Dan pak je rode wijn. Einde voorstel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb zin in rode wijn. Einde bericht.
Nee joh. Je kunt games of 1 bepaalde game enorm geweldig vinden maar voor de rest niks met de rest van de functies van een pc hebben of gebruik van maken.quote:
Ik heb het niet in huis Stijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan pak je rode wijn. Einde voorstel.
Weet ik, ik ben het dan ook niet eens met zulke definities.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zonder willen =/= niet zonder kunnen, maar deze discussie hebben we al vaker gehad.
ok, van jou accepteer ik het nogquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man... Ik kan het ook niet helpen verder.
Die staat ook in mijn top 10.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Shawshank Redemption enzo. Films met een goed verhaal.
elke pc gamer weet hoe die shit werktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee joh. Je kunt games of 1 bepaalde game enorm geweldig vinden maar voor de rest niks met de rest van de functies van een pc hebben of gebruik van maken.
Hahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben het dan ook niet eens met zulke definities.Als ik straks 10 dagen in Portugal ben dan mis ik FOK! en internet geen moment, enige waarvoor ik mijn mobiel even gebruik is skypen met mijn chick en herhalen dat ik mij gedraag.
mensen die haat aan feyenoorders hebbenquote:
Moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
JR, dan vind jij Argo ook wel een goede film denk ik?
is al lang uitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt weer een nieuwe, hè.
A Good Day to Die Hard (2013) - IMDb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |