Nee, ik doe nergens een hoesje om.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
Even wat anders: doen jullie hoesjes om je mobiel?
Cool! Hoe krijg ik ook zon RTL7 logo voor m'n username?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spijtig om te horen, sterkte ermee.
Met vriendelijke groet,
//////////nap4.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je hem zo ontvangen hebt.
Wablief?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, want ik laat hem met hoesje 0 keer vallen, maar zonder hoesje 50 keer vallen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cool! Hoe krijg ik ook zon RTL7 logo voor m'n username?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Dat doet me aan de volgende aflevering van Friends denken.
Maar dat begrijp ik niet helemaal. Met hoesje laat je hem niet meer vallen. Wat voor hoesje is dat?quote:
Eet je je koelkast op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet nog eten maar de koelkast is leeg.
Einde bericht.
Zelden iets debielers gehoordquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Gisteren werkte de rechterkant van m'n headphone niet, ik dus een nieuwe bestellen. Vandaag binnen. Werkte de rechterkant van die ook niet.
Blijkt dat de stekker van de rechterkant van m'n extreem goedkope 5.1 setje er niet in zat.
Tot zo ver mijn falen.
Wat is dit... begluur je mij weer?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik dezelfde Headphone gekocht als degene die ik al had. De HD202.
littlerabbit
Ergerlijk volk is dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
@Typisch.
Die heb je overal wel. Maar bij Ajax is dat deel toch wel substantieel groter. Vooral in de provincie, van die mensen die in de jaren '90 zijn blijven hangen.
Dat is waar. Hebben ook de meeste aanhang, dus logisch dat er meer van die klapjosti's tussen zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
@Typisch.
Die heb je overal wel. Maar bij Ajax is dat deel toch wel substantieel groter. Vooral in de provincie, van die mensen die in de jaren '90 zijn blijven hangen.
ik las kankerquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden iets debielers gehoord![]()
Dus we zijn ook geen headphone matties meer?
Dan blijven wij tweeën over Happel
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik dezelfde Headphone gekocht als degene die ik al had. De HD202.
littlerabbit
Gewoon kapsalon bellen man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet nog eten maar de koelkast is leeg.
Einde bericht.
Tuurlijk is het groter, omdat alles van Ajax groter is. Bij Feyenoord is het in verhouding kleiner, omdat er minder Feyenoord-aanhangers zijn. Er kunnen er maar 53000 in bij ons, dus nogal wiedes dat er veel 'nepperds' zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
@Typisch.
Zo'n één:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Maar dat begrijp ik niet helemaal. Met hoesje laat je hem niet meer vallen. Wat voor hoesje is dat?
ey lul, check je fobo ees man, heb niet voor niks de hele dag zitten kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden iets debielers gehoord![]()
Dus we zijn ook geen headphone matties meer?
Dan blijven wij tweeën over Happel
[..]
Wat is dit... begluur je mij weer?
Ik heb tenminste humor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt echt de humor van een groep3-leerling.
Wat leuk, vreet dat veel batterijen zo'n opblaaspop met spreekfunctie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na een goede nacht zegt mijn chick dat ook.
Goed! Lekker vakantie enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na een goede nacht zegt mijn chick dat ook. [ afbeelding ]
[..]
Hoe is het?
[..]
Yo.
misschien tijd om je rechter oor eens wat vaker schoon te makenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
En ter mijn verdediging. Ik heb al 5 headphones versleten die daadwerkelijk dit probleem hadden.
Ben je niet gewoon doof aan je rechteroor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
En ter mijn verdediging. Ik heb al 5 headphones versleten die daadwerkelijk dit probleem hadden.
waar het hard van vol is he...quote:
30 euro betaald voor zo iets?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo'n één:
http://www.mytrendyphone.(...)Model-iphone_4_cases
misschien warmt die zichzelf opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat leuk, vreet dat veel batterijen zo'n opblaaspop met spreekfunctie?
[TV-TIP]quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
Voor de geïnteresseerden: op EL1 nu ADO - Feyenoord.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien tijd om je rechter oor eens wat vaker schoon te maken
Nee, ik laat hem gewoon vaak vallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon doof aan je rechteroor?
Wow. Dit is ook best wel mysterieusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ey lul, check je fobo ees man, heb niet voor niks de hele dag zitten kijken
Ik kijk City - WBA op Sport1quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
Flipoverquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo'n één:
leuk man..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
Die heeft mijn vader ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo'n één:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, je komt het woord kanker iets vaker tegen dan kanjer. Dus is het logisch dat je dat in eerste instantie denkt.quote:
leugens!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naja, je komt het woord kanker iets vaker tegen dan kanjer. Dus is het logisch dat je dat in eerste instantie denkt.
Graag gedaan
kankerhartquote:
Heb ze pas paar dagen, dus weet dat nog niet. Heb je nog tips voor de merk batterijen die ik moet kopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat leuk, vreet dat veel batterijen zo'n opblaaspop met spreekfunctie?
Gefeliciteerd, het kan me vrij weinig interesseren aangezien ik nu naar NPO1 kijk voor Opsporing Verzocht. Straks De Rijdende Rechter.quote:
Ja. Maar bijvoorbeeld het deel van het publiek dat niet komt opdagen als het een schijttegenstander is in de arena is ook gigantisch. Op een bepaalde manier ook wel salonjoden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Tuurlijk is het groter, omdat alles van Ajax groter is. Bij Feyenoord is het in verhouding kleiner, omdat er minder Feyenoord-aanhangers zijn. Er kunnen er maar 53000 in bij ons, dus nogal wiedes dat er veel 'nepperds' zijn.
er was geen editquote:
NPO1?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het kan me vrij weinig interesseren aangezien ik nu naar NPO1 kijk voor Opsporing Verzocht. Straks De Rijdende Rechter.
Tot zo ver deze planning.
Ben niet zo masochistisch ingesteld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nep-fan
Juist jij zou geïnteresseerd moeten zijn, je hebt de eerste wedstrijd half gemist.
ArenA zat ook erg leeg met Ajax - ADO Den Haag toen het dak open was terwijl het sneeuwde of regende.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar bijvoorbeeld het deel van het publiek dat niet komt opdagen als het een schijttegenstander is in de arena is ook gigantisch. Op een bepaalde manier ook wel salonjoden.
Ja echt erg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is jouw slaapritme ook naar de knoppen nu?
Hou je bek dan gewoon.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het kan me vrij weinig interesseren aangezien ik nu naar NPO1 kijk voor Opsporing Verzocht. Straks De Rijdende Rechter.
Tot zo ver deze planning.
Nooit een film van gezien. Dat wou ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
Die Hard is er op.
Hansie Gruber. Bazenschurk.
Ze hadden bij deel 3 moeten stoppen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
Die Hard is er op.
Hansie Gruber. Bazenschurk.
Lijken wat minder voor de club over te hebben. Tsja, niet zo heel boeiend verder. Moet iedereen voor zichzelf weten. Maar het ziet er niet uit al die lege plekken terwijl je het nog goed doet ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ArenA zat ook erg leeg met Ajax - ADO Den Haag toen het dak open was terwijl het sneeuwde of regende.
Oke, nu vind ook ik je raar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit een film van gezien. Dat wou ik graag zo houden.
Fucked is dat ja..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja echt erg.
Terwijl ik iedere dag 6 uur wakker ben.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit een film van gezien. Dat wou ik graag zo houden.
Mja, ik zou graag later een seizoenskaart willen hebben. Wil echt eens vaker naar voetbalwedstrijden toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijken wat minder voor de club over te hebben. Tsja, niet zo heel boeiend verder. Moet iedereen voor zichzelf weten. Maar het ziet er niet uit al die lege plekken terwijl je het nog goed doet ook.
die harder!quote:
Iedereen die dagelijks computert is verslaafd volgens mij volgens de definitie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Jimbo het volgende:
oeh iemand met een computerverslaving
flikker op, dat bestaat niet
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen die dagelijks computert is verslaafd volgens mij volgens de definitie.
Watte?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet zonder willen =/= niet zonder kunnen, maar deze discussie hebben we al vaker gehad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je als gameverslaafde niet gewoon een computerverslaving?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Jimbo het volgende:
oeh iemand met een computerverslaving
flikker op, dat bestaat niet
Ajaciedenquote:
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je als gameverslaafde niet gewoon een computerverslaving?
zelfde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je als gameverslaafde niet gewoon een computerverslaving?
Dan pak je rode wijn. Einde voorstel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb zin in rode wijn. Einde bericht.
Nee joh. Je kunt games of 1 bepaalde game enorm geweldig vinden maar voor de rest niks met de rest van de functies van een pc hebben of gebruik van maken.quote:
Ik heb het niet in huis Stijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan pak je rode wijn. Einde voorstel.
Weet ik, ik ben het dan ook niet eens met zulke definities.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zonder willen =/= niet zonder kunnen, maar deze discussie hebben we al vaker gehad.
ok, van jou accepteer ik het nogquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man... Ik kan het ook niet helpen verder.
Die staat ook in mijn top 10.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Shawshank Redemption enzo. Films met een goed verhaal.
elke pc gamer weet hoe die shit werktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee joh. Je kunt games of 1 bepaalde game enorm geweldig vinden maar voor de rest niks met de rest van de functies van een pc hebben of gebruik van maken.
Hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben het dan ook niet eens met zulke definities.Als ik straks 10 dagen in Portugal ben dan mis ik FOK! en internet geen moment, enige waarvoor ik mijn mobiel even gebruik is skypen met mijn chick en herhalen dat ik mij gedraag.
mensen die haat aan feyenoorders hebbenquote:
Moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
JR, dan vind jij Argo ook wel een goede film denk ik?
is al lang uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt weer een nieuwe, hè.
A Good Day to Die Hard (2013) - IMDb
Ik drink nog maar 1 dag in de week en ik heb al een dag ingepland staan dus het zal niet doorgaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het balen. Ik hoop toch dat je morgen boodschappen gaat doen, hé.
Opa John McClanequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt weer een nieuwe, hè.
A Good Day to Die Hard (2013) - IMDb
Vorig jaar in Barcelona geen seconde op FOK! geweest, dus dat kan ik wel met zekerheid zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
JR, dan vind jij Argo ook wel een goede film denk ik?
Je kunt geen haat aan iets hebben. Je kunt een hekel aan iets hebben, of iets haten.quote:
Ik ben ook verslaafd geweest aan Counterstrike, maar de rest van een pc of internet boeide me niet zo bijzonder veel. Het enige wat ik wilde was dat bazenspel spelen met m'n maten, puur om dat spel.quote:
Wat een structuur in je leven, een voorbeeld voor de samenleving.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink nog maar 1 dag in de week en ik heb al een dag ingepland staan dus het zal niet doorgaan.
Ik had hem al een keer gezien. Maar best aardig filmpje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
tuurlijk johquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar in Barcelona geen seconde op FOK! geweest, dus dat kan ik wel met zekerheid zeggen.
Haat niet. Vind het gewoon een trieste club.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een goed argument om Feyenoord te haten?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een goed argument om Feyenoord te haten?
awesome, welke clan speelde je ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook verslaafd geweest aan Counterstrike, maar de rest van een pc of internet boeide me niet zo bijzonder veel. Het enige wat ik wilde was dat bazenspel spelen met m'n maten, puur om dat spel.
Dankjewel Onlogisch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt geen haat aan iets hebben. Je kunt een hekel aan iets hebben, of iets haten.
Haten = Triest vinden lijkt mij het zelfde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haat niet. Vind het gewoon een trieste club.
Ieder moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt. Ik zie mezelf niet als een voorbeeld voor wie dan ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een structuur in je leven, een voorbeeld voor de samenleving.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had hem al een keer gezien. Maar best aardig filmpje.Lang geleden dat ik hem gezien heb. Ken die scene niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Gayquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink nog maar 1 dag in de week en ik heb al een dag ingepland staan dus het zal niet doorgaan.
Gayquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook verslaafd geweest aan Counterstrike, maar de rest van een pc of internet boeide me niet zo bijzonder veel. Het enige wat ik wilde was dat bazenspel spelen met m'n maten, puur om dat spel.
Nou dat ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten = Triest vinden lijkt mij het zelfde.
Nee, PSV is triest. Maar ik haat ze niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten = Triest vinden lijkt mij het zelfde.
Daar heb je zeer zeker gelijk in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ieder moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt. Ik zie mezelf niet als een voorbeeld voor wie dan ook.
Ik game al vanaf mijn 5e maar ik ben nooit echt verslaafd geweest denk ik, als je geen dingen in je sociale leven op zegt of ontwijkt om iets te doen vind ik vaak niet dat je verslaafd bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
matig, maar ik zeik dan ook de meeste pathefilms af, dus in hoeverre je met mijn mening moet mee gaan..quote:
We hadden onze eigen clan: [VBO]quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
awesome, welke clan speelde je ?
heb ook echt jaren lang CS 1.6 gespeeld
Daar ging ik wel stuk om. Maarja was apart filmpje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik hem gezien heb. Ken die scene niet meer.
Wow was leuk, maar sinds TBC ging het hard achteruit.quote:
vanilla/TBC beste tijden van m'n levenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wow was leuk, maar sinds TBC ging het hard achteruit.
De tour de francequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vanilla/TBC beste tijden van m'n leven
Ah jammer, dacht mss dat we nog wel eens een clanwar gespeeld haddenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hadden onze eigen clan: [VBO]
Veel verder dan low of hoogstens medium-low kwamen we ook niet hoor. Heb dat spel echt tot in den treure gespeeld overigens.
Ik speelde CSS ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hadden onze eigen clan: [VBO]
Veel verder dan low of hoogstens medium-low kwamen we ook niet hoor. Heb dat spel echt tot in den treure gespeeld overigens.
Vanilla was baas, met zn allen ragna raiden en 4horsemanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
css is gayquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speelde CSS ook.![]()
onder andere met deze baas: www.woopie.nl
Dat opgehemel van dat zogenaamde Legioen. Meer bezig zijn met Ajax dan met hun eigen club. En die gefrustreerde doorgesnoven koppies altijd in de Kuip. Die hele mentaliteit van dat ze liever hard werken enzo dan mooi voetbal zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, oké. maar waarom is Feyenoord dan een trieste club?
jaartje of 3quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef mrstylo het volgende:
Hoe lang waren jullie 'verslavingen' dan?
Die van mij denk ik maar 3 weken non stop. Daarna was ik het zat.
Zeg het hem Stijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wow was leuk, maar sinds TBC ging het hard achteruit.
haha kk autistenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diablo 2 ook niet ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef DonRaja het volgende:
Nooit WoW of dat soort spelletjes gespeeld. Ik heb er het geduld / de concentratie niet voor.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
haha kk autistenfemale NE druid sowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
altijd restorationAlles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben al jaren FM-verslaafd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
haha kk autistenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
ik ook zoiets ja, ging dan 3 weken hardcore, om daarna een half jaar niet te gamenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef mrstylo het volgende:
oh jij was er zo eenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
female NE druid sowieso
altijd restoration
Vrouwen horen jonger te zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ongeveer net zo oud als je chickie man, dus oud genoeg blijkbaar
Ik kan daar niet verslaafd aan raken geen concentratie en geduld voor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef mrstylo het volgende:
jouw vrouwquote:
Nu vind ik die 'geen woorden, maar daden' wel een beetje raar. als je het zo vaak moet roepen, klopt er toch iets niet aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat opgehemel van dat zogenaamde Legioen. Meer bezig zijn met Ajax dan met hun eigen club. En die gefrustreerde doorgesnoven koppies altijd in de Kuip. Die hele mentaliteit van dat ze liever hard werken enzo dan mooi voetbal zien.
Maar jij bent wel een echte Feyenoorder hè
Ik ging niet naar lans. Ik had niet eens m'n eigen pc en het internet frustreerde me soms ook enorm, maar speelde het wel elke dag van 4 tot 10 uur 's avonds vanaf begin VWO 4 ofzo. Al m'n maten zaten erop dus 't was ergens ook wel een sociale onderneming over teamspeak.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah jammer, dacht mss dat we nog wel eens een clanwar gespeeld hadden
Ging vroeger ook echt veel naar lans enzo
en idd, tot in de treure
waarom? die van mij is ouder, 9 hele maandenquote:
sowieso d3... de tegenvaller van 2012 voor mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze had je moeten scheiden na je D3 blunder, maar dat geheel terzijde.
blizzard tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso d3... de tegenvaller van 2012 voor mij
Dat gaat ook nergens over.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu vind ik die 'geen woorden, maar daden' wel een beetje raar. als je het zo vaak moet roepen, klopt er toch iets niet aan.
bazenspelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ging niet naar lans. Ik had niet eens m'n eigen pc en het internet frustreerde me soms ook enorm, maar speelde het wel elke dag van 4 tot 10 uur 's avonds vanaf begin VWO 4 ofzo. Al m'n maten zaten erop dus 't was ergens ook wel een sociale onderneming over teamspeak.
ew, jij batst ouwe vrouwenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom? die van mij is ouder, 9 hele maanden
Waarom ben ik nou weer een ''echte Feyenoorder''? Het slaat echt nergens op wat mensen allemaal proberen te verzinnen om mij in een 'kwaad' daglicht te zetten. Ik vind het gewoon een normale club, normale fans die altijd achter hun club blijven staan, vooral na de 10-0, zoiets schitterends heb ik nog nooit gezien. Iedereen lijkt maar te eisen dat je als Ajacied Feyenoord een trieste club moet vinden. Ik heb geen enkele reden om ze te haten, waarom zou ik ze moeten haten dan? Zeg het me dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat opgehemel van dat zogenaamde Legioen. Meer bezig zijn met Ajax dan met hun eigen club. En die gefrustreerde doorgesnoven koppies altijd in de Kuip. Die hele mentaliteit van dat ze liever hard werken enzo dan mooi voetbal zien.
Maar jij bent wel een echte Feyenoorder hè
ken ik een beetje ja, maar dan met battlefield vietman. was helemaal een yolo spel, voordat yolo mainstream werdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ging niet naar lans. Ik had niet eens m'n eigen pc en het internet frustreerde me soms ook enorm, maar speelde het wel elke dag van 4 tot 10 uur 's avonds vanaf begin VWO 4 ofzo. Al m'n maten zaten erop dus 't was ergens ook wel een sociale onderneming over teamspeak.
Ze heeft het spel alsnog gehad hoor, en ik heb er een diablo iii headphone bijgegeven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze had je moeten scheiden na je D3 blunder, maar dat geheel terzijde.
truequote:
ik heb het idee dat jij soms best serieus bentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een ''echte Feyenoorder''? Het slaat echt nergens op wat mensen allemaal proberen te verzinnen om mij in een 'kwaad' daglicht te zetten. Ik vind het gewoon een normale club, normale fans die altijd achter hun club blijven staan, vooral na de 10-0, zoiets schitterends heb ik nog nooit gezien. Iedereen lijkt maar te eisen dat je als Ajacied Feyenoord een trieste club moet vinden. Ik heb geen enkele reden om ze te haten, waarom zou ik ze moeten haten dan? Zeg het me dan?
Alleen omdat ik Feyenoord een normale/leuke club vind ,ben ik gelijk voor Feyenoord.
Waarom mogen andere mensen van jou Feyenoord dan niet 'triest' vinden?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een ''echte Feyenoorder''? Het slaat echt nergens op wat mensen allemaal proberen te verzinnen om mij in een 'kwaad' daglicht te zetten. Ik vind het gewoon een normale club, normale fans die altijd achter hun club blijven staan, vooral na de 10-0, zoiets schitterends heb ik nog nooit gezien. Iedereen lijkt maar te eisen dat je als Ajacied Feyenoord een trieste club moet vinden. Ik heb geen enkele reden om ze te haten, waarom zou ik ze moeten haten dan? Zeg het me dan?
Alleen omdat ik Feyenoord een normale/leuke club vind ,ben ik gelijk voor Feyenoord.
Gebeurde bij ons altijd bij street fighter/tekken enzoquote:
nee je bent voor feyenoord omdat je zelf hebt toegeven eerst voor feyenoord te zijn geweest manquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee omdat je zo in de verdediging gaat voor Feyenoord. Terwijl je ook kan denken "laat gaan, ieder zijn eigen mening".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso in couch gaming de beste variant van gamen die bestaatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
Nooit verslaafd geweest aan games. Heb het eigenlijk nooit echt tof gevonden. Wel veul PES gespeeld in de stonerperiode. Toernooitjes tot diep in de nacht, standaard elkaar de kop inslaan
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PESquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
Nooit verslaafd geweest aan games. Heb het eigenlijk nooit echt tof gevonden. Wel veul PES gespeeld in de stonerperiode. Toernooitjes tot diep in de nacht, standaard elkaar de kop inslaan
bahquote:
Ja ik kan niet tegen vechtspellen of shooters. Nooit gespeeld, word ik nerveus van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gebeurde bij ons altijd bij street fighter/tekken enzo
Wel GTA gespeeld toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik kan niet tegen vechtspellen of shooters. Nooit gespeeld, word ik nerveus van.
altijd bij fight games:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik kan niet tegen vechtspellen of shooters. Nooit gespeeld, word ik nerveus van.
Die gasten in wars waren trouwens wel bizar goed over 't algemeen. Je werd wel weer ff met beiden benen op de grond gezet als je dat eenmaal begon te spelen.quote:
Ah, dus ik ga maar niet meer mijn mening geven of andere clubs verdedigen. Dan ben ik tochautomatisch een fan van die club.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee omdat je zo in de verdediging gaat voor Feyenoord. Terwijl je ook kan denken "laat gaan, ieder zijn eigen mening".
Jij overdrijft dat is irritant.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vind ik nu de fijnste spellen. een kwartiertje - 20 min en dan klaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hield het hierbij:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
valt mee hoorquote:
Van je pitabroodjes ja...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken hebben sneetjes van mijn pitabroodjes.
Dat is met elk spel waar je tegen maten speelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd bij fight games:
"ja jij wint altijd met kk goedkope manier, kk jood dat je er bent"
"ga niet gierig spelen kkjood"
altijd fittie![]()
mooie tijden
tekken 3quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef mrstylo het volgende:
Tekken.![]()
Dat werd bij ons echt altijd vechten.
Met die kleine draakje bij tekken 3.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
altijd bij fight games:
"ja jij wint altijd met kk goedkope manier, kk jood dat je er bent"
"ga niet gierig spelen kkjood"
altijd fittie![]()
mooie tijden
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja wel hoe jij ze verdedigt ja. En ook omdat je het vroeger al was. Dat soort streken verlies je niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, dus ik ga maar niet meer mijn mening geven of andere clubs verdedigen. Dan ben ik tochautomatisch een fan van die club.
dat je om de hoek keek om te 'scouten' en dan werd je al door je kop geknald.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gasten in wars waren trouwens wel bizar goed over 't algemeen. Je werd wel weer ff met beiden benen op de grond gezet als je dat eenmaal begon te spelen.
sws, 1quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft iemand ook Age Of Empires gespeeld?
Toen wij veel blowden en zopen enorm veel Fifa en MW2 gespeeld. Flesje wijn p.p. en een dikke fakkel erachteraan en om 3 uur naar huis en dat dan 3x doordeweeks.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef Caland het volgende:
Nog steeds.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Nooit zn last van, maar ik zat dan ook die hard te spelenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die gasten in wars waren trouwens wel bizar goed over 't algemeen. Je werd wel weer ff met beiden benen op de grond gezet als je dat eenmaal begon te spelen.
Tja. Je moet toch oefenen he. Jij mysterieuze raamkijker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Van je pitabroodjes ja...
je moet ze ook niet in een keer in je mond stoppen he...
Ja weet ik. Ik ben ook niet zo'n fan van shooters ofzo. Geef mij maar spellen als GTA, Assassins Creed en Sleeping Dogs.quote:
Ik was godverdomme pas 5 of 6 jaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wel hoe jij ze verdedigt ja. En ook omdat je het vroeger al was. Dat soort streken verlies je niet.
Ik vind dat Stijn hier heel volwassen mee omgaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee omdat je zo in de verdediging gaat voor Feyenoord. Terwijl je ook kan denken "laat gaan, ieder zijn eigen mening".
Die cheatcodes zijn zo baas hè.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Die priesters waren echte bazen.
HEEJOHEEJOOO!!!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
HEEJOHEEJOOO!!!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat Stijn hier heel volwassen mee omgaat.
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was godverdomme pas 5 of 6 jaar.
Stelletje bijelkaar geraapte hersenloze kutkinderen dat het hier ook zijn.
Laat gaan joh. Wij Feyenoorders steunen elkaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de hd versie weer gekocht van AoE 2.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Je moet ook niet tegen je shoarmaboer zeggen dat je een hekel hebt aan die konko moslims he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken hebben sneetjes van mijn pitabroodjes.
Ja ik moet gewoon rustig achterover kunnen hangen, liefst met een peuk op de lip, en dan een uurtje dom vermaak. Lukt me niet bij shooters, vind het ontzettend tof eruit zien allemaal maar als je dan vanuit het niets wordt beschoten schrik ik me elke keer weer de pleurisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik ben ook niet zo'n fan van shooters ofzo. Geef mij maar spellen als GTA, Assassins Creed en Sleeping Dogs.
Jojoortje, waarom heb ik jou ooit "Deine tittchen riechen nach himbeeren mit schlagsahne" per PM verzonden? Ajacied4lf kwam erachter toen hij mijn PM-box hacktequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
HEEJOHEEJOOO!!!
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik moet gewoon rustig achterover kunnen hangen, liefst met een peuk op de lip, en dan een uurtje dom vermaak. Lukt me niet bij shooters, vind het ontzettend tof eruit zien allemaal maar als je dan vanuit het niets wordt beschoten schrik ik me elke keer weer de pleuris
Sorry maar ff dit:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik moet gewoon rustig achterover kunnen hangen, liefst met een peuk op de lip, en dan een uurtje dom vermaak. Lukt me niet bij shooters, vind het ontzettend tof eruit zien allemaal maar als je dan vanuit het niets wordt beschoten schrik ik me elke keer weer de pleuris
ja maar als jij ze jonger zoekt dan zijn ze 12quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
valt mee hoor
sowieso vind ik vaak chicks die jonger zijn dan ik maar wazig, die weten niet wat ze willen
Bijv, maar ook gewoon de hoeveelheid headshots en accuracy. Dan denk je dat je 't spel redelijk onder de knie hebt en dan zie je sommige gasten dingen doen waar je mond van open valt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je om de hoek keek om te 'scouten' en dan werd je al door je kop geknald.
Als je snel schrikt heb je een slecht geweten, volgens mijn oma.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. Je moet toch oefenen he. Jij mysterieuze raamkijker.
Ik vond Far Cry daarom ook niks. Zo'n first person shooter. Je hebt geen overzicht. Ga ik liever vanaf allemaal daken op mensen springen en vermoorden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijntje het is gewoon irritant dat iedereen F'noord haat en jij het constant op neem voor die club ik weet het nu wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik in de trein elke dag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb de hd versie weer gekocht van AoE 2.![]()
maar nog weinig gespeeld atm
Je moeder.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijntje het is gewoon irritant dat iedereen F'noord haat en jij het constant op neem voor die club ik weet het nu wel.
He? Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jojoortje, waarom heb ik jou ooit "Deine tittchen riechen nach himbeeren mit schlagsahne" per PM verzonden? Ajacied4lf kwam erachter toen hij mijn PM-box hackte
Klopt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je snel schrikt heb je een slecht geweten, volgens mijn oma.
nog steedsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Precies, wat zit je dan te zeiken jonguh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maar als jij ze jonger zoekt dan zijn ze 12
wacht maar tot je ouder bent
Het is eerder gek voor jullie dat er iemand is die geen reden heeft om Feyenoord te haten. Een 15-jarige die Ajax 'aanhangt' en die nog eens objectief naar Feyenoord kijkt is voor jullie niet te bevatten. Ik heb zelf nooit de haat en nijd tussen Feyenoord en Ajax begrepen waarom het is ontstaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stijntje het is gewoon irritant dat iedereen F'noord haat en jij het constant op neem voor die club ik weet het nu wel.
Ik had er ook niks tegen. Maar nu het beter gaat krijg ik er meer aversie tegen. Maar het is gewoon een gezonde aversie. Ik hoef niemand zijn kop in te slaan omdat hij een ander shirtje aan heeft ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben opgegroeid met Feyenoord door mijn pa, heb ook niks tegen de club.
je hebt een mooie leeftijd vriend, nu mag je nog 16 jarigen misbruikenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies, wat zit je dan te zeiken jonguh.
Volgens mij begon jij met de discussie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is eerder gek voor jullie dat er iemand is die geen reden heeft om Feyenoord te haten. Een 15-jarige die Ajax 'aanhangt' en die nog eens objectief naar Feyenoord kijkt is voor jullie niet te bevatten. Ik heb zelf nooit de haat en nijd tussen Feyenoord en Ajax begrepen waarom het is ontstaan.
ze hadden er iets meer aan moeten doen. Door die HD resolutie komt alles wel wat schokkerig over. Ook jammer dat ze nog steeds max groepjes van 40 toelaten, dat terwijl de max population ruim is verdubbeld. Maak dan ook groepjes van 80, kunnen de computers wel aan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb de hd versie weer gekocht van AoE 2.![]()
maar nog weinig gespeeld atm
quote:
mijn pa is een ajacied maar had al vrij snel door dat feyenoord wel de club is waar je bent als je zowat in rotterdam-zuid woontquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben opgegroeid met Feyenoord door mijn pa, heb ook niks tegen de club.
Vanwaar deze rare reactie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij met de discussie.
been there done thatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je hebt een mooie leeftijd vriend, nu mag je nog 16 jarigen misbruiken
Oh ik kan die club soms ook best waarderen maar meestal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is eerder gek voor jullie dat er iemand is die geen reden heeft om Feyenoord te haten. Een 15-jarige die Ajax 'aanhangt' en die nog eens objectief naar Feyenoord kijkt is voor jullie niet te bevatten. Ik heb zelf nooit de haat en nijd tussen Feyenoord en Ajax begrepen waarom het is ontstaan.
Jawelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef DonRaja het volgende:
Dit. is. toch. niet. echt...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik waardeer ze meer als PSV, dat zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik kan die club soms ook best waarderen maar meestal niet eigenlijk.
Jij zegt dat je aangevallen werd dat je Feyenoord niet haat enzo, maar jij begon toch met de hele discussie?quote:
Kanjer homo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik waardeer ze meer als PSV, dat zeker.
Vorig jaar was het nog zo goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef DonRaja het volgende:
Dit. is. toch. niet. echt...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vroeg aan JR-Style-93 waarom hij een aversie krijgt tegenover Feyenoord. Hij geeft een normaal antwoord waarop ik een normaal antwoord teruggeef. Vervolgens gaan er meerdere zieltjes weer gelijk op mij in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij zegt dat je aangevallen werd dat je Feyenoord niet haat enzo, maar jij begon toch met de hele discussie?
mooiboiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
been there done that
kijk mij stoere praat hebben
Woon in Gelderland-Zuid, in een gebied waar ontzettend veel Feyenoorders wonen. Toch voor het eerst door mijn Ajax oom naar Ajax geweest in De Meer, was meteen verkocht.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn pa is een ajacied maar had al vrij snel door dat feyenoord wel de club is waar je bent als je zowat in rotterdam-zuid woont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |