Ik kijk City - WBA op Sport1quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
Voor de geïnteresseerden: op EL1 nu ADO - Feyenoord.
Flipoverquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo'n één:
http://www.mytrendyphone.(...)Model-iphone_4_cases
leuk man..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
Voor de geïnteresseerden: op EL1 nu ADO - Feyenoord.
Die heeft mijn vader ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo'n één:
http://www.mytrendyphone.(...)Model-iphone_4_cases
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, je komt het woord kanker iets vaker tegen dan kanjer. Dus is het logisch dat je dat in eerste instantie denkt.quote:
leugens!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naja, je komt het woord kanker iets vaker tegen dan kanjer. Dus is het logisch dat je dat in eerste instantie denkt.
Graag gedaan
kankerhartquote:
Heb ze pas paar dagen, dus weet dat nog niet. Heb je nog tips voor de merk batterijen die ik moet kopen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat leuk, vreet dat veel batterijen zo'n opblaaspop met spreekfunctie?
Gefeliciteerd, het kan me vrij weinig interesseren aangezien ik nu naar NPO1 kijk voor Opsporing Verzocht. Straks De Rijdende Rechter.quote:
Ja. Maar bijvoorbeeld het deel van het publiek dat niet komt opdagen als het een schijttegenstander is in de arena is ook gigantisch. Op een bepaalde manier ook wel salonjoden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:55 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Tuurlijk is het groter, omdat alles van Ajax groter is. Bij Feyenoord is het in verhouding kleiner, omdat er minder Feyenoord-aanhangers zijn. Er kunnen er maar 53000 in bij ons, dus nogal wiedes dat er veel 'nepperds' zijn.
er was geen editquote:
NPO1?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het kan me vrij weinig interesseren aangezien ik nu naar NPO1 kijk voor Opsporing Verzocht. Straks De Rijdende Rechter.
Tot zo ver deze planning.
Ben niet zo masochistisch ingesteld.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nep-fan
Juist jij zou geïnteresseerd moeten zijn, je hebt de eerste wedstrijd half gemist.
ArenA zat ook erg leeg met Ajax - ADO Den Haag toen het dak open was terwijl het sneeuwde of regende.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar bijvoorbeeld het deel van het publiek dat niet komt opdagen als het een schijttegenstander is in de arena is ook gigantisch. Op een bepaalde manier ook wel salonjoden.
Ja echt erg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is jouw slaapritme ook naar de knoppen nu?
Hou je bek dan gewoon.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het kan me vrij weinig interesseren aangezien ik nu naar NPO1 kijk voor Opsporing Verzocht. Straks De Rijdende Rechter.
Tot zo ver deze planning.
Nooit een film van gezien. Dat wou ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
Die Hard is er op.
Hansie Gruber. Bazenschurk.
Ze hadden bij deel 3 moeten stoppen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
Die Hard is er op.
Hansie Gruber. Bazenschurk.
Lijken wat minder voor de club over te hebben. Tsja, niet zo heel boeiend verder. Moet iedereen voor zichzelf weten. Maar het ziet er niet uit al die lege plekken terwijl je het nog goed doet ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ArenA zat ook erg leeg met Ajax - ADO Den Haag toen het dak open was terwijl het sneeuwde of regende.
Oke, nu vind ook ik je raar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit een film van gezien. Dat wou ik graag zo houden.
Fucked is dat ja..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja echt erg.
Terwijl ik iedere dag 6 uur wakker ben.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit een film van gezien. Dat wou ik graag zo houden.
Mja, ik zou graag later een seizoenskaart willen hebben. Wil echt eens vaker naar voetbalwedstrijden toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijken wat minder voor de club over te hebben. Tsja, niet zo heel boeiend verder. Moet iedereen voor zichzelf weten. Maar het ziet er niet uit al die lege plekken terwijl je het nog goed doet ook.
die harder!quote:
Iedereen die dagelijks computert is verslaafd volgens mij volgens de definitie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Jimbo het volgende:
oeh iemand met een computerverslaving
flikker op, dat bestaat niet
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen die dagelijks computert is verslaafd volgens mij volgens de definitie.
Watte?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet zonder willen =/= niet zonder kunnen, maar deze discussie hebben we al vaker gehad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je als gameverslaafde niet gewoon een computerverslaving?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef Jimbo het volgende:
oeh iemand met een computerverslaving
flikker op, dat bestaat niet
Ajaciedenquote:
Neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je als gameverslaafde niet gewoon een computerverslaving?
zelfde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je als gameverslaafde niet gewoon een computerverslaving?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |