Samen met Don.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Typisch in de baja beach club
Voor jeugdige kijkers zoals ik is dit niet prettig voor de ogen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt al 24544252 dagen in het jaar vrij man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Alweer bijna hemelvaartweekend. Snap niet dat ze ons niet twee weken vrij gunnen.
nou ja jongens, wat flauwquote:
Toen was typisch 14.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha baas. Ik v/d Duyn van Maasdamstraat. Wanneer ben je verhuisd daar?quote:
Ik snap nooit wat zulk soort figuren bezielt...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Don, je zou die foto's niet op internet zetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zomer '99 als ik me goed herinnerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha baas. Ik v/d Duyn van Maasdamstraat. Wanneer ben je verhuisd daar?
Homofolie, dat bezielt ze.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat zulk soort figuren bezielt...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don, je zou die foto's niet op internet zetten.
quote:
Waarom net op tijd?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Whehe, net op tijd. Daar op school gezeten?
Damn man. Jij was wel erg straat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
In mijn jeugd nog overal van die Hatert tags lopen sprayen. Een soort mislukte H. Oude tijden
jojo is wat beter bedeeld in de rimpelsquote:
Daarna werd het wel ernstig daar, verpauperde zooi, veel criminaliteit, overlast. Kan goed daarvoor ook zijn geweest maar toen was ik nog te jong.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom net op tijd?
En nope, verhuisd toen ik leerplichtig werd
Ik ben fan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:41 schreef Caland het volgende:
In mijn jeugd nog overal van die Hatert tags lopen sprayen. Een soort mislukte H. Oude tijden
ik ben meer van de 15+ partyquote:
Ja, in de avond door bepaalde stukken van Zuid lopen is wel een tikkeltje erger jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de randstad lachten we om dat soort mannetjes.
The fuck.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben meer van de 15+ party
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit een gelukkig gezinnetje? Je kunt wel zien dat er geen vader meer is om eten op de plank te brengen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kijk elke week maar heb hem gemist.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:44 schreef napoleonfour het volgende:
Zanger bob was vorige week bij bloed,zweet en tranen.
Uhm...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil hem op zijn neus stompen... Dat soort korte stekeltjes betekenen sowieso nooit wat goeds.quote:
Lijkt op een buitenechtelijk kind van Ronald Koeman...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil hem op zijn neus stompen... Dat soort korte stekeltjes betekenen sowieso nooit wat goeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |