Ik drink nog maar 1 dag in de week en ik heb al een dag ingepland staan dus het zal niet doorgaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het balen. Ik hoop toch dat je morgen boodschappen gaat doen, hé.
Opa John McClanequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt weer een nieuwe, hè.
A Good Day to Die Hard (2013) - IMDb
Vorig jaar in Barcelona geen seconde op FOK! geweest, dus dat kan ik wel met zekerheid zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
JR, dan vind jij Argo ook wel een goede film denk ik?
Je kunt geen haat aan iets hebben. Je kunt een hekel aan iets hebben, of iets haten.quote:
Ik ben ook verslaafd geweest aan Counterstrike, maar de rest van een pc of internet boeide me niet zo bijzonder veel. Het enige wat ik wilde was dat bazenspel spelen met m'n maten, puur om dat spel.quote:
Wat een structuur in je leven, een voorbeeld voor de samenleving.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink nog maar 1 dag in de week en ik heb al een dag ingepland staan dus het zal niet doorgaan.
Ik had hem al een keer gezien. Maar best aardig filmpje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
tuurlijk johquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar in Barcelona geen seconde op FOK! geweest, dus dat kan ik wel met zekerheid zeggen.
Haat niet. Vind het gewoon een trieste club.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een goed argument om Feyenoord te haten?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een goed argument om Feyenoord te haten?
awesome, welke clan speelde je ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook verslaafd geweest aan Counterstrike, maar de rest van een pc of internet boeide me niet zo bijzonder veel. Het enige wat ik wilde was dat bazenspel spelen met m'n maten, puur om dat spel.
Dankjewel Onlogisch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt geen haat aan iets hebben. Je kunt een hekel aan iets hebben, of iets haten.
Haten = Triest vinden lijkt mij het zelfde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haat niet. Vind het gewoon een trieste club.
Ieder moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt. Ik zie mezelf niet als een voorbeeld voor wie dan ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een structuur in je leven, een voorbeeld voor de samenleving.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had hem al een keer gezien. Maar best aardig filmpje.Lang geleden dat ik hem gezien heb. Ken die scene niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Gayquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik drink nog maar 1 dag in de week en ik heb al een dag ingepland staan dus het zal niet doorgaan.
Gayquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook verslaafd geweest aan Counterstrike, maar de rest van een pc of internet boeide me niet zo bijzonder veel. Het enige wat ik wilde was dat bazenspel spelen met m'n maten, puur om dat spel.
Nou dat ben ik niet met je eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten = Triest vinden lijkt mij het zelfde.
Nee, PSV is triest. Maar ik haat ze niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten = Triest vinden lijkt mij het zelfde.
Daar heb je zeer zeker gelijk in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ieder moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt. Ik zie mezelf niet als een voorbeeld voor wie dan ook.
Ik game al vanaf mijn 5e maar ik ben nooit echt verslaafd geweest denk ik, als je geen dingen in je sociale leven op zegt of ontwijkt om iets te doen vind ik vaak niet dat je verslaafd bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |