit echt tof gevonden. Wel veul PES gespeeld in de stonerperiode. Toernooitjes tot diep in de nacht, standaard elkaar de kop inslaan
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PESquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
Nooit verslaafd geweest aan games. Heb het eigenlijk nooit echt tof gevonden. Wel veul PES gespeeld in de stonerperiode. Toernooitjes tot diep in de nacht, standaard elkaar de kop inslaan
bahquote:
Ja ik kan niet tegen vechtspellen of shooters. Nooit gespeeld, word ik nerveus van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gebeurde bij ons altijd bij street fighter/tekken enzo
Wel GTA gespeeld toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik kan niet tegen vechtspellen of shooters. Nooit gespeeld, word ik nerveus van.
altijd bij fight games:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik kan niet tegen vechtspellen of shooters. Nooit gespeeld, word ik nerveus van.
Die gasten in wars waren trouwens wel bizar goed over 't algemeen. Je werd wel weer ff met beiden benen op de grond gezet als je dat eenmaal begon te spelen.quote:
Ah, dus ik ga maar niet meer mijn mening geven of andere clubs verdedigen. Dan ben ik tochautomatisch een fan van die club.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee omdat je zo in de verdediging gaat voor Feyenoord. Terwijl je ook kan denken "laat gaan, ieder zijn eigen mening".
Jij overdrijft dat is irritant.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |