Nee, ik doe nergens een hoesje om.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
Even wat anders: doen jullie hoesjes om je mobiel?
Cool! Hoe krijg ik ook zon RTL7 logo voor m'n username?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spijtig om te horen, sterkte ermee.
Met vriendelijke groet,
//////////nap4.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je hem zo ontvangen hebt.
Wablief?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:50 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, want ik laat hem met hoesje 0 keer vallen, maar zonder hoesje 50 keer vallen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cool! Hoe krijg ik ook zon RTL7 logo voor m'n username?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Dat doet me aan de volgende aflevering van Friends denken.
Maar dat begrijp ik niet helemaal. Met hoesje laat je hem niet meer vallen. Wat voor hoesje is dat?quote:
Eet je je koelkast op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet nog eten maar de koelkast is leeg.
Einde bericht.
Zelden iets debielers gehoordquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Gisteren werkte de rechterkant van m'n headphone niet, ik dus een nieuwe bestellen. Vandaag binnen. Werkte de rechterkant van die ook niet.
Blijkt dat de stekker van de rechterkant van m'n extreem goedkope 5.1 setje er niet in zat.
Tot zo ver mijn falen.
Wat is dit... begluur je mij weer?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik dezelfde Headphone gekocht als degene die ik al had. De HD202.
littlerabbit
Ergerlijk volk is dat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
@Typisch.
Die heb je overal wel. Maar bij Ajax is dat deel toch wel substantieel groter. Vooral in de provincie, van die mensen die in de jaren '90 zijn blijven hangen.
Dat is waar. Hebben ook de meeste aanhang, dus logisch dat er meer van die klapjosti's tussen zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
@Typisch.
Die heb je overal wel. Maar bij Ajax is dat deel toch wel substantieel groter. Vooral in de provincie, van die mensen die in de jaren '90 zijn blijven hangen.
ik las kankerquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden iets debielers gehoord![]()
Dus we zijn ook geen headphone matties meer?
Dan blijven wij tweeën over Happel
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik dezelfde Headphone gekocht als degene die ik al had. De HD202.
littlerabbit
Gewoon kapsalon bellen man.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet nog eten maar de koelkast is leeg.
Einde bericht.
Tuurlijk is het groter, omdat alles van Ajax groter is. Bij Feyenoord is het in verhouding kleiner, omdat er minder Feyenoord-aanhangers zijn. Er kunnen er maar 53000 in bij ons, dus nogal wiedes dat er veel 'nepperds' zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Caland het volgende:
@Typisch.
Zo'n één:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Maar dat begrijp ik niet helemaal. Met hoesje laat je hem niet meer vallen. Wat voor hoesje is dat?
ey lul, check je fobo ees man, heb niet voor niks de hele dag zitten kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelden iets debielers gehoord![]()
Dus we zijn ook geen headphone matties meer?
Dan blijven wij tweeën over Happel
[..]
Wat is dit... begluur je mij weer?
Ik heb tenminste humor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt echt de humor van een groep3-leerling.
Wat leuk, vreet dat veel batterijen zo'n opblaaspop met spreekfunctie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na een goede nacht zegt mijn chick dat ook.
Goed! Lekker vakantie enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Na een goede nacht zegt mijn chick dat ook. [ afbeelding ]
[..]
Hoe is het?
[..]
Yo.
misschien tijd om je rechter oor eens wat vaker schoon te makenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
En ter mijn verdediging. Ik heb al 5 headphones versleten die daadwerkelijk dit probleem hadden.
Ben je niet gewoon doof aan je rechteroor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
En ter mijn verdediging. Ik heb al 5 headphones versleten die daadwerkelijk dit probleem hadden.
waar het hard van vol is he...quote:
30 euro betaald voor zo iets?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo'n één:
http://www.mytrendyphone.(...)Model-iphone_4_cases
misschien warmt die zichzelf opquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat leuk, vreet dat veel batterijen zo'n opblaaspop met spreekfunctie?
[TV-TIP]quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:
Voor de geïnteresseerden: op EL1 nu ADO - Feyenoord.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien tijd om je rechter oor eens wat vaker schoon te maken
Nee, ik laat hem gewoon vaak vallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon doof aan je rechteroor?
Wow. Dit is ook best wel mysterieusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ey lul, check je fobo ees man, heb niet voor niks de hele dag zitten kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |