quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Gisteren werkte de rechterkant van m'n headphone niet, ik dus een nieuwe bestellen. Vandaag binnen. Werkte de rechterkant van die ook niet.
Blijkt dat de stekker van de rechterkant van m'n extreem goedkope 5.1 setje er niet in zat.
Tot zo ver mijn falen.
haha debielquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Gisteren werkte de rechterkant van m'n headphone niet, ik dus een nieuwe bestellen. Vandaag binnen. Werkte de rechterkant van die ook niet.
Blijkt dat de stekker van de rechterkant van m'n extreem goedkope 5.1 setje er niet in zat.
Tot zo ver mijn falen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Tot zo ver mijn falen.
Je bent maar een mens GGMM. Je moderator van binnen, vergeet dat wel eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Tot zo ver mijn falen.
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was laatst bij een vriendin.
Kregen we chips.
Helaas was het wokkels.
Ik was toen verdrietig.
Herkennen jullie dat gevoel?
Ik wil daar ook 30 glazen water bij dan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind zowat elke chips lekker ja. Al zijn doritos en twai sweet chili genot. Daar koop ik het liefst 30 zakken van
Ik zal wel een complete noob zijn, maar hoezo doet je headphone het dan niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Tot zo ver mijn falen.
Nou ja, ik heb de verpakking waar zo'n kreng altijd in vast zit behoorlijk open geknipt, dus ik denk van niet.quote:
Spijtig om te horen, sterkte ermee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Tot zo ver mijn falen.
frisdrankquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil daar ook 30 glazen water bij dan.
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
Even wat anders: doen jullie hoesjes om je mobiel?
Ik heb geen mobiel, dus nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
Iemand met dezelfde kennis als ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal wel een complete noob zijn, maar hoezo doet je headphone het dan niet?
Gewoon zeggen dat je hem zo ontvangen hebt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb de verpakking waar zo'n kreng altijd in vast zit behoorlijk open geknipt, dus ik denk van niet.
Daarnaast vind ik niet dat bol.com de dupe moet worden van mijn falen.
Je ogen zijn groter dan je maag. Dat krijg je nooit in 1 keer op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind zowat elke chips lekker ja. Al zijn doritos en twai sweet chili genot. Daar koop ik het liefst 30 zakken van
Die heb je ook bij Feyenoord hoor, loop je terug van De Kuip richting Zuidplein en dan komen al die turkjes uit hun winkels ''EN WAT HEEFT FEYENOORD GEDAAN?!!!''. ''OH OKE, KAmPIOEN HE!''.quote:
Ja, leren hoesje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
quote:
Krassen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen mobiel, dus nee.
Al zou ik een mobiel hebben, toch geen hoesje.
Van water worden je tieten niet groter hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil daar ook 30 glazen water bij dan.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ogen zijn groter dan je maag. Dat krijg je nooit in 1 keer op.
nee, mijn telefoon is niet hip genoeg voor een hoesje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
Ja, want ik laat hem met hoesje 0 keer vallen, maar zonder hoesje 50 keer vallen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:49 schreef Norakiaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |